Onko kaiken aikaa, lähes neljä vuotta, Suomen taloustilanteesta, jotta on saatu tavoitteelliset kiristykset ja leikkauset, työehtohuononnukset tehtyä?
Onko tässä edelleen puppua ja tarkoitus yllyttää kuluttajia ostelemaan?
Onhan tämä melkoista huttua taas!
Vilma
Onko meille valehdeltu Suomen talouskasvusta?
12
71
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
inflaatio on näkynyt minun ruokaostokosissa -21 prosenttia vuodessa.
..nooh senteillä mennään, ja ajellaankin autoilla...
..jännä juttu kun kuulokkeeni rikkoutuivan niin joku tyttö kuulee sävellajia, jotain rock, mutta meillä tummenpi... päivällä.. A-Duuri-Molli... - Anonyymi00003
Minä teen ITSE itselleni lisää jotain loukkaantumisia.... nytkin eräs niin ranneleikkaus tulossa sairaalaan... viikko aikaa varautua...
- Anonyymi00004
Taas joku luutatäti tai -setä käynyt.
Vilma
Kun sormella osoittaa? On valehdeltu koska totuus löytyy kaurapuurosta ja Vilman kristallipallosta.
- Anonyymi00007
Kuule Sergei.
Mulla ei ole kuin kristallimaljakko ja prismoja. Ei niistä voi päätellä.
Mutta kun tuo päättäjien taho on osoittautunut valehtelijoiden klubiksi, niin mihin uskoa?
Mikäköhän n. 70 miljoonan sotku ratikoista? Maasotusta? Missä sisäiset tarkastajat?
Umpisokrita?
Sitten tuo gäppi katetaan matkalipuissa.
Onkohan taas käytetty 'vaikutusvaltaa'?
Tahdon t i e t ä ä.
Vilma
- Anonyymi00005
Kulutus saa käyttövoimaa uskosta. Jo huhtikuussa elettiin suomessa yli maailman luonnonvarojen. Nyt pitäisi kuluttaa enää luonnottomuuteen.
- Anonyymi00008
Hei. Siinä lähestyi äitienpäivä ja vappu ja lakkiaiset.
Nyt on lomakuukausi ja lomarahat laitetaan haisemaan, häät ja rippijuhlat.
Kohta pikkasen koululaisten tarpeisiin ostamista.
Sitten odotetaan joulua.
Kyllä tämä hiljenee.
Vilma
Jänniä nuo maikkarin toimittajat. Yrittävät olla vaikutusvaltaisia. Eivät he mitään päätä.
- Anonyymi00006
On ettekö osaa itse seurata ympärillenne yhtään
Pienituloisten ostovoima ei ole varmaan kauheasti parantunut. Ja milläs ostaa, kun on leikattu.
Luin tässä kesällä jostain, en muista enää mistä Hjalliksen haastattelun. Hän sanoi, vakka rikas mies onkin, ettei rikkaille olis pitänyt antaa verohelpotuksia, koska ei sillä tavalla Suomen taloutta saada kasvuun, rikkailla kun ei mene niin paljon tavalliseen kulutukseen rahaa kuin alemmilla tuloluokilla, heillä menee säästöön ja sijoituksiin iso osa tuloista monesti. Samaa mieltä, vaikka en aina jaakaan kaikkia Hjalliksen mielipiteitä. Ainakin yksi rikas on suostunut myöntämään tämän.- Anonyymi00009
Noinhan tuo menee.
Aiemmat hallitukset ovat arvostaneet kuluttajia niin, että ostovoima pyörittää jossain määrin toimeliaisuutta.
Hallitushan onmsuhannut ja sahannut ja peruuttanut, kuten kotitalousvähennys.
Toiminimille/perheyrityksille isku.
Minusta Hjallis avasi suunsa Garden-hankkeesta. Jo nimi on varastettu Tapiolasta.
Hän kertoi, miten virallinen kuvio toimii selkokielellä kansalaisille. Arvostan tätä.
Vilma
- Anonyymi00010
Kuulehan Vilmuska, tulit heti mieleeni tästä:
Ville Ranta | Lisää kasvua, lisää kaikkea
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000012175976.html
Saattanut käydä muillakin mielessä 😁
No joo. Ihan ruohonjuuritasolla on näkynyt pientä piristymistä. Toivon ettei kyse ole vain kesälomien tuuraajista. Mielenkiinnolla odotan miltä näyttää lopputalvesta. Ihan vielä en usko.
xLiner- Anonyymi00011
Jepjep. Osui naulan kantaan.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
- 25431
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413