En mä sua pelkää..

Anonyymi-ap

Ainoastaan säikähdän jos näen!

21

266

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä en halua nähdä stalkkeria enää koskaan ja jos näen haukun hänet varmasti, jