Alkoi siitä että ukraina ei suostunut luovuttamaan krimin niemimaata venäjälle vuonna 2014
Venäjällä on sotilastukikohta krimin niemimaalla missä on sukellusvene
Lopetetaan paskanjauhanta
ukrainan ja venäjän välinen sota
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jokainen joka väittää että krimin niemimaa kuuluu ukrainalle niin on sotaan kyltymätön paskiainen ja sivilisaation petturi joka kylvää sotaa maapallolle
- Anonyymi00002
Sotahulluudessa luovutaan entisistä maista tai niistä taistellaan verissä päin.
Onneksi meidän ei tarvitse Venäjän kanssa niin tehdä.
Vaan Ruotsin kanssa on siitä kana kynittävänä. - Anonyymi00003
Ryssä on jo perusluonteeltaan epärehellinen ja kyltymätön rosvo, niin kuin tämäkin ryöstöretki osoittaa.
Eniten putin-pieni tietysti pelkäsi demokratiaa slaavimaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587