Olen käyttänyt 150mg päivässä kys. lääkettä yli kymmenen vuotta ahdistuksen hoitoon. Tekisi mieli koittaa lopettaa ja katsoa pärjäisikö ilman. Onko jollain tietoa miten hitaasti tuon kokoista annosta kannattaisi vähentää?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Lääkärin antaman ohjeen mukaan.
- Anonyymi00002
En ole lääkärissä käynyt vuosiin. Reseptin olen uusinut omakannan kautta. En viitsi terveydenhuoltoa kuormittaa näin mitättömällä kysymyksellä. Mikäli huomaankin että oireeni ovat edelleen olemassa niin keskeytän lopetuksen. Kysyin neuvoa jos joku tietää asiasta tai on kokemusta. En mitään päivänselvää vittuilua.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole lääkärissä käynyt vuosiin. Reseptin olen uusinut omakannan kautta. En viitsi terveydenhuoltoa kuormittaa näin mitättömällä kysymyksellä. Mikäli huomaankin että oireeni ovat edelleen olemassa niin keskeytän lopetuksen. Kysyin neuvoa jos joku tietää asiasta tai on kokemusta. En mitään päivänselvää vittuilua.
Lääkkeitä ei lopeteta omin päin
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Täällä hyvinvointialueella on digipalvelu jossa voi laittaa viestiä terveydenhuoltoon. Sinun hyvinvointialueella ei ole digipalvelua?
- Anonyymi00005
Tuntematta taustaasi - kannattaa jutella lääkärin kanssa ennen kuin lopetat tai vähennät. Kuten viestiketjussa mainittiin, voit olla lääkäriin yhteydessä hyvinvointialueen digipalveluiden kautta (esim. Helsingissä Maisa). Minulle sanottiin erikoislääkärin toimesta, että todennäköisesti sitä käytetään minun tapauksessa hautaan asti (ahdistuneisuushäiriö minullakin) - ilmeisesti sen verran viiraa päässä ;)
Kannattaa pyytää hidasta titrausta mahdollisten vieroitusoireiden takia (kaikki ei niitä saa). Se titrataan todennäköisesti 25mg kerralla.
Ei kannata hätäillä. - Anonyymi00006
onko totta että lyrica ja kannabis on aivan jumalainen kombo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va792024Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661249Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251072- 1411038
- 93759
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa122740- 45707
- 59665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 60634