Eräs palstalla ahkeroiva pyrkii kiistämään kutakuinkin kaiken Raamatun totuuden ja henkilöt.
Saahan sitä niinkin elää, mutta ei niin voi pelastua, kun ei parannukseenkaan halua taipua.
” Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.”
Heb 11:6
Ei kiistämällä, eikä epäuskolla voi pelastua
37
<50
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
But without faith it is impossible to please him: for he that cometh to God must believe that he is, and that he is a rewarder of them that diligently seek him.
- Anonyymi00002UUSI
Totta mikä totta!
- Anonyymi00003UUSI
” Mutta kun he ahdistuksessansa palasivat Herran, Israelin Jumalan, tykö ja etsivät häntä, niin he löysivät hänet.”
2 Aikak 15:4 Jos oikeasti uskoo pelastukseen on tervetullut ensi talvena ekumeeniseen pelastusjuhlaani jossa uskonharhainen astuu avantoon odottamaan pelastusta.
Amputoinneista kärsivien kannattaisi ensin osallistua jo perinteiseen ekumeeniseen amputoidun jäsenen palautusjuhlaani ettei häntä tqrvitse avustaa avantoon pelastusjuhlillani.
Vain oikeaan jumalaan oikeasti ja oikealla tavalla uskovat ilmoittautuvat tähän alle. Kiitos etukäteen kun hu8mioitte tämän asian.- Anonyymi00004UUSI
” Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,”
Psalmi 1:1
Eli, pahoittelen. Anonyymi00004 kirjoitti:
” Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,”
Psalmi 1:1
Eli, pahoittelen.Uskosi on siis vain taikauskoa joka vielä halventaa epäjumalaasi?
Nolo juttu...- Anonyymi00025UUSI
he-ma kirjoitti:
Uskosi on siis vain taikauskoa joka vielä halventaa epäjumalaasi?
Nolo juttu...Etkö vieläkään rohkene rukoilla, kuten niin monet ovat rukoilleet? Ja löytäneet elämäänsä elävän Jumalan.
Eli näin:
”Elävä Jumala! Jos oikeasti olet olemassa, ilmesty minun elämääni ja anna minun oppia tuntemaan sinut.”
- Anonyymi00005UUSI
Unohtiko mainita, mutta vain kuoliaaksi kidutettuna, kiroukseksi kirottuna ja ihmisuhrina syötynä pelastaa?
- Anonyymi00031UUSI
Jeesus uhrasi itsensä meidän syntiemme takia.
- Anonyymi00006UUSI
” Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,”
1 Kor 1:21 - Anonyymi00007UUSI
Ateistit ovat uskojista kaikista pahempia - hän kirjoittaa:
<<<he-ma
2026-08-04 18:16:53
Jos oikeasti uskoo pelastukseen on tervetullut ensi talvena ekumeeniseen pelastusjuhlaani jossa uskonharhainen astuu avantoon ODOTTAMAAN PELASTUSTA.<<<
Ja se kristinuskon pelastus itse Paavalin sanoin, joka sen loikin:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. .. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO MINÄ TEEN..
Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Kerrotko, että mitä tekemistä tällä on avannon kanssa?- Anonyymi00008UUSI
Kristinuskon pelastus on PELASTUA TEKEMÄÄN PUHTAALLA OMALLATUNNOLLA YKSIN USKOSTA, vaikka sitä pahaa, mitä vihaa, koska pahat teot laitetaan Jeesuksen piikkiin!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kristinuskon pelastus on PELASTUA TEKEMÄÄN PUHTAALLA OMALLATUNNOLLA YKSIN USKOSTA, vaikka sitä pahaa, mitä vihaa, koska pahat teot laitetaan Jeesuksen piikkiin!
Tämä johtuu siitä, kun.Paavali luonnehtii uskojiaan täysin syyntakeettomiksi, luonnevikaisiksi psykopaateiksi, jotka eivät itse pysty vastaamaan omista teoistaa, vaan heille tarvitaan sijaiskärsijä - tämä on se uskovaisten pihuma armo heille yksin uskosta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä johtuu siitä, kun.Paavali luonnehtii uskojiaan täysin syyntakeettomiksi, luonnevikaisiksi psykopaateiksi, jotka eivät itse pysty vastaamaan omista teoistaa, vaan heille tarvitaan sijaiskärsijä - tämä on se uskovaisten pihuma armo heille yksin uskosta.
Yrittäkääpä taas keksiä pahempi uskovaisten pilkkaaminen Jeesuksen nimeen!
