Helluntaikirkolla on kastekoulu ja seitsemännen päivän adventisteilla sapattikoulu.
Koirilla on koirakoulu.
Koirat ovat ulkopuolisia.
Ilmestyskirja 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Kastekoulu... ja ulkopuoliset
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Näistä tulee hyviä helluntailaisia jäseniä.
https://youtube.com/shorts/AN_ISHbEeQ4?is=zu5QObyvOYpdN5aI - Anonyymi00002UUSI
Kastekoulussa vissiin opetetaan mihin asiohin pitää uskoa jotta on valmis kasteelle ja pääsee sisälle seurakunnan armon alle. Mukana on varmaan myös kielillä puhumisen alkeet jotta voi todistaa Pyhän Hengen yhteyden toimivan halutulla tavalla. Harhaopin alkeet osa yksi.
- Anonyymi00003UUSI
Koirat ovat maksullisia miehiä.
- Anonyymi00004UUSI
Susia lampaan vaatteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628