Vastustakaa Perkelettä!

Anonyymi-ap

”Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.”
Jaak 4:7

41

<50

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Perkele kiusaa vain uskovaisia, joilla ei muutenkaan ole todellisuustaju ihan kohdillaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Moni jumalaton ei edes usko, että perkele olis edes olemassakaan.

• Anonyymi00005
        UUSI

Kyllä jumalattomat sen tietää omasta kokemuksestaan.

Toisin itsensä uskoviksi julistaneet lahkolaiset, joita Johannes ei kastanut ollenkaan, vaan kutsui heitä Perkeleen sikiöiksi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Paavali sai sisälleen Saatanan enkelin, jota ei otettu hänestä pois rukouksista huolimatta. Siksi miehestä tuli riivattu.

• Anonyymi00004
        UUSI

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Hurmoskielisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hurmoskielisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi00008
        UUSI

Minä pahoin pelkään, että sinuun, Teuvo, on jokin hyvin Paha asettunut.

• Anonyymi00009
      UUSI

King James

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Paavali ei mahtanut mitään mieheen lähetetylle pahalle Saatanan viestinnän ammattilaiselle, demonille. "The messenger of Satan" = Saatanan enkeliruhtinas.

Room. 7:19

Sillä hyvää, jota minä tahdon, en minä tee, vaan pahaa, jota en minä tahdo, teen minä.

Joh.3:20

Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan. Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.

Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Demonia ei otettu pois pyynnöistä huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Se ei saanut nousulupaa lentoon.

King James
        For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi00011
      UUSI

Wikipedia
      Kristinuskossa kaikki demonit ovat pahoja ja palvelevat Saatanaa sielujen tuhoamiseksi. Demonit voivat aiheuttaa ikävää vainoamista, tartuntoja, ahdistusta ja riivausta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Miten uskovaiset, jotka uudestisyntymällä Pyhällä hengellä Jeesuksen nimeen, joka nousee helvetistä, mihin Paavali Gal.3:13 kirosi Jeesuksen Kristuksena KIROUKSEKSI, ja onkin todellisuudessa Paha henki, millä saavat demonit kimppuunsa, voivat vastustaa Perkelettä?! Samalla kun he palvovat he vastustavat - ja he sekoavat.

• Anonyymi00013
        UUSI

Oikeat kristityt ovat syntyneet uudeksi kasteessa vedestä ja Hengestä. Joh.3:5

Lahkolaiset on syntynyt uudeksi pelkästä sielunvihollisen antikristillisestä villitsevästä hurmoshengestä, mitä ne kutsuu pyhäksi hengeksi..

• Anonyymi00014
        UUSI

Jeesusta ei ole kukaan kironnut, Jeesus on siunattu.

'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'"

Paavali, oikealta nimelt Saulus Tarsolainen oli piru mieheksi, yritti kirota Jeesuksenkin, koska miehellä oli rikollinen tausta, joukkomurhista lähtien.

Paavali veti kirouksen päälleen.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oikeat kristityt ovat syntyneet uudeksi kasteessa vedestä ja Hengestä. Joh.3:5

Lahkolaiset on syntynyt uudeksi pelkästä sielunvihollisen antikristillisestä villitsevästä hurmoshengestä, mitä ne kutsuu pyhäksi hengeksi..

Niitä pelkästä "hengestä" syntyneitä riittää joka lähtöön ja vielä jää asemallekin.

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

• Anonyymi00016
      UUSI

Edeltä: <<<Jeesusta ei ole kukaan KIRONNUT, Jeesus on siunattu.<<<

Paavali kristinuskon perustaksi ei ole vain KIRONNUT, vaan KIRONNUT jopa KIROUKSEKSI.

Paavalin Galatalaiskirje:

<<<3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" <<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=gal&luku=3

• Anonyymi00017
        UUSI

Paavali oli osalinen Juutalaisten joukkosurmista ja yritti kirota myös Jeesuksen.

Jeesusta ei Jumala kironnut, vaan siunasi.

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Paavali oli osalinen Juutalaisten joukkosurmista ja yritti kirota myös Jeesuksen.

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Matt. 21:9

Ja ihmisjoukko, joka kulki hänen edellään ja perässään, huusi: -- Hoosianna*, Daavidin Poika! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä! Hoosianna korkeuksissa!

• Anonyymi00019
        UUSI

Lait on voimassa prikulleen samoina sitä varten, että niitä noudatetaan. Paavali oli murhamies eikä noudattanut lakeja. Paavalin seuraajaksi ei pidä lähteä.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00021
        UUSI

Paavalin henkiopas oli Saatanan enkeli "The messenger of Satan",
        Saatanan enkeliruhtinas.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Paavalin henkiopas oli Saatanan enkeli "The messenger of Satan",
        Saatanan enkeliruhtinas.

NIIN JA ENTÄ SITTEN?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

TARINAN TOSI JUMALA ON SE KIROTTU JEESUS.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja nyt se ei siunaile tarinassa yhtään mitään, ilmestyy pelikentälle vasta ilmestyskirjan 14. luvussa seuraavan kerran, kun tunkee teidät tästä uhripalvonnasta Peto-jumalanne kanssa tuliseen pätsiin.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jeesus oli todennäköisesti Paavalin tappolistalla Jerusalemissa.

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Pakanat kirosivat ja tappoivat Jeesuksen.

Luuk. 18:32

Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, 33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista

• Anonyymi00022
        UUSI

Plää, plää, plää - apostolien tekojen 19. luku ei sitten noussutkaan. Lopettakaa se kopioiminen, kun ette ymmärrä raamatusta edes sen vertaa kuin sika satelliitista.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Plää, plää, plää - apostolien tekojen 19. luku ei sitten noussutkaan. Lopettakaa se kopioiminen, kun ette ymmärrä raamatusta edes sen vertaa kuin sika satelliitista.

Sikalauma sai sen upotuskasteen.

Luuk. 8:33

Silloin henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin, ja lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei Jumala omaa poikaansa, lapsiaan kiroa.

Ne on Paavalin valheita, joilla yritti puolustella omia murhahommiaan.

• Anonyymi00029
        UUSI

Syyttämällä Jumalaa murhamieheksi, Paavali yritti oikeuttaa omia murhahommiaan.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Syyttämällä Jumalaa murhamieheksi, Paavali yritti oikeuttaa omia murhahommiaan.

Paavali olisi kuulunut sinne lukkojen taakse, mutta hän nautti Roomanvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00041
        UUSI

Ei, vaan omaa oppiaan, kun juutalaiset hävittivät kokonaan israelilaisen Jeesuksen nimeen oikean käsitteen Israelin Jumalasta ja laittoivat pahan Baal-jumalansa tilalle. Kyse on jumalahuijauksesta, jota raamatun kirjoittajat myös taidokkaasti vihjailevat. Jos sanoi mitään suoraan niin tapettiin - aina 1940-luvulle, kun Sigmund Freud pääsi totuudesta vielä hengiltä myrkytettynä, kun julkaisi kirjan Mies nimeltä Mooses

• Anonyymi00031
      UUSI

Alkuseurakunnassa "opetuslapset" tappoivat yhden pariskunnan talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

• Anonyymi00032
        UUSI

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka, mihin ei pidä yhtyä.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka, mihin ei pidä yhtyä.

Suurin osa jo ymmärtää, ettei se henki ole mikään pyhä, vaan paha, koska se nousee sieltä helvetistä mihin Jeesus tosi Jumalana on kiroukseksi kirottuna. Jumala ei synny sanasta Jumala, mutta ei myöskään pyhä.

• Anonyymi00033
      UUSI

Paavali ei kyennyt vastustamaan Perkelettä, koska mies oli heitetty Saatanan haltuun, eikä demonia otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.

• Anonyymi00034
        UUSI

Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.

King James

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

King James

For the good that I would I do not: but the evil which I would not, that I do.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

King James

Mikä ongelma on ymmärtää, että kyseessä oli Paavalin Jumala?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mikä ongelma on ymmärtää, että kyseessä oli Paavalin Jumala?

Ja läpi raamatun tätäkin koko ajan vihjaillaan, mutta kun ei ole korvia kuulla.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ja läpi raamatun tätäkin koko ajan vihjaillaan, mutta kun ei ole korvia kuulla.

Kun taivasten valtakunta on Jeesuksen opetuksin meidän todellisuutemme - jonkun käännöksen mukaan Jumalan valtakuntana "sisällisesti meissä", niin miten ette kiinitä mitään huomiota siihen, jos Paavali kertookin Saatanan enkelin rusikoivan hänen sisuksiaa?!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kun taivasten valtakunta on Jeesuksen opetuksin meidän todellisuutemme - jonkun käännöksen mukaan Jumalan valtakuntana "sisällisesti meissä", niin miten ette kiinitä mitään huomiota siihen, jos Paavali kertookin Saatanan enkelin rusikoivan hänen sisuksiaa?!

Tai ylipäätään siihen, että sisällä on pahuus, kuten juuri paasattiin minulle viestiketjussa, että synti siellä on, kun oikein kaivat! Jos löydät vikaa itsestäsi, niin korjaa se - sitähän Jeesus opettaa, eikä kiroamaan itseään Jumalana sen vuoksi, vaan kaivamaan tikkuja niistä omista silmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      53
      1454
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1109
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      78
      697
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      688
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      509
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      500
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      460
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe