Ennen atomisotia

Anonyymi-ap

Uskovaiset siis katoavat maan päältä ennen atomisotaa, jos oikein olen ymmärtänyt? Sitten jäljelle jääneille ihmisille yritetään syöttää monenlaisia valheita, miksi näin kävi. Otetaan jopa lentävät lautaset uutisiin, ja väännellään niistä uskottavia juttuja, vaikka totuus on Raamatussa.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uskomisesta

Yhteisöön kuuluminenkaan ei ratkaise. Israelin kansaan kuuluminen ei pelastanut israelilaisia Egyptistä, vaan Jumala armossaan pelasti heidät. Johanneksen evankeliumissa sanotaan: ”Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.” (Joh.3:16) Tässä sanotaan, että ei yksikään, joka uskoo. Muita rajoituksia ei ole.

Apostolien teoissa sanotaan vielä: ”Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän (Jeesus Kristus). Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaan kannen alla.” (Ap.t.4:12) Kaikille on annettu sama pelastuksen tie, ja se on Jeesus Kristus.
      (rll.fi)

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei se oikea usko tule pelkällä suun tunnustuksella. Se tulee Jumalan armosta. Siinä vaiheessa, kun on sen kokenut voi antaa suun tunnustuksen tarpeeksi uskottavasti niin, että joku muukin tulee uskoon.

Katsotaan mitä tapahtuu, kun minä sen jossakin vaiheessa teen. Tahtonsa ilmoittamisen jälkeen ääni sisälläni sanoi tuhansien tulevan uskoon. Sitä odotellessa.
        Ei minulla mikään kiire ole. Voihan siihen mennä jokunen vuosi joten parempi on vielä pitää suu kiinni ja pitää asia omana tietona.

Niiden lauseiden jälkeen tuli näky Jumalasta. No, oliko se sitten Jumala ja kaikki vain harhaa. Sitä tuli seuraavaksi mietittyä. Mutta sitten alkoi tulla niitä näkyjä ja tapahtui outoja juttuja mitä oli tosin tapahtunut jo ennen kyseistä tapahtumaa niin lopulta alkoi ateistikin uskomaan Jumalaan.

Jumalaan minä uskon ja mahdolliseen sotaan mutta tuskin sitä karkuun lähdetään jonnekin tempauksen kautta. Katsellaan mitä tapahtuu, on tässä tuo Jumalan tahto toteuttamatta vielä ja se saattaa kestää vuosia.

Niin se vaan meni ja ei minua häiritse vaikka joku hulluna pitäisi. En oo asiasta meteliä pitänyt ja torilla huudellut joten kaveritkin pitävät ihan täyspäisenä. Ja sitä minä olen omastakin mielestä.0

• Anonyymi00002

Ei se nyt ihan noin taida mennä. Kaikki me lähdemme täältä samaa tietä, kuoleman kautta oli uskova tai ei. Ja kaikilla on pelastuksen mahdollisuus ei vain uskovilla. Kaikki riippuu Jumalan armosta ja ketään ei ole pois suljettu kyseisestä armosta. Jumala päättää ei uskovaiset.

• Anonyymi00006
        UUSI

Olen löytänyt youtubesta israelin arkeologiaa, ne ovat löytänee esimerkiksi sodoman, gomorran ja Lootin vaimonkin, joka muuttui suolapatsaaksi. Siellä on myös Pilatuksen asuintalo, ja Jeesuksen syytekirjelmä, joka oli siihen aikaan hakattu kiveen ja lähetetty asuintaloihin. Monenlaista Raamatussa kerrottua asiaa on löytynyt ja löytyy kokoajan.

• Anonyymi00003

Eivät katoa. Sekä osa sanoo että elämme post-ydinsodan aikaa, post-tartaria aikaa, post-millenial Kingdom aikaa, jolloin tuhatvuotinen valtakunta onkin jo menneisyyttä yms. Eli eläisimme jotain tuhatvuotisen valtakunnan jälkeistä aikaa.
      Sekavia opetuksia

• Anonyymi00004

Raamatussa on totuutta tuskin edes siteeksi.
      Jerikon maanjäristys ja Sodoman meteoriitti kyllä, mutta nekin on väännetty vinoon..

• Anonyymi00005

Lopeta jo. Ei ole ajatuksiini astunut mikään ydinsota sen jälkeen kun vuosi 2016 koitti.
      En usko ydinaseisiin enkä edes niiden olemassaoloon.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ota seitten selvää, onko niitä kehittyneitä aseita olemassa, tietoa etsivä löytää!

• Anonyymi00008
      UUSI

Minne me täältä muka lähdemme. En minä ainakaan ole minnekään lähdössä.
      Ne on näitä harhaoppisten juttuja mikä on täyttä utopiaa. Minulle ei ole kukaan sanonut mitään sellaista joten taitaa olla jotain vapaiden suuntien tarinoita joihin ei ole uskominen.

, Haluan nähdä mikä on tuleva selitys mikäli sota syttyy ja homma menee puihin. Lähtö on peruttu teknisistä ongelmista johtuen, ei käyne selitykseksi,.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      516
      1038
    2. 59
      677
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      584
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      239
      551
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      83
      540
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      97
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe