PaIstavasemmistoIaisten ÄO asettuu aika tiukasti 65 - 70 välimaastoon. Tähän tulokseen on ollut kohtuullisen helppo päästä seuraamalla paIstavasemmistoIaisten käytöstä, kielenkäyttöä, kykyä vastata kysymyksiin, tehtyjen avausten asiasisältöä, kommentoinnin objektiivisuutta, sekä tietotasoa.
😆👌
Tutkittua tietoa.
12
<50
Vastaukset 12
Onko ensimmäinen kommentti "mutkumpersut!"?
- Anonyymi00001UUSI
Ja missähän kyseinen tutkimus muka on julkaistu? Ettei vaan olis palstapersun omasta päästä keksittyä jotta saat TAAS aiheettomasti haukkua vasemmistoa!!
- Anonyymi00002UUSI
Sitä ei tarvitse pahemmin tutkia, mikä se sinun on.
Lukee vain sinun ulosannin kykyä, ihan tulee 😢. - Anonyymi00003UUSI
Noinkin korkeat tasot, vasemmistolla on kirivaihde päällä.
- Anonyymi00004UUSI
Mr. Perse on taas vaivalloisesti tavannut suomen uutista : )
- Anonyymi00005UUSI
Eli neljä kertaa isompi kuin sinulla. ;)
- Anonyymi00006UUSI
Dunning–Kruger-efekti elää väkevänä öyhötyspersussa.
Persun ei kannattaisi ylpistellä kun ulosanti ja typerät valheet ovat samaa tasoa kuin pahimmilla putinaZeilla, eli luokatonta sontaa.Tämä on oiva osoitus vasemmistoIaisesta heikkoäIyisyydestä, kateudesta ja katkeruudesta, että persun vassaria huomattavasti korkeampi älykkyys pitää lytätä pelaamalla D/K -kortti, ja siihen päälle sitten vielä perusteeton väittämä valehtelusta ja pyIIisteIevä oIkiukko. Luoja paratkoon.... vain vasemmalla hoipertelevat aIemman tason kädeIIiset kykenee tuollaiseen....
☝️😖- Anonyymi00007UUSI
Mr.Perfect kirjoitti:
Tämä on oiva osoitus vasemmistoIaisesta heikkoäIyisyydestä, kateudesta ja katkeruudesta, että persun vassaria huomattavasti korkeampi älykkyys pitää lytätä pelaamalla D/K -kortti, ja siihen päälle sitten vielä perusteeton väittämä valehtelusta ja pyIIisteIevä oIkiukko. Luoja paratkoon.... vain vasemmalla hoipertelevat aIemman tason kädeIIiset kykenee tuollaiseen....
☝️😖Persun älykkyys nähtiin taas siinä kun valitsemansa sisäministeri heitti Suomen vihamielisten lausujien häpeälliseen joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584