Sodan tullen Venäjä tuhoaa Suomen infrastruktuurin muutamassa päivässä. Pelkästään internetin tuho pysäyttää Suomen totaalisesti. Kauppaa ei voida tehdä.
https://yle.fi/a/74-20226123?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Venäjä pysäyttää Suomen muutamassa päivässä
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Ai samoin kun Ukrainan?
😂😂😂 - Anonyymi00002UUSI
Se toimii ainakin nyt paremmin kuin että oltaisi osa Venäjää. :) Venäjällä ei välttämättä näy YouTube? Mutta täällä taas alettu rahastaa liittymien hinnalla.
- Anonyymi00003UUSI
Me suomalaiset tapellaan ryssää vastaan niinkuin ukrainalaisetkin.
Venäjä hajoaa pikkuvaltioiksi ja ne joutuvat Kiinan valtaan.
Putler tuhosi Venäjän eli Venäjä itse tuhosi itsensä.- Anonyymi00004UUSI
tallenna tämä myöhemmäksi, meille kävisi huonommin kuin ukrainalle tulee käymään
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
tallenna tämä myöhemmäksi, meille kävisi huonommin kuin ukrainalle tulee käymään
🥱🥱🥱
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505