Enpä tuonne aio matkustaa ikinä. Muutakin pahaa vaan on
ja sairauksia , varastelua. Ja se tsunamikin voi tulla kuten aikoinaan..
Thaimaassa kansalle maailman helpoin saada ase
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Aseiden hankkiminen vaatii lupamenettelyn myös thaikkulassa.
- Anonyymi00002
mutta kun 14v pojallakin arsenaali, rahallako se vain lupa irtoaa?
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
mutta kun 14v pojallakin arsenaali, rahallako se vain lupa irtoaa?
Purra hamuaa ne kaikki tänne, halpatyövoimiksi.... tai sitten jännämies-asemiehiksi?
- Anonyymi00003
Massiiviset laittomat markkinat
Aseita salakuljetetaan:
Myanmarista
Kambodžasta
kotimaisilta pajoilta (modifioidut aseet, kotitekoiset pistoolit)
Tämä tekee aseiden hankinnasta helpompaa kuin monissa muissa ASEAN-maissa.
Thaimaassa aseiden saatavuuden koetaan olevan helppoa, koska vaikka lait ovat paperilla tiukat, niiden valvonta on epätasaista, laittomia aseita on paljon, ja kulttuurinen hyväksyntä sekä historiallinen tausta ovat lisänneet aseiden määrää. Thaimaassa on arviolta 10,3 miljoonaa siviilien hallussa olevaa asetta, joista noin 40 % on rekisteröimättömiä.- Anonyymi00007
Suomen siviileillä taitaa olla enemmän, asukaslukuun nähden.
- Anonyymi00004
Niklattu Colt Python on hieno.
- Anonyymi00008
Desert Eagle.
- Anonyymi00005
Pahojen henkien syytä.
Ihme porukkaa tuolla on.
Ei kannata mennä. - Anonyymi00006
Entäs jumalaiset ladyboyt ja halpa kalja?
- Anonyymi00009
Viime vuonna KELA ei meinannu maksaa mun lomaa tonne, no mä haukuin sen ämmän (varmaa persu) ja vedin pari avokasta ni alko loma irtoo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Viime vuonna KELA ei meinannu maksaa mun lomaa tonne, no mä haukuin sen ämmän (varmaa persu) ja vedin pari avokasta ni alko loma irtoo.
Vaan työministerien pallien tyhjennys "loma" irtoaa tuosta vaan.
- Anonyymi00012
Etelän maakunnissa hallitus jakoi kivääreitä koteihin ja järjesti ilmaista ampumaopetusta perheen äideille ainakin vielä muutama vuosi sitten. Mielestäni hienoa että annetaan välineet ja opetetaan puolustamaan kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466