- Anonyymi00014UUSI
Paavalin henkiopas oli Saatanan enkeli, demoni, jota ei otettu miehestä pois ollenkaan. Se kulki Paavalin mukana lähetysmatkoilla ja neuvomassa kun Paavali kirjoitti kirjeitä seurakuntiin.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan, Saatanan enkeliruhtinas, Saatanan viestinnän ammattilainen. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Paavalin henkiopas oli Saatanan enkeli, demoni, jota ei otettu miehestä pois ollenkaan. Se kulki Paavalin mukana lähetysmatkoilla ja neuvomassa kun Paavali kirjoitti kirjeitä seurakuntiin.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan, Saatanan enkeliruhtinas, Saatanan viestinnän ammattilainen.Paavali oli heitetty Saatanan haltuun.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
jokainen ihminen vastaa yksin omista teoistaan oli uskovainen tai ei. itse asiassa se ettei ihminen usko Jumalaan ja ikuiseen elämään Jumalan kanssa yltäkylläisyydessä on typeryyttä.
Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja uskon kautta on mahdollisuus ikuiseen elämään. Joka ei usko joutuu kadotukseen. Kannattaa lyödä vetoa Jumalan puolesta koska panoksena on rajallinen määrä vuosia ja pottina ikuinen elämä. Jos sen elämän tuhlaa uskomatta Jumalaan ja lopulta selviää, että Jumala onkin olemassa ja huomaa joutuneensa kadotukseen niin peli on hävitty.
Uskolla Jumalaan on paremmat kertoimet kuin epäuskolla ajateltuna tulevan potin suhdetta rivillä yksi oikein osuessa ikuinen elämä toinen tie vie kadotukseen.
Luin kyseisen ajatuksen Ferrmantin yhtälöön liittyvästä kirjasta jossa tämä ajatus esitettiin jonkun todennäköisyysmatemaatikon ajatuksena. En muista kyseisen matemaatikon nimeä.
Minä uskon Jumalaan ja syy ei ole kyseiseen ajatusrakenelmaan perustuva. Olin ennen ateisti, en enää nykyisin. Niin se elämä opettaa ja ajatusmaailma muuttuu. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hei! Tiesitkö muuten, että Raamatussa kerrotaan, että sana rististä on hullutus niille, jotka eivät usko?
- Anonyymi00011UUSI
Ainakin tällä palstalla suurinta meteliä toisten synneistä pitää tyyppi, jolla olisi itsellään peiliin katsomisen paikka.
- Anonyymi00013UUSI
Synti liittyy vain Saatanaan, joka laittaa uskojansa helvettiin, ei muihin.
- Anonyymi00012UUSI
Jeesuksen veli, Jerusalemin seurakunnan johtaja Jaakob varoittaa hokemasta
"yksin uskosta" -mantraa
Jaak.2:24 "Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella."- Anonyymi00016UUSI
Veli puhuu Jeesuksen opetuksesta - se on Paavalin sanoin kirottu, se EI OLE kristinuskoa, vaan se on sitä ilmaisen armon halveksimista hyi, hyi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Veli puhuu Jeesuksen opetuksesta - se on Paavalin sanoin kirottu, se EI OLE kristinuskoa, vaan se on sitä ilmaisen armon halveksimista hyi, hyi.
Jos uskoja pystyisi hallitsemaan tekonsa, niin eihän kristinuskon kuoliaaksi kidutettua Jeesus uhria edes tarvittaisi.
- Anonyymi00022UUSI
Olen ollut uskossa kaksi vuotta Jumalalta saamani armon kautte, eli Jumala ilmoitti minulle tahtonsa. Minulla on yksi tuttava joka on ollut uskossa yli 30 vuotta ja hän on tullut uskoon jo nuorella iällä. Toimimme samoilla hoodeilla ja pyörimme paljon asunnottomien ja muiden syrjäytyneiden seurassa.
Tämä kyseinen henkilö julistaa ihmisille Jumalan sanaa ja tuhlaa vähäiset varansa ostamalla ihmisille ruokaa ja tarjoaa lounaita ja houkuttelee ihmisiä eri seurakuntien tapahtumiin oli kyseessä riippumatta siitä millaista opetusta on tarjolla, kaikki kelpaa.
Hänelle tärkeintä on sanan levittäminen se onko oppi oikeaa on toisarvoista.
Minä kerron ihmisille mistä on mahdollista saada ruokaa ja muita palveluja mitä eri vapaehtoistoimin pyöritettävät yhdistykset tarjoavat ja kerron myös eri seurakuntien tarjoamista palveluista. Jumalasta ja uskostani Jumalaan en ole kertonut missään vaiheessa kenellekään. En koe, että se olisi minun tehtävä ainakaan tässä vaiheessa.
Jotenkin minusta tuntuu väärältä sellainen tapa, etä mennään kuuntelemaan saarnaa ja sen jälkeen ostan sinulle ruokaa mikäli seurakunnalla ei ole sinulle syötävää tarjolla. Pidän sitä omahurskaana toimintana ja minusta tuntuu ettei kyseinen henkilö ole saanut kokea Jumalan armoa.
