"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Mikä osapuoli tässä on sovittamatta?
"Sillä hänessä luotiin kaikki - -"
" - - mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa."
Onko joku kenties luotu Kristuksen ulkopuolella ja pysyykö hän voimassa/olemassa Kristuksen ulkopuolella?
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi - -
" - - ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."
Onko joku kenties sovittamatta Jumalan kanssa?
"Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä - -"
" - - ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa."
Onko joku kenties lunastamatta?
2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Onko joku aikanaan jättävä tunnustamatta Isän Jumalan kunniaksi, ettää Jeesus Kristus on Herra?
Pari vaatimatonta jaetta
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Ruutiaseita, luodeista nyt puhumattakaan ei onneksi tunnettu Jeesuksen aikana. Kansanmurhat olisi olleet vielä raaempia jos jumalan usuttamilla judeilla olisi ollut nykyaikaista kalustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31820
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21485
- 33452