Päivän sana ja kehoitus

Anonyymi-ap

Päivän sana ja kehoitus tehdä hyvää taitojensa mukaan!

🌿📖 Fil. 4:8-9: 🕊🌿
"Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;
mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne."

k_v

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin tehdään. Aloitetaan vaikka raamattujen ja koraanien hyödyntäminen energiajätteenä.

• Anonyymi00004

Juuri tässä minuutti sitten totesin Herralle, että itseltäni on Raamatun lukeminen jäänyt ihan olemattomaksi jo pidemmän aikaa ja silti vain sen muistan, mitä siellä lukee. Se johtuu siitä, että luettu sana painuu sydämeen ja lisäksi meille on annettu Pyhä Henki, joka muistuttaa kaikesta. Jos ei aina lue sanaa tai jos vaikka Raamattu kielletään tai jos uskova heitetään vaikka vankityrmään ilman Raamattua, tai joku nakkaa Raamattuni energiajätteisiin, niin emme olisi pulassa sanan suhteen.

• Anonyymi00002

Kerrotko myös esikuvaksi meille, miten ap itse olet tätä sanaa toteuttanut. Vai oletko niin kuin aikanaan fariseukset, että kehotat kyllä muita toimimaan oikein, mutta et kuitenkaan itse niin tee?

• Anonyymi00005

Kiitos hyvästä kysymyksen asettelusta.
        Lyhyesti, kirkon ja kristillisten järjestöjen työn palkollisena ja nyt jo eläkeläisenä seurakuntalaisena olen onnellinen siitä, että olen voinut elää lihaksi aloituksen toivotukset monenlaisten ihmisten kanssa, joita olen kohdannut moninaisissa työtehtävissäni. Toki olen joskus erehtynyt ja saanut katua liian nopeaa kieltäni ja hidasta järkeäni, mutta ne ovat opettaneet näkemään, milloin on se oikea aika ja otollinen hetki kuunnella lähimmäistä, opastaa ja myös hiljaa rukoilla hänen kanssaan ja hänen puolestaan. Joskus siihen on kulunut ilta ja yökin, paljon mietiskelyä ja rukousta, mutta sitten aikojen saatossa olenkin saanut hienon viestin, ikäänkuin kiitoksen ja kannustuksen tuestani.

On minussa aimo ripaus fariseustakin ollut, kuten meissä kaikissa joskus ja siitäkin olen saanut opetella pois kouluttamalla itseäni Jumalan koulussa. Tärkeintä on se, että puhuu sitä, minkä on itse oikeaksi tullut tuntemaan ja mitä on oppinut varomaan kaikenmaailman "ketunkoloja", hienoja -ismejä yms., jotka voivat houkutella moniakin, mutta sisältävätkin pahan ansan.

k_v

• Anonyymi00003

Tuokin Paavalin teksti on aivan väärin käännetty. Olisi pitänyt jättää vain se totuus siihen ja kaikki muut laittaa punakynällä yli, niin olisi ollut hyvä herjata totuuden verho läpi, että tämä vain on totta, niin näin ilkeästi täytyy sanoa ja se olisi toiminut kun noita muita ominaisuuksia ei olisi tuotu esille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      386
      3074
    2. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      182
      2463
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1902
    4. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1658
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      54
      1179
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      282
      990
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      826
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      80
      823
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      49
      683
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      601
    Aihe