Etenkin, kun hänen suustaan kuuluu välillä vitut, perkeleet ja saatanat jos hän ei saa sanomaansa perille tai hän kokee itseään vähäteltävän. Jumalaan uskova voi toimia kyseisellä tavalla mutta armon kokenut ei ymmärrä sellaista käyttäytymistä.
Kyseinen henkilö syyllistää minua siitä, etten tuhlaa vähäisiä rahojani muiden ruokkimiseen eikä hän pidä sitä minään jos minä kerron ihmisille paikoista mistä he voivat saada tarvittavan avun koska käytän itse myös samoja palveluja.
Sama Jumala kaksi eri tapaa toimia.
- Anonyymi00018UUSI
Riivaajaatkin uskoo Jeesukseen ja tunnustaa hänet Korkeimman Jumalan pojaksi.
Mutta ei se uskominen mikään taikasana ole pelastukseen, vaikka niin usein hoetaan.
Ne on teatraalisia henkiä. Ne saa ihmisen heittäytymään lattialle maahan ja sätkimään jaloillaan. Suusta voi tulla epämäräistä molotusta.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?- Anonyymi00023UUSI
Ne on teatraalisia henkiä. Ne saa ihmisen heittäytymään lattialle maahan ja sätkimään jaloillaan. Suusta voi tulla epämäräistä molotusta.
Kyseessä on mitä ilmeisemmin epilepsiakohtaus ja se ei välttämättä ole Jumalasta lähtöisin. - Anonyymi00030UUSI
Ei ole mitään taikasanaa, eikä hoppuskoppusta.
On vain Jeesuksen vaikuttama usko, joka anovalle annetaan.
- Anonyymi00019UUSI
Hypnoosi "lumoojat" on yleistä hurmoslahkoissa, sillä ihminen saadaan koukutettua lahkon valtaan.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa. - Anonyymi00020UUSI
Lakihenkiset uskon teot ovat Paavalin herjaamista.
- Anonyymi00026UUSI
Luehan tarkemmin mitä Jeesus lakien voimassaolosta ja noudattamisesta.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Lain rikkominen on synti eli laittomuuden teko.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00029UUSI
Lakihenkiset teot ovat väärää opetusta. Sapatti kuuluu juutalaisille ei kristinuskoon ja sen tuominen kristinuskoon on Jumalan ja rakkauden evankeliumin herjaamista.
Vapaiden suuntien seurakunnat ja lahkot ovat täynnä herjaa Jumalaa kohtaan ja väärää opetusta. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lakihenkiset teot ovat väärää opetusta. Sapatti kuuluu juutalaisille ei kristinuskoon ja sen tuominen kristinuskoon on Jumalan ja rakkauden evankeliumin herjaamista.
Vapaiden suuntien seurakunnat ja lahkot ovat täynnä herjaa Jumalaa kohtaan ja väärää opetusta.Lain rikkominen on synti, laittomuuden teko.
Jatkuva Jeesustelu pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
22 Många skola på 'den dagen'[1] säga till mig: 'Herre, Herre, hava vi icke profeterat i ditt namn och genom ditt namn drivit ut onda andar och genom ditt namn gjort många kraftgärningar?'
22 Many will say to me in that day, Lord, Lord, have we not prophesied in thy name? and in thy name have cast out devils? and in thy name done many wonderful works?
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23 Men då skall jag betyga för dem: 'Jag har aldrig känt eder; gån bort ifrån mig, I ogärningsmän.'
23 And then will I profess unto them, I never knew you: depart from me, ye that work iniquity. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lain rikkominen on synti, laittomuuden teko.
Jatkuva Jeesustelu pitäisikin laittaa hälytyskellot soimaan.
22 Många skola på 'den dagen'[1] säga till mig: 'Herre, Herre, hava vi icke profeterat i ditt namn och genom ditt namn drivit ut onda andar och genom ditt namn gjort många kraftgärningar?'
22 Many will say to me in that day, Lord, Lord, have we not prophesied in thy name? and in thy name have cast out devils? and in thy name done many wonderful works?
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23 Men då skall jag betyga för dem: 'Jag har aldrig känt eder; gån bort ifrån mig, I ogärningsmän.'
23 And then will I profess unto them, I never knew you: depart from me, ye that work iniquity.Lahkolaiset luottaa pelkkään Jeesusteluun ja omaan uskoonsa.
- Anonyymi00024UUSI
Aivan niin, niin aivan.
- Anonyymi00034UUSI
Aivan niin vain muiden ja Paavalin herjaaminen pelastaa.
- Anonyymi00035UUSI
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Paavalin kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän.- Anonyymi00036UUSI
Jesuiitat ottivat tuon Paavalin periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782490Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32847
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33482