Ai että. ✨🙏✨
"Itsen" kanssa on kyllä tosi mukava keskustella, koska:
+ Hän on harkitseva ja hyvin käyttäytyvä.
+ Hän ymmärtää erilaisia mielipiteitä.
+ Hän on samanlainen temppuepeli kuin minä.
+ Hän on kyllä aika fiksukin.
+ Hän kirjoittaa aika samalla tavalla kuin minä.
😅
Kiitos "minulle" kaikista niistä keskusteluista, jotka ovat lisänneet ymmärrystäni!
Jatkakaamme hyviä keskusteluitamme. Köh köh.
👒🤝👒
🦄
Yxäri keskustelee mielellään "itsensä" kanssa!
12
132
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Meissä miehissä on kuitenkin se ero oikeassa elämässä, että vain toinen meistä on kiinnostava muitten ihmisten mielestä.
Miksei minua taaskaan epäillä mistään?
- Anonyymi00002
Mistä olisitte halunneet asettautua epäilyksen alaiseksi?
Entä toivotteko vastausta minulta vai "itseltäni"?
🦄 Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä olisitte halunneet asettautua epäilyksen alaiseksi?
Entä toivotteko vastausta minulta vai "itseltäni"?
🦄Kaikkien kuuluu epäillä minua kaikesta ja siitäkin, että kirjoittelen tässä itseni kanssa.
- Anonyymi00004
buddy-love kirjoitti:
Kaikkien kuuluu epäillä minua kaikesta ja siitäkin, että kirjoittelen tässä itseni kanssa.
Keskustelette vain yhdessä tarpeeksi kauan, niin kyllä joku tulee sanomaan Yksärin juttelevan taas itsekseen. Vaan nyt kun mietin niin se ei taida olla ihan sama asia kuin syyttää Buddyn juttelevan itsekseen. Hankala pulma. Sinua ei ikinä syytetä edes Intian osaston viesteistä. 🤔
- Anonyymi00003
Tämä aloitus olikin mennyt minulta ihan ohitse 😀. Kiitän ja kumarran. En tosin tiedä miksi minun tulisi itseäni yässä yheydessä tituleerata.
Kiitän myös ja odotan jatkossakin asiallisia, perusteltuja ja hyvässä hengessä käytyjä keskustelujamme.- Anonyymi00005
Minä kiitän "itseäni" tästä tunnustuksesta! Sinä tituleeraat itseäsi tietysti Yxärin "itseksi", koska itseni kanssa keskustelustahan minua täällä syytettiin. 😄
🦄
- Anonyymi00006
Minä saan tuosta (taatusti epäsopivia ja paheksuntaa herättäviä) trollausideoita.
Ihan hyvin voisi trollailla itseään, kuten täällä se yksi jo viime vuonna keksi tehdä. "Olet Ätmi! - Enkä oo! - Oletpas! - Älä kiusaa! - Äätmi! ~~~" Ja porukka otti tosissaan ja vielä pahoitti mielensäkin tuosta 😄.
Tuo itsensä kanssa jutustelu... 👍
xLiner - Anonyymi00007
Voi hyvää päivää, tätäkin aloitusta.
Ja ikä oli.- Anonyymi00008
Vähän alle 25. 😇
Tai siltä ainakin tuntuu. 🧐
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän alle 25. 😇
Tai siltä ainakin tuntuu. 🧐
🦄Aika paha juttu, jos keski-iässä alkaa taantumaan mielestään takaperin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aika paha juttu, jos keski-iässä alkaa taantumaan mielestään takaperin.
En ole koskaan vielä tuntenut itseäni keski-ikäiseksi.
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112711
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?65551- 39526
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73492Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41485Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26483- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40408Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20371