Vieläpä Valtion toimesta!
Paremmin tienanneet saavat tänään enemmän veronpalautuksia kuin vähemmin veroja maksaneet.
On se niin väärin...
Ja taas suositaan rikkaampia!
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä olenko vähemmin veroja maksanut vai paremmin tienannut, sain veronpalautusta 22.20 €. Se on enemmän kuin ei yhtään ja parempi kuin lisäverot.
- Anonyymi00002UUSI
Aloittaja mitä sinä meinaat. Veronpailautusta saadaan jos ennakkoa on maksettu liikaa. Siinä ei ole mitään tekemistä rikkaan tai käyhän välillä.
Olen joskus maksanut 500 euroa kun olosuhteet vuoden aikana muuttuivat, enkä ilmoittanut niitä heti verotoimistoon. Ihan ok, minulle ja verottajlle.
Nyt muistaakseni olen saamassa n. 100 euroa takaisin, joten jotain poikkeamaa on matkan varrella ollut pidätyksessä.
Varakkaat jotka ovat vaikka myyneet omaisuuttaan, ovat maksaneet maaliskuun loppun mennessä todnäk ennakkoa, silloin ei mene veroa. Siksi heille ei välttämättä lisäveroa tule enää vuoden lopussa. Aukesikohan tämä sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531454Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211109- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21509- 27500
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423