https://www.suomenuutiset.fi/22-eu-maata-haastaa-espanjan-loysan-maahanmuuttolinjan-uppiniskainen-sosialistipaaministeri-ei-taivu/
Sosialistit haluaisivat täyttää koko Euroopan maahanmuuttajilla.
22- EU-maata haastaa Espanjan löysän maahanmuuttopolitiikan.
18
52
Vastaukset 18
- Anonyymi00002
Ei haasta, kyllä Mari Rantanen on ainoa sisämisteri länsieuroopassa joka vastustaa islamisaatiota…
- Anonyymi00003
Kaikki muut kannatavat islamisaatiota länsieuroopassa ja Ruotsi vielä kaksikertaa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki muut kannatavat islamisaatiota länsieuroopassa ja Ruotsi vielä kaksikertaa!
Ruotsi on jo oppinut, on myös varoittanut Suomeakin. Ei vaan mene vihervassareilla kalloon! Eila Kännö voisi nousta kuolleista, nyt sen naisen aika on. Tajusi jo kymmeniä vuosia sitten, mikä homman nimi on! Harmi, että on kuollut!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ruotsi on jo oppinut, on myös varoittanut Suomeakin. Ei vaan mene vihervassareilla kalloon! Eila Kännö voisi nousta kuolleista, nyt sen naisen aika on. Tajusi jo kymmeniä vuosia sitten, mikä homman nimi on! Harmi, että on kuollut!
Juuri näin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaipaanm Eilaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri näin.
Hyvä että hän löysilajitoverin, meinaan sinut.
Varmaan olette samaa apukoulua käyneet. - Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ruotsissa ei saa samanlaisia myydä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto#comment-143700125
- Anonyymi00007
RKP.n Aateliroitsi nimitteti Italian päämisisteriä Giorgia Melonia Natsiksi, kun hän oli ehdottanut Espanjan erottamista Sengen sopimuksesta. Millaisen maakuvan se antaa suomalaisen marginaalipuolueen asenteesta, hyi hitto, noita Swedy Pellejä.
- Anonyymi00015
ahaa
- Anonyymi00008
Suomenuutiset siinä on 7 lehteen verratta painos.
- Anonyymi00010
Jos kansalaisuus annetaan niille, jotka ovat uusineet työlupansa 3 kk, 6kk, viiden vuoden ajan, mikä siinä mättää? Oikeesti?
- Anonyymi00016
wolttaa itsellesi suomen passi 🤣
- Anonyymi00012
avasiko espanja tulen kun 100 kuoli ja satoja haavoittui ???
- Anonyymi00013
Onko sulla faktaa, ettei maksa yhtä tukia.
- Anonyymi00014
Vasemmisto + islam = islamovasemmisto, = globaali valta taattu.
- Anonyymi00017
on olemassa ateistit ja sitten uskovaiset ja on olemassa oikeisto ja vasemmisto
nämä sitten käyvät taistelua vallasta ja politiikasta - Anonyymi00018
Kysyn vaan kuka haastaa koko kansan vedätyksen kiinteistöillä?
- Anonyymi00020
A studio 3.8 seuraa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.137823Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70629
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24376- 29374