Itki

Anonyymi-ap

Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
Luuk 19:41,42

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Olen varma, että Jeesus suree myös nykyisen Suomen hengellistä pimeyttä ja valtavaa Jumalan pilkkaamista ja apostolien solvaamista, kaikesta muusta hirvittävästä synnin harjoittamisesta puhumattakaan!

• Anonyymi00002
        UUSI

Varmasti!

• Anonyymi00003
      UUSI

Toki Jumala suree, kun HÄnen luomansa ja Jeesuksen lunastamat ihmiset eivät arvosta itseään. Mutta, kun jotkut nostavat esille ASIAA etsikkoajan tärkeydestä, niin?
      KYllä niitä tekstejä vihataan ja tuhotaan, tai yritetään siis. Ja koetetaan piilottaa pois silmistä-

• Anonyymi00004
        UUSI

Totta. Jumala kutsuu ihmisiä, mutta monet, monet tukkivat korvansa Jumalan kutsulta. Surullista.

• Anonyymi00005
      UUSI

Paavalin kaverit Roomalaiset murhamiehet tappoivat miljoonia Juutalaisia, temppelit hajotetiin ja Juutalaiset tapettiin noin 70 jKr.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00009
        UUSI

Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Apostoli Paavalin ”kaverit” eivät murhanneet ketään. Horiset ihan turhia Teuvo.

Paavali kirjoitteli Roomaan kavereilleen, että hän on valmistanut heille tietä.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi00007
      UUSI

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Jeesus näki edeltäpäin Juutalaisten verilöylyt.

Ja kun hän tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä
        ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.”
        Luuk 19:41,42

• Anonyymi00010
        UUSI

Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.
        Ilmeisesti et ole vieläkään lukenut Apostolien tekoja kokonaan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Teuvo! Haloo! Paavali teki pahoja asioita ENNEN uskoontuloaan, mutta Jumala hänet armahti.

Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Paavali tekeytyi sekä Juutalaisten nasiiriksi, että kristittyjen apostoliksi omien tarkoitusperiensä vuoksi. Ei tehnyt mitään parannusta. Ei voinut tehdä parannusta, koska miehessä oli Saatanan enkeliruhtinas henkioppaana.

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

Korintossa Paavali mellasti ihan vapaasti.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]

Johannes Kastaja oli oikea viimeinen nasiiri, ei Paavali.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Paavali tuli todeliseen uskoon kun sai sisälleen Saatanan enkelin. Demoni oli koko ajan miehen mukana lähetysmatkoilla ja kun niitä kirjeitään kirjoitteli.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä eli Saatanan enkeliä vastaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kunpa Jeesus olisi sanonut saman myös armeijoita vastaan. Ne ovat silkkaa pahuutta ja laittomuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      97
      3055
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      48
      2496
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      48
      1291
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1047
    5. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      286
      980
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      889
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      10
      834
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      720
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      51
      685
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      37
      659
    Aihe