Ainoastaan säikähdän jos näen!
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Minä en halua nähdä stalkkeria enää koskaan ja jos näen haukun hänet varmasti, jotta hän viimeinkin ymmärtää, etten voi sietää häntä!
- Anonyymi00010
Ehkä hän ymmärtää, eikä siksi voi sietää sinua väärin ymmärtäjää.
- Anonyymi00013UUSI
S on matkijalintu. Rasittava.
- Anonyymi00017UUSI
Ei auta heillä ei suurimmalla osalla ole ymmärrystä minkäänlaista eivät erota oikeaa väärästä eivätkä elokuvaa todesta
- Anonyymi00002
Syliini kun tulet nii jännitys katoaa😘
- Anonyymi00003
Älä unta näe 🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä unta näe 🤣
No mennään sitten peiton alle 😋
- Anonyymi00005
Olisi kyllä tosi jännittävää olla hänen sylissään.. sivusta
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mennään sitten peiton alle 😋
Estot on!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisi kyllä tosi jännittävää olla hänen sylissään.. sivusta
Tykkään!😘 -naiselle
Mieheltä - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tykkään!😘 -naiselle
MieheltäToivottavasti oikea mies tykkäisi
- Anonyymi00007
Onko sinulla huono omatunto, ihan oikeasti, onko sinulla sellainen 😊
- Anonyymi00008
Huomasin olihan söpöä iso mies 😍
- Anonyymi00009
Kuka ketä
- Anonyymi00011
Oonko vanhentunut niin paljon?👵
- Anonyymi00012UUSI
Olen varmaan, mutta niin olet sinäkin ainakin kuvan perusteellä. Sinusta puuttuu hehku, joka sinussa oli ennen. Itse on vaikea arvioida, kuinka vanhan näköinen olen. Huomiota ainakun saan ja saisin seuraa vällyjen väliin helposti. Olen suututtanut lukuisia miehiä, kun en ole kiinnostunut niistä. Minua on haukuttu prinsessaksi, mikä kuvittelen olevani ja enkö, ymmärrä että hyviä miehiä on vähän. Etkö halua naimisiin ja periä miljoonia. Aika raakaa tekstä saa kuulla, kun antaa pakit. No pahimmat kommentit on naapureilta, herät ympäristössä liikaa huomiota. Minusta on jopa levitetty juorua, että olisin maksullinen. Suoraan sanottu: "Olet liian näkyvä, kasvatamme todella korkeat puskat eteesi".
Ihankuin nainen ei saisi olla naisellinen, eikä siihen tarvita botoksia, geelikynsiä, irtoripsiä, irtohiuksia tai muuta ylimääräistä. Italialaisessa kultuurissa herätin ihastusta ja suomessa vihastusta 😅 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen varmaan, mutta niin olet sinäkin ainakin kuvan perusteellä. Sinusta puuttuu hehku, joka sinussa oli ennen. Itse on vaikea arvioida, kuinka vanhan näköinen olen. Huomiota ainakun saan ja saisin seuraa vällyjen väliin helposti. Olen suututtanut lukuisia miehiä, kun en ole kiinnostunut niistä. Minua on haukuttu prinsessaksi, mikä kuvittelen olevani ja enkö, ymmärrä että hyviä miehiä on vähän. Etkö halua naimisiin ja periä miljoonia. Aika raakaa tekstä saa kuulla, kun antaa pakit. No pahimmat kommentit on naapureilta, herät ympäristössä liikaa huomiota. Minusta on jopa levitetty juorua, että olisin maksullinen. Suoraan sanottu: "Olet liian näkyvä, kasvatamme todella korkeat puskat eteesi".
Ihankuin nainen ei saisi olla naisellinen, eikä siihen tarvita botoksia, geelikynsiä, irtoripsiä, irtohiuksia tai muuta ylimääräistä. Italialaisessa kultuurissa herätin ihastusta ja suomessa vihastusta 😅Siis, onko tuollaisia naapureita olemassa, olisin tunkenut raja-aidan kasvillisuutta tuollaisen suuhun, niin ei olisi enää koskaan tarvinnut tervehtiä 😁
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis, onko tuollaisia naapureita olemassa, olisin tunkenut raja-aidan kasvillisuutta tuollaisen suuhun, niin ei olisi enää koskaan tarvinnut tervehtiä 😁
Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa ja aiheutan häiriötä olemassa olollani. En ole parvekkeella bikineissä vaan ihan tavallisissa kesämekoissa tai shortseissa, mutta olen liian näkyvä. Minulla on noin 120 cm haitimet kiinni parvekkeen alaosassa ja puolet myös parvekkeen ylälaseista kaihtimin kiinni, mutta se ei riitä joillekin naapureille. On täällä paljon mukavia ihmisiä, onneksi. Olen asunnut suurimmanosan elämästäni omakoti, tai paritsaoyhtiössä ja tämä nyt tuntuu, minulle sopimattomalta asumismuodolta 😊
Kiitos, kun puolustit minua 🌞
- Anonyymi00016UUSI
Kuka ketä ei mua kukaan tietääkseni pelkää ovat varuillaan toki kun eivät ole varmoja kuinka herkästi suutun siihen vinkkinä mua ei ole kukaan toistaiseksi saanu kunnolla suuttumaan tähän ikään vähän olen ottanu lämpösiä poliisin nähden olisin lyöny jos olis uskaltanu tunnustaa olleensa yksi niistä joka kaverini pahoinpiteli mu eipä uskaltanu itse pääjehukaan tunnustaa vaikka ei varsinaiseen pahoinpitelyyn osallistunu muutoin kuin vierestä neuvoen
- Anonyymi00018UUSI
Johan on katutason meininkiä.
- Anonyymi00020UUSI
En mäkään pelkää, enkä säikähdä, mutta jotenkin me vähän varotaan, ettei osuta liian löhekköin. omalta puolelta se on vahinko, kun tilanteet tulee niin nopeasti ja kuitenkin on tietoinen missä toinen liikkuu, mutta en tarkoituksella väistele. Kai se jotain jännityksen ja kohteliaisuuden sekoitusta on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47602Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7526- 75457
- 37456
- 33435