Mun kokemus kunnanvaltuustossa on, että tullaan takki auki, mitään osaamatta ja pidetään ääntä.
Entäs valtakunnan tasolla?
Mitä ne osaa. Purra ottaa ennätysvelkaa, hallitus tekee ennätysleikkauksia etenkin heikoimmassa asemassa oleviin. Nouseeko Suomi siitä? Köyhien kyykyttämisestä?
Kenen mielestä persu tietää jotain?
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Ei ainakaan kuntatasolla. Ei mitään tietoa, kokemusta tai osaamista laeista ja asetuksista!
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole edes kiinnostusta. Paitsi omasta asemastaan, pullakahveista ja kokouspalkkioista.
- Anonyymi00007UUSI
Ainut puolue Suomalaisten asialla.
- Anonyymi00003UUSI
Päänaukomisliike Persut on Suomen kouluttamattomalle rupusakille erikseen lanseerattu instituutio.
Ei ole tarkoituskaan, että ne jostain jotain ymmärtäisivät.
Kunnanvaltuustoissakin kiljuvat matumatumatua.- Anonyymi00006UUSI
Niin on syytä kiljuakin.
- Anonyymi00004UUSI
Tässä maassa kukaan ei osaa mitään.
Siksi olemme Euroopan HUONOIN TALOUS.
P O H J A S A K K A A . - Anonyymi00005UUSI
Persut tietää paljonkin ja jos heitä olisi aikoinaan kuunneltu EU- sekä maahanmuutto asioissa meillä olisi asiat paljon paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561712Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241332- 951026
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443