Se on poliisille hyvä työkalu.
https://yle.fi/a/74-20232982
En ymmärrä miksi etninen profilointi on laitonta
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Niin kauan rikolliset saakin rauhassa puuhastella, kun ei saa edes tuntomerkkejä mediassa ilmoittaa ! Tätä on muuten vaikea tajuta. Ei poliisikaan ehdi roistojen perään kun korkeintaan vaatteista ja autosta on jokin todistajahavainto.
"Joo sillä oli lippalakki ja huppari. Muistaakseni musta." Menkää perässä !
Kyllä tohon täytyy tulla muutos.
Kaikkihan tietää, ketkä ei käy töissä, niin jotenkin sitä fyffeä on tehtävä. Se siitä "profiloinnista". - Anonyymi00002UUSI
Kiitos, Helsingin poliisilaitokselle jämäkästä toiminnasta!
Vastenmieliset ”suoraan naamalle tunkeutuvat” ulkomaalaiset mustalaiset eivät olekaan häirinneet 78 vuotiaan kulkua Stadissa.
Jatkakaa samaan malliin viis veisaten Ylen Annon humpasta tukenaan kantasuomalaisia inhoavat vihervassarit. - Anonyymi00003UUSI
Voisivat laajentaa profilointia kotimaisiinkin manneihin.
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole normaalia, että kauppojen ovenpielissä tullaan halailemaan vieraita ihmisiä. Vähintään kahden metrin turvaväli on saatava voimaan arvotavaroiden ja hengen varjelemiseksi. Kerjääminen on myös kiellettävä. Täällä pyörii kesäasukkaita joka lähtöön elämää köyhdyttämässä niin, että rajatarkastuksetkin on syytä palauttaa.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi ei saisi paperittomia jahdata kaupungilla? Miten ne muuten löytää, kuin vaatimalla nähdä asiakirjat.
- Anonyymi00006UUSI
Asiaa, asiaa,asiaa. Suomessa suomalaiset ei ole enää turvassa.
- Anonyymi00007UUSI
Tottakai juuri Ylen uutisointia.
- Anonyymi00008UUSI
Kiva tehdä duunia m.o.t : ssa,
kun kansa antaa äyrit. Tasoa
kuitenkin pitäisi nostaa! 📺
😁 - Anonyymi00009UUSI
Nyt on joku viisas keksinyt, että villisikojen varjolla voidaan rajoittaa kansalaisten elämää. Tiedän tutkimattakin, että virukset eivät piittaa rajoituksista pätkääkään. Tuskin piittaavat siatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831012
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445