Kyllä. Myös sinun ja myös minun syntiemme tähden Jeesus Kristus kuoli ristillä.
Mutta Hän ei ainoastaan kuollut, vaan myös nousi kuolleista, sillä kuolema EI VOINUT HÄNTÄ PITÄÄ.
Myös SINUN syntiesi tähden!
31
<50
Vastaukset 31
- Anonyymi00001UUSI
Ei ne pahat teot ja rikokset mene suoraan Jeesuksen piikkiin, vaikka kuinka kovasti hurskastelisi.
Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen tempaista kuten harhaoppiset Jenkkilahkot opettaa.
Kaikki joutuu vastuuseen ja tuomiolle omista teoistaan, mitä laki niistä määrää.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.- Anonyymi00003UUSI
Kyllä me olemme vastuussa teoistamme. Sinäkin.
Sinunkin pitää tehdä jo viimein parannus synneistäsi, jos Jumala enää sitä armoa sinulle antaa!
Sinulle on Jumala antanut ylenpalttisesti aikaa ja armoa, mutta sinä edelleen pidät kiinni valheistasi ja solvauksistasi, joita heittelet apostolien päälle!
Aika on LYHYT! - Anonyymi00025UUSI
Niin Teuvo. Kuuluuko sinun mielestäsi valehtelu ( kuten: ” Teuvo on edesmennyt” ) ja apostolien jatkuva, päivittäinen herjaaminen jumalanpelkoon? Ei kuulu!
- Anonyymi00002UUSI
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään lipeväkielisiä lahkopastoreita.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]>> Jeesusta meidän on uskominen
Miksi? Perustele!
- Jeesus lupasi, että mitä tahansa häneen uskovat rukoilevat, he sen saavat. Jumalan "vastauksia" ei voi erottaa sattumista. Rukoilulla on korkeintaan meditatiivinen vaikutus. Sairaiden kohdalla sen on todettu jopa heikentävän paranemista.
- Jeesus lupasi, että häneen uskovat tekisivät suuria ihmietä. Yhtään ihmettä ei ole osoitettu tapahtuneen. Kaikki ihmeidentekijät ovat osoittautuneet huijareiksi.
- Jeesus lupasi totisesti palata aikalaistensa vielä eläessä. Kuten tiedämme, hän ei palannut.
Joko evankelistat kirjoittelivat puutaheinää tai tuo Jeesus oli pakanpuhuja. Kumpaa veikkaatte?- Anonyymi00007UUSI
Ramavit kirjoitti:
>> Jeesusta meidän on uskominen
Miksi? Perustele!
- Jeesus lupasi, että mitä tahansa häneen uskovat rukoilevat, he sen saavat. Jumalan "vastauksia" ei voi erottaa sattumista. Rukoilulla on korkeintaan meditatiivinen vaikutus. Sairaiden kohdalla sen on todettu jopa heikentävän paranemista.
- Jeesus lupasi, että häneen uskovat tekisivät suuria ihmietä. Yhtään ihmettä ei ole osoitettu tapahtuneen. Kaikki ihmeidentekijät ovat osoittautuneet huijareiksi.
- Jeesus lupasi totisesti palata aikalaistensa vielä eläessä. Kuten tiedämme, hän ei palannut.
Joko evankelistat kirjoittelivat puutaheinää tai tuo Jeesus oli pakanpuhuja. Kumpaa veikkaatte?Veikkaan että Jeesus oli fiktiivinen henkilö, josta johtuen evankelistat ovat pa*kanpuhujia.
- Anonyymi00010UUSI
Raamattuun pitää meidän uskoman!
Jumalan sana on kokonansa totta!
Älä Teuvo nypi rusinoita. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä Teuvo nypi rusinoita.Uskotko käärmeen julistuksen paratiisissa, kun se kieltää perisynnin?
Onko se sinulle Jumalan sanaa?
Minulle se on Perkeleen sanoja. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä Teuvo nypi rusinoita.Raamattu on todistetusti valetta jo ensimmäiseltä aukeamalta. Totuuden etsijän ei kannata jatkaa pidemmälle. Hupilukemisto siis.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Uskotko käärmeen julistuksen paratiisissa, kun se kieltää perisynnin?
Onko se sinulle Jumalan sanaa?
Minulle se on Perkeleen sanoja.Jumalan sana kertoo totuuden siitä, mitä Perkele on sanonut. Jumala EI valehtele. Ymmärrätkö?
