Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
Luuk 19:41,42
Itki
19
<50
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Olen varma, että Jeesus suree myös nykyisen Suomen hengellistä pimeyttä ja valtavaa Jumalan pilkkaamista ja apostolien solvaamista, kaikesta muusta hirvittävästä synnin harjoittamisesta puhumattakaan!
- Anonyymi00002
Varmasti!
- Anonyymi00003
Toki Jumala suree, kun HÄnen luomansa ja Jeesuksen lunastamat ihmiset eivät arvosta itseään. Mutta, kun jotkut nostavat esille ASIAA etsikkoajan tärkeydestä, niin?
KYllä niitä tekstejä vihataan ja tuhotaan, tai yritetään siis. Ja koetetaan piilottaa pois silmistä-- Anonyymi00004
Totta. Jumala kutsuu ihmisiä, mutta monet, monet tukkivat korvansa Jumalan kutsulta. Surullista.
- Anonyymi00005
Paavalin kaverit Roomalaiset murhamiehet tappoivat miljoonia Juutalaisia, temppelit hajotetiin ja Juutalaiset tapettiin noin 70 jKr.
- Anonyymi00006
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00009
Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.
Paavali kirjoitteli Roomaan kavereilleen, että hän on valmistanut heille tietä.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi00018
Voi sinua Teuvo!
- Anonyymi00007
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00008
Jeesus näki edeltäpäin Juutalaisten verilöylyt.
Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
Luuk 19:41,42 - Anonyymi00010
Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan.Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]Johannes Kastaja oli oikea viimeinen nasiiri, ei Paavali.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan.Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan enkeliä vastaan.
- Anonyymi00014
Kunpa Jeesus olisi sanonut saman myös armeijoita vastaan. Ne ovat silkkaa pahuutta ja laittomuutta.
- Anonyymi00017
Ihmiset pilaavat Luojan maailman SYNNILLÄ.
- Anonyymi00019UUSI
Jeesus itki ihmisten paatumusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66819- 160818
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23799Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37576VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.10448- 70443
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111435- 54428