Putin on järjestänyt Venäjän puolella myrkyttämilleen villisioille niin karmeat olot, että ne pakenevat Suomeen. Suomen rajan lähelle on asetettu herkkuhoukuttimia.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Onkohan siellä keskitysleirin aita rikkoontunut, kun venäläiset tosin ajattelijat tuli sikaruttoisina tälle puolelle?
- Anonyymi00002UUSI
Tuli mieleen sama ajatus, kun katsoin telkkariuutisia.
Ryssä myrkyttänyt välikäsien avulla
tarkoituksena tehdä vahinkoa Suomen sianlihanviennille.- Anonyymi00003UUSI
Ja sikatalouden harjoittamiselle.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja sikatalouden harjoittamiselle.
Joku voi epäillä, että tokkopa sentään, mutta kyllä vaan, kun sellainen on joillakuilla geeneissä: kierous, kavaluus, petollisuus...
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku voi epäillä, että tokkopa sentään, mutta kyllä vaan, kun sellainen on joillakuilla geeneissä: kierous, kavaluus, petollisuus...
Päälle vielä julmuus ja raakuus.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päälle vielä julmuus ja raakuus.
Putinhan vastikään puheessaan visioi sodan jatkumisesta Ukrainan jälkeenkin, koska sodassa olleet eivät osaa muuta tehdä...
- Anonyymi00007UUSI
Jos laittaa tekoälylle putinin ja villisian kuvan vierekkäin, niin sekin menee sekaisin, kun ei osaa päättää kumpi on kumpi.
- Anonyymi00008UUSI
Erittäin hyvä kommentti Putinista ja villisiasta - suoraan asian ytimeen. Itse pidän mahdollisesna, että Piru-Putin on tämän ongelman pääpiru. Vanha sanonta, mikäs se pahan tappaisi. Putin jatkaa Ukainassa siviilien tappamista ja ei voi mitenkään lopettaa järjetöntä sotaansa. Pieni mies,mutta suuruudenhullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 68757
- 67691
- 69684
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 48497
- 40495