Hes.33: " Jos vanhurskas tekee syntiä, ei hänen vanhurskautensa silloin pelasta häntä. Ja jos jumalaton luopuu jumalattomuudestaan, ei hänen jumalaton elämänsä vie häntä tuhoon. Vanhurskas taas ei syntiä tehdessään enää voi turvata vanhurskauteensa. 13Jos minä olen vanhurskaalle taannut elämän mutta hän tekeekin vääryyttä vanhurskauteensa luottaen, ei hänen hyväkseen lueta ainoatakaan hänen vanhurskaista teoistaan. Hän teki sellaista mikä on väärin, ja siksi hänen on kuoltava. 14Mutta jos minä uhkaan jumalatonta kuolemalla ja hän sitten kääntyy synneistään ja tekee niin kuin oikein ja hyvin on, 15palauttaa vaatimansa pantin, korvaa sen minkä on toiselta riistänyt, vaeltaa elämän käskyjen tietä eikä enää tee vääryyttä, hän saa elää. Totisesti, hän ei kuole! 16Ainoatakaan syntiä, jonka hän on tehnyt, ei enää muisteta. Hän tekee nyt oikein ja toimii vanhurskaasti, ja siksi hän saa elää."
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
"Mutta jos minä uhkaan jumalatonta kuolemalla ja hän sitten kääntyy synneistään ja tekee niin kuin oikein ja hyvin on, palauttaa vaatimansa pantin, korvaa sen minkä on toiselta riistänyt, vaeltaa elämän käskyjen tietä eikä enää tee vääryyttä, hän saa elää. Totisesti, hän ei kuole! "
Adventtikirkon pastorit ja muu kirkon yläportailla oleileva loisporukka ei noudata kyseisiä ohjeita, koska he riistävät ja raastavat niin paljon kuin vain elämänsä aikana ehtivät.
He tietävät tarkoin, että raamatun tarinat ovat pelkkiä taikauskoisten paimentolaisten nuotiotarinoita, joilla taruilla voi anastaa rahaa herkkäuskoisilta. - Anonyymi00002
Ei VT:n varaan voi uskoa rakentaa. Vaikka ne ovat ehkä olleet joskus paimentolaistarinoita, niin ovat silloin olleet totta ja oikein, mutta nyt uudessa liitossa ne ovat vanhentuneita juutalaisten paimentolaistarinoita, jotka eivät kosketa enää uuden liiton uskovaa, joka ei toimi kuolleen kirjaimen mukaan, vaan Hengen. Voimallisen Jumalan Hengen mukaan kuten UT ilmoittaa sekä kertoo. Siinä systeemi on aivan toinen kuin vanhassa liitossa.
- Anonyymi00003
Mutta Jumala on sama!
- Anonyymi00004
Jumala on sama, lain alta armon alle. Jumala vanhuskauttaa. Juutalaisten laki on juutalaisille ei pakanoille. Siinä on ero mikä on syytä huomioida. Ei se ole vaikea ymmärtää, lahkoissa sitä väännetään mutkille ja tavoitellaan omahurskaita tekoja seurakuntalaisten kustannuksilla sotkemalla lain kirjaimet ja Jumalan armo sekaisin. Syntisiä ovat harhaan johtajat ei johdetut, sillä heidän synnin syypää on väärä opetus jotka mukaan he elävät ja tuomitseva samalla muita mikäli he levittävät kyseistä oppia. Katuevankeliointi ja väärä opetus on lähtöisin seurakunnista joten vika on sen johtomiehissä ei, jäsenissä jotka toteuttavat isännistön ei Jumalan tahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561712Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241332- 951026
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443