MAINOS 3.8.2026.TERVETULOA SEIRAKUNTAAN
(MEILLE ON AVATUNNUUT SUURI HEDELMÄLLINEN TYÖ JA VASTUSTAJIA ON PALJON.ALLEKIRJOITIS PROFETTA PASTORI JARI PASANEN NEHEMIA SRK-RY NETTITYÖNTELIJÄ LÄHETYSTYÖ )1.Korinttolaiskirje:
16:9 sillä minulle on avautunut ovi suureen ja hedelmälliseen työhön, ja vastustajia on paljon. >> Jakeen lisätiedot
Filippiläiskirje:
1:28 vastustajia missään kohden säikähtämättä; ja se on heille kadotuksen, mutta teille pelastuksen merkki, merkki Jumalalta
PALVELUATaivaan ja maan väliltä esirukousta (688) JÄSENTÄ JULKINEN
SINUN TÄHTESI ESIRUKOUSTA JUMALAN SANAA SANOMAA PROFETAALLISTA (327) SALAINEN
SEKÄ 6 OMAA FASEA NOIN 10000 KAVERIA
SEKÄ JYOTUPE KANAVA
Jari Tapio Pasanen
@jaritapiopasanen14
‧
126 tilaajaa
‧
572 videota
Suoraa puhetta kanva Sananjulistajan Jari Tapio pasanen profeetan pastorin Raamatun opetus vanha uusi liitto sekä unet näyt ilmestykset
http://youtube.com/channel/UC6CAS0mYFXtsmHcGvjAlitQ…
SEKÄ KOTISIVUMME. https://nehemia.fi/…/tulevais…/13-3-2020-profetia-in-english. YLI 3 MILJOONAA KÄVIJÄÄ.hän läsnä on.
55:7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
55:8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
55:9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
55:10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän, >> Jakeen lisätiedot
55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
55:12 Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
55:13 Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Mainos nehemia seurakunta
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
VASTUSTAJAT
Jaakobin kirje 4:7-8
[7] Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee. [8] Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset. - Anonyymi00002UUSI
Onko kyseessä sama henkilö joka tuomittiin pedofiliasta viideksi vuodeksi vankeuteen?
- Anonyymi00004UUSI
Neh.9:12 Ja päivällä sinä johdatit heitä pilven patsaalla ja yöllä tulen patsaalla, valaisten heille tietä, jota he vaelsivat. Biblia (1776) 2Moos.13:21. Ps.105:39.
- Anonyymi00005UUSI
Jari Pasasella on helluntaitausta joka hyväksyy pastorina laittomuuden ?
- Anonyymi00007UUSI
"Jari Pasanen on suomalainen profeetta ja pastori.
Hän on tunnettu helluntaiseurakunnissa ja on julkaissut useita profetioita ja sanomia.
Jari Pasanen on myös evankelista ja rukoilee ihmisten, myös sinun puolesta.
Hän on ollut mukana erilaisissa kristillisissä palvelutehtävissä ja on aktiivinen sosiaalisessa mediassa." - Anonyymi00008UUSI
Joopa joo !
Itskehua !
Se jo paljastaa koko touhun tarkoituksen:
Gal. 4:17 Heillä on intoa teidän hyväksenne, mutta ei oikeata; vaan he tahtovat eristää teidät, että teillä olisi intoa heidän hyväksensä.
Ja seuraajienko määrä kertoo ja todistaa jostakin mukamas ?
Katolisen kirkon paavilla, on vähän enemmän, eli wikipedisesta:
" Katolisen kirkon tilastojen mukaan kirkolla oli noin 1,4 miljardia jäsentä "
Joten herää harhoistasi Jari Pasanen ! - Anonyymi00009UUSI
Pasanen ei voi enää millään olla ja toimia profeettana, eikä pastorina !
Srk vanhemmus näet edellyttää seuraavaa:
1. kirje Timoteukselle 3
1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
6 Älköön hän olko äsken kääntynyt, ettei hän paisuisi ja joutuisi perkeleen tuomion alaiseksi.
7 Ja hänellä tulee myös olla hyvä todistus ulkopuolella olevilta, ettei hän joutuisi häväistyksen alaiseksi eikä perkeleen paulaan.
Nämä ovat Jumalan Sanan kriteereitä !
Joita Pasanen ei täytä millään tasolla !
Pelkkä huijari ja väärä paimen on kyseessä siis tuon Jumalan Sanan mukaan tulkittuna !
Eli vaikka Pasanen mahdollisesti saisikin aiemmat tekonsa anteeksi, niin noihin tehtäviin hän ei ole kelvannut aiemminkaan, eikä enää nykyään millään kelpaa !
Sillä perhettään hän ei ole edes osannut johtaa ja jopa pedofiliasta on tuomion jo saanut.
Siis Jumalan selvän Sanan mukaan !
Joten kyllä pitää olla paljon todella paljon ymmärtämättömiä ja Jumalan Sanaa todella huonosti tuntevia "uskovia", kun seuraajia on ehkä noinkin paljon, vaikka voimmeko uskoa Pasasen kaltaisen omiin sanoihin ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151018- 93977
- 77673
- 37668
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440- 25431
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413