https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012171582.html
Milloin joku lakkauttaa tämän oikeusasteen irvikuvan.
Hovioikeus ymmärsi matua
13
54
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Oikeus ei ymmärrä, että rikollinen on aina rikollinen, vaikka voissa paistaisi. Se on geeneissä, ei niitä geenejä voi huijata.
- Anonyymi00002UUSI
Demarit soluttautuneen oikeuteen tuhoamaan suomalaisia.
- Anonyymi00012UUSI
Niinpä, tuomiot pitäisi langettaa huutoäänestyksillä, kuten Punakaartissa v. 1918. Saisi matukin ansioittensa mukaan.
- Anonyymi00003UUSI
Onko Munir Suleyman Weyrah jo demareiden ehdokkaana?
- Anonyymi00004UUSI
Salonkikelpoinen.
- Anonyymi00010UUSI
Unelmavävy appivanhemmille joilla on kesämökit ja hienot talot ja omaisuutta...
- Anonyymi00005UUSI
Hovioikeus pudotti rangaistusta 3v 2kk -> 2v 10kk. Onko tuo nyt peruste purkaa Suomen oikeusjärjestelmä?
- Anonyymi00006UUSI
Tuosta lehtijutusta ei tullut hullua hurskaammaksi..........
- Anonyymi00007UUSI
Hovioikeus yleensä kyllä ymmärtää kaikkia seksirikollisia. Suomessa tuomiot ovat naurettavia.
- Anonyymi00008UUSI
Ilonpäivä kun nuo saastat sekä raiskaajat että väärät tuomarit raadellaan kuoliaaksi viimeisessä sodassa.
- Anonyymi00009UUSI
"Turun hovioikeus katsoi, ettei teko ollut törkeä.
– Vaikka nyt käsiteltävänä olevaan tekoon on liittynyt kärsimystä lisääviä piirteitä, tekotapaan tai teko-olosuhteisiin ei ole liittynyt sellaisia seikkoja, jotka olisivat aiheuttaneet törkeän raiskauksen tunnusmerkistössä tarkoitetulla tavalla erityisen tuntuvaa henkistä kärsimystä.
– Asiassa ei ole myöskään esitetty selvitystä siitä, että teko olisi aiheuttanut erityisen tuntuvaa ruumiillista kärsimystä, hovioikeus lausui.
Hovioikeus alensi rikosnimikkeen perusmuotoiseksi raiskaukseksi. Rangaistukseksi määrättiin 2 vuotta ja 10 kuukautta."- Anonyymi00011UUSI
Sen saattoi lukea tuosta linkistä, sitaattimies.
- Anonyymi00013UUSI
Hovioikeuden satanistit siis arvioiden toisen ihmisen kärsimystä miettiessään rangaistuksen suuruutta. Äärisairas jengi pitäisi sulkea mielisairaalaan!
Tuomio on yksiselitteinen. KUOLEMA.
Toivotaan että tuomarit saa sairauksia joissa lääkärit arvioi heidän kärsimyksensä suuruutta miettiessään mitä hoitoja viitsivät antaa. Toivotaan suuria tuskia!
Vaikka onneksi lopulta saavat julman ikuisuuden pahuudestaan kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481