"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Mikä osapuoli tässä on sovittamatta?
"Sillä hänessä luotiin kaikki - -"
" - - mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa."
Onko joku kenties luotu Kristuksen ulkopuolella ja pysyykö hän voimassa/olemassa Kristuksen ulkopuolella?
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi - -
" - - ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa."
Onko joku kenties sovittamatta Jumalan kanssa?
"Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä - -"
" - - ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi - minä puhun totta, en valhettele - pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa."
Onko joku kenties lunastamatta?
2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Onko joku aikanaan jättävä tunnustamatta Isän Jumalan kunniaksi, ettää Jeesus Kristus on Herra?
Pari vaatimatonta jaetta
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Ruutiaseita, luodeista nyt puhumattakaan ei onneksi tunnettu Jeesuksen aikana. Kansanmurhat olisi olleet vielä raaempia jos jumalan usuttamilla judeilla olisi ollut nykyaikaista kalustoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492516
- 541089
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160927Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50786- 83767
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.170718- 4679
- 53647
- 59646
- 67646
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e156642- 6614
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.171578Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21568- 54548
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32528Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?120524Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66509- 34507
- 55498