Sähköauton omistajalla on kunnon tutkinto ja ammatti ja hän on voittanut elämässä. Hän on parempi ihminen.
Polttiksella ajava taas…
Siivoja, rakentaja, kaupan kassa jne. Kaikki sellaisia p*skaduuneja.
Voittajan tunnistaa sähköautosta
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kaikkia kuitenkin tarvitaan, eli miksi sinun pitää provota? Taitaa kuitenkin oma duuni tai jokin muu harmittaa ihan liikaa?
- Anonyymi00004
Ei harmita yhtään.
- Anonyymi00002
Oletko itse parempi vai huonompi ihminen?
- Anonyymi00003
Olen asiantuntijatehtävissä joten päättele siitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos tekoäly vie työpaikan, niin tuleeko ihmisestä silloin huonompi?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Asiantuntija on yleensä alemman korkeakoulututkinnon suoritanut. Asianosaaja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, Alotuksesta päätellen ole vain amistasoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Asiantuntija on yleensä alemman korkeakoulututkinnon suoritanut. Asianosaaja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, Alotuksesta päätellen ole vain amistasoa.
En todellakaan ole mikään AMK. Asiantuntijoita on monenlaisia ja tähän vaaditaan yliopisto.
- Anonyymi00005
Sähköauton omistaja ajoi kaupan ohi ja huusi edessä istuville,,olisitte tekin lukeneet enempi niin saisitte ajaa hienolla sähköautolla.viikon päästä taas sähköauton omistaja työntää päänsä ulos,mutta kaupan edestä kuuluu huuto ,olisit sinäkin lukenut vähemmän niin olisi tukkaa päässä ..
- Anonyymi00007
No siivooja ajaa pyörällä ja tienaa viidessä vuodessa 100.000 ja sähköauton omistaja menettää saman verran buahahhahahba
- Anonyymi00008
Siivooja voi ajaa hienolla sähköpyörällä joka maksaa enemmän ku sun auto!
Mieti sitä.
- Anonyymi00009
Kaikkia ihme provoja täälläkin saa lukea. Kaiken maaikman latvalahot pitäisi olla suljetulla osastolla.
Ensinnäkin todellakin surkea vertaus. Minulla on hyvä koulutus, suhteellisen hyvät tulot eikä pienintäkään aikomusta hankkia mitään hajutonta, väritöntä ja mautonta patterilelua. Täysin älytöntä rahanhukkaa.
Omistan useita autoja, joista suurin osa haarastepelejä. Samoon moottoripyöriä on useta eri ikäisiä aina 50-luvulta nykypäivään. Lisäksi on nopea vene, jolle polttoaine maistuu. Kukin käyttää rahansa miten haluaa.- Anonyymi00013
SInunkin piti sitten provosoida vaikka kuvittelet olevasti fiksumpi.
- Anonyymi00011
Autolla joutuvat elvistelemään vain lyhyet, paksut ja kaljut miehet.
- Anonyymi00012
Helpottiko ahdistus ?
- Anonyymi00016
Jaaha , oliko muuta ? Tiedustelee elämässä menestynyt diisel autoilija . On tosin myös pari bensamoottorilla olevaa autoa muttei sähköautoa ole eikä ole tulossakaan .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505