Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
6 osumaa 6 jakeessa tulemus:ut:x
Muuta ei tarvitse tietää kuin tämä
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Jeesus tulee ihan rauhassa takaisin ihmisenä Galilean vuorelle, ei siihen siihen liity mitään dramatiikkaa.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Salaman välähdykset, hevosten säikähtäminen ja sokaistumiset Damaskontiellä viittaa valejeesuksen tulemukseen.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.- Anonyymi00002
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
- Anonyymi00010
Ei enää ihmisenä, vaan kuningasten Kuninkaana ja herrojen Herrana!
- Anonyymi00003
Jeesus ei luvannut tehdä enää yhtään uusi ihmeitä ja tunnustekoja.
Matt. 12:39
Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.- Anonyymi00006
Älysi lopettaa huijaukset ajoissa, niin kuin David Copperfield temppunsa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älysi lopettaa huijaukset ajoissa, niin kuin David Copperfield temppunsa.
Jeesuksen tekemät ihmeet oli tosia, toisin kuin Ylivainion "ihmeet".
Jeesus kehotti ihmeellisesti parantunutta menemään ja näyttämään itsensä papeille, jotta he voivat tutkia, onko todellinen ihme tapahtunut, vai ei.
Oikea lääkäri tutki kaikki helluntailaisten Ylivainion väittämät ihmeparanemet Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Tapauksia oli yhteensä 1304.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Ylivainio pakeni kohua Espanjaan, missä puoskarointi sai tylyn lopun.
Paha äkkikolema vain 63-vuotiaana.
- Anonyymi00004
Miten Saatana vaikuttaa voimalla saada aikaiseksi ihmeitä, kun ihmeiden teon sai haltuunsa tarinan mukaan vain pääsemällä takaisin paratiisiin Jeesuksen opilla? Löytyy edelleen ilm.2:7 ja luomiskertomus ihmeiden teon suojaamisesta 1.Moos.3:22 pahalta tiedolta.
Jeesuksen paluu kuvataan antikristuksena, kun uskovaisilta lähtee uhri pahojen tekojensa puolesta, kun 'Jeesus herääkin henkiin' - luodaan jälleen totuuteen uskolla ristiriitaa.- Anonyymi00008
Saatana on korkein luotu olento, toki sillä on niitä voimia.
Ilm. 16:14
Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saatana on korkein luotu olento, toki sillä on niitä voimia.
Ilm. 16:14
Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä.Paavalissa asusteli Saatanan enkeli lähetysmatkoilla, jota ei otettu pois miehestä ollenkaan.
- Anonyymi00005
Tulee kuin varas yöllä... vaikka varastaa se päivisinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518