Tynkkynen jakoi maanantaina Instagramin tarinoissa 16-vuotiaan keskustalaisen Lucas Conwayn videon. Kyse on kampanjavideosta, jolla Conway pyrkii Keskustanuorten liittohallitukseen.
Videolla Conway sanoo muun muassa, että keskellä oleminen on tärkeää varsinkin tänä päivänä, kun vastakkainasettelu ja ääriajattelu lisääntyvät ja nuorten usko tulevaan on alhaalla.
Hän myös vaatii sosiaali- ja terveyspalveluita ja mielenterveyspalveluita kuntoon sekä kesätöiden saamisen helpottamista.
Toistan vielä tuon tärkeimmä asian, josta persu repi pelihousunsa:
Videolla Conway sanoo muun muassa, että *keskellä oleminen on tärkeää varsinkin tänä päivänä, kun vastakkainasettelu ja ääriajattelu lisääntyvät ja nuorten usko tulevaan on alhaalla.*
Kaikista palkatuista trolleista huolimatta, jotka suoltaa vihapuhetta eikä itse Sebastianillakaan ole kuin kolme eri tuomiota, jotka koskevat kiihottamista kansanryhmää vastaan sekä uskonrauhan rikkomista. Kovaa on ollut yritys syrjinnän ja eriarvoisuuden lisäämiseksi!
Sitten tulee nuori ihminen, joka kertoo sen, mikä on yhteiskunnan vakauden perusta. Yhteistyö, ei vastakkainasettelu. Ei vihapuhe, vaikka hatussa keikkuis siitä kolme sulkaakin.
Eikö vaan olekin turhauttavaa? Varmaan nuori ajattelee väärin ja sitähän ei PS-puolueessa sallita!
BB- Sebun heikko kohta
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Notää nuiri mies onkin tavan hetero .
- Anonyymi00002
Sebastian ja Alan haaveilevat lapsista. Minkä väriset ottavat?
- Anonyymi00003
Sitä kun ei laki estä rikoksista tuomittujen hakea hillotolpalle "kansa edustajaksi" ,näin järjetöntä se on vaan..
Värikäs edustaja kerää aina heikon ja protesti äänestäjien äänet.. - Anonyymi00004
BB-homo on toisille kaltaisilleen himo.
- Anonyymi00005
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011645394.html
Politiikka
Haaveena perhe
Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen (ps) on valmis käynnistämään adoptioprosessin puolisonsa Alan Da Silvan kanssa.
Tynkkynen esittelee uuden asunnon kaksi vapaata makuuhuonetta. Niistä on tarkoitus tehdä lastenhuoneet, kun pariskunta saa adoptoitua lapsia.
Kansainvälinen adoptio kestää pitkään ja on vaikeaa, sillä vain Etelä-Afrikka ja Kolumbia antavat lapsia adoptoitavaksi samaa sukupuolta oleville pareille. Da Silvalla on kuitenkin kaksoiskansalaisuus. Hän sai Suomen kansalaisuuden syyskuussa.
– Koska olen mosambikilainen, minulla on oikeus adoptoida yksin omasta maastani. Uskon, että se olisi nopeampi vaihtoehto meille, Da Silva kertoo.
Mosambikilaisen lapsen adoptoinnilla on hänelle myös tunnearvoa.- Anonyymi00006UUSI
Homopersut ovat kateellisia kun kansanedustaja persunaisilla on jo Tumman MatuPojan kanssa lauma mulattipenikoita rikastuttamassa Suomea!!!
- Anonyymi00008UUSI
ehkä nuo adoptoi useamman lapsen kuten juntta ur .. sdp viisaudella
kun lapset kaikki eri sukua lähtöisin, ne alkaa kuksia keskenään kun vanhentuvat ja vanhempien kanssa myös kun ne eri sukua
ei ole suku ru..
- Anonyymi00009UUSI
Onnea adoptiolle ja sille, että rakkautta riittää! Suomessa, värillisten lasten kanssa, omassa puolueessasi!
- Anonyymi00010UUSI
Pyydä Riikkaa tai Jussia kummeiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601872Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt251470- 991072
- 45820
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
- 31533
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56528Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,100457