- Anonyymi00004UUSI
Lipeväkielistä Jeesusta ei ainakaan kannata uskoa. Vaikka todisteita ei olekaan kuin fiktiivisestä hahmosta siinnä missä Tarzanistakin.
- Anonyymi00011UUSI
Ei sinun ole pakko uskoa Totuutta.
Ei kukaan pakota. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei sinun ole pakko uskoa Totuutta.
Ei kukaan pakota.Kyllä minä totuutta uskon. Mutta ei pidä sekoittaa raamattua siihen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä minä totuutta uskon. Mutta ei pidä sekoittaa raamattua siihen.
Siinä tapauksessa et ainakaan voi pitää itseäsi Jeesukseen uskovana.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä minä totuutta uskon. Mutta ei pidä sekoittaa raamattua siihen.
Raamattu on Jumalan sanaa.
- Anonyymi00005UUSI
Minun syntieni tähden ei kenenkään ole tarvinnut kuolla, koska minä olen synnitön uskovainen ihminen.
Minä olen säilyttänyt jopa neitsyytenikin lähes 60 vuotta ja aion säilyttää sen aina siihen saakka kunnes tapaan Taivasten valtakunnassa Jeesuksen.- Anonyymi00006UUSI
Annatko sitten hänen sovittaa?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jeesus sovitti ristinkuolemallaan vain niiden synnit, jotka ovat syntiä tehneet. Minun kohdallani hänen ei tarvitse sovittaa mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Eihän sitä Jeesukselle kehtaisi käytettynä tarjotakaan❣️
- Anonyymi00012UUSI
Höpö höpö. Sinäkin olet syntinen. Jos väität, ettet ole syntinen, valehtelet ja silloin sinä teet syntiä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Höpö höpö. Sinäkin olet syntinen. Jos väität, ettet ole syntinen, valehtelet ja silloin sinä teet syntiä.
Minäpä sitä en ole lainkaan syntinen uskonharhainen, sillä olen tervejärkinen.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Uskon että Jeesus sovitti lähinnä opetuspoikalapsiinsa.
Nyt tuomittaisiin moisesta oitis. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minäpä sitä en ole lainkaan syntinen uskonharhainen, sillä olen tervejärkinen.
Valitan. Elät pimeydessä ja harhassa.
- Anonyymi00018UUSI
Jeesusta meidän on uskominen, ei mitään Tarsolaisia murhamiehiä ja Jenkkilahkoja.
Matt. 15:24
Niin hän vastaten sanoi: en ole minä lähetetty, vaan kadotettuin lammasten tykö Israelin huoneesta.- Anonyymi00020UUSI
Mitähän tuokin mahtanee tarkoittaa noin niin kuin käytännön tasolla?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitähän tuokin mahtanee tarkoittaa noin niin kuin käytännön tasolla?
Kyllä se tarkoitaa ihan sitä samaa asiaa, mitä siinä Jeesus itse sanoo:
Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö". - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä se tarkoitaa ihan sitä samaa asiaa, mitä siinä Jeesus itse sanoo:
Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".Han svarade och sade: »Jag är icke utsänd till andra än till de förlorade fåren av Israels hus.»
But he answered and said, I am not sent but unto the lost sheep of the house of Israel. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Han svarade och sade: »Jag är icke utsänd till andra än till de förlorade fåren av Israels hus.»
But he answered and said, I am not sent but unto the lost sheep of the house of Israel.Pakanat, nuo Jeesukset todelliset tappajat, tuomitaan kotimaissaan tekojensa ja lakien mukaan.
Luuk. 18:32
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, 33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista.
King James
32 For he shall be delivered unto the Gentiles, and shall be mocked, and spitefully entreated, and spitted on:
33 And they shall scourge him, and put him to death: and the third day he shall rise again. James - Anonyymi00029UUSI
Paavali ( silloin vielä Saul ) teki parannuksen pahoista teoistaan, mutta sitä sinä Teuvo et kykene ymmärtämään, koska et ole parannusta ( mielenmuutos ) tehnyt ja siksi jatkat synnissä ja sokeudessa.
- Anonyymi00024UUSI
Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi. Tarjolla kun oli vain syntisten katumuskaste.
Itsensä uskovaisiksi julistaneet lahkolaiset, kuten helluntailaiset tms. kieltää kokonaan, että kaste tai ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntiongelmaan.- Anonyymi00030UUSI
Johannes Kastaja ei kastanut FARISEUKSIA.
Lue niinkuin on kirjoitettu Teuvo Suni!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742395Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371967- 1011233
- 491012
- 92910
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26847Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147713- 29710
- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598