Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
Luuk 19:41,42
Itki
16
<50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Olen varma, että Jeesus suree myös nykyisen Suomen hengellistä pimeyttä ja valtavaa Jumalan pilkkaamista ja apostolien solvaamista, kaikesta muusta hirvittävästä synnin harjoittamisesta puhumattakaan!
- Anonyymi00002UUSI
Varmasti!
- Anonyymi00003UUSI
Toki Jumala suree, kun HÄnen luomansa ja Jeesuksen lunastamat ihmiset eivät arvosta itseään. Mutta, kun jotkut nostavat esille ASIAA etsikkoajan tärkeydestä, niin?
KYllä niitä tekstejä vihataan ja tuhotaan, tai yritetään siis. Ja koetetaan piilottaa pois silmistä-- Anonyymi00004UUSI
Totta. Jumala kutsuu ihmisiä, mutta monet, monet tukkivat korvansa Jumalan kutsulta. Surullista.
- Anonyymi00005UUSI
Paavalin kaverit Roomalaiset murhamiehet tappoivat miljoonia Juutalaisia, temppelit hajotetiin ja Juutalaiset tapettiin noin 70 jKr.
- Anonyymi00006UUSI
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00009UUSI
Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.
Paavali kirjoitteli Roomaan kavereilleen, että hän on valmistanut heille tietä.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi00007UUSI
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00008UUSI
Jeesus näki edeltäpäin Juutalaisten verilöylyt.
Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
Luuk 19:41,42 - Anonyymi00010UUSI
Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan.Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]Johannes Kastaja oli oikea viimeinen nasiiri, ei Paavali.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan.Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan enkeliä vastaan.
- Anonyymi00014UUSI
Kunpa Jeesus olisi sanonut saman myös armeijoita vastaan. Ne ovat silkkaa pahuutta ja laittomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.973055Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482496Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.481291- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä286980Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153889Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10834Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk51685- 37659