Eli auto viedään korjaamolle joka asentaa korjatun vaihtoakun tilalle....nopeaa korjaamista eikä tarvitsisi viikkoja odotella korjaamista...helppo vai..
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kokoajan tuo toiminta kasvaa sitä mukaan kun sähköautoja myydään ja ne vanhenee. Nyt noita takuun ulkopuolella olevia sähköautoja on maassamme vielä kovin vähän, mutta odota muutama vuosi, niin "vaihtoakkuja" alkaa löytymään paremmin.
- Anonyymi00002
Aasiassa takseille on läpiajettava halli missä robotti poistaa tyhjän akun
ja asentaa täyden tilalle.
Homma toimii ok.- Anonyymi00003
Latviassa on korjailtu esim automaattilaatikoita jo vuosia likuhihnalla...autosta laatikko irti ja liukuhinalle jossa vaihdetaan tietyt komponentit..siellä ostaan kun suomessa tontut korjaa joka osan yksitellen eri korjaamoilla..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Latviassa on korjailtu esim automaattilaatikoita jo vuosia likuhihnalla...autosta laatikko irti ja liukuhinalle jossa vaihdetaan tietyt komponentit..siellä ostaan kun suomessa tontut korjaa joka osan yksitellen eri korjaamoilla..
Kerro toki tarkemmin.
- Anonyymi00005
Onkohan noin, tuskin sentään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sinulle korjattu Latviassa automaattilaatikko ? Puolassa kun " korjasivat" Mersun laatikon vaihtamalla sen uuteen , minä sattui olemaan hyllyssä heillä . Alle 24 tuntia kesti homma . Vahvasti epäilen vain öljyjen tulleen vaihdetuiksi . Ei ollut minun auto .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469