Ovat kuulemma huhtikuussa säätäneet lain digipostiuudistuksesta.
Jos haluaa saada viraomaispostit edelleen paperisina, tulee siitä ilmoittaa kerran vuodessa suomi-verkkosivun kautta.
Eihän digitaidoton edes tietä mikä sellainen suomi-sivu on.
Kyllä ihmisiltä voi mennä laskuja, viranomaispäätöksiä ja verottajan kirjeitä ohi, kun kiejeitä ei tule postissa.
Omituisen tylysti ihmisiä suorastaan pakotetaan digi-sivuille, jossa kyberhyökkäykset ja kaiken maailman huijarit jopa tekoäly apunaan etsivät varsinkin vanhoja ihmisiä uhreikseen. Jos on vähän saanut elinaikanaan varoja pankkitililleen pahan päivän varalle, niin kuulemma pankkitunnuksilla olis joillekin sivuille mentävä.
Voi ristus - terminologiakin on sellaista ettei sitä ymmärrä. Nyt on tilejäkin vaikka minkälaisia - ei ennen ollut kuin pankkitili.
Kyllä digitaidottomia jahdataan kuin käärmettä pyssyyn
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Totta. En yhtään pidä tästä digitalisaation vauhdista.
- Anonyymi00002UUSI
Eikö olisi kätevämpää että ne ilmoittaisivat, jotka eivät halua paperipostia, heillä kun on digitaidot riittävät?
- Anonyymi00003UUSI
Niinpäin se pitäisi olla.
Digipostipakko on vähän sama kuin ajotaidoton pakotettaisiin auton rattiin.
- Anonyymi00004UUSI
"Jos haluaa saada viraomaispostit edelleen paperisina, tulee siitä ilmoittaa kerran vuodessa suomi-verkkosivun kautta."
Sitten niin pitää tehdä. Merkkaa kalenteriin päivät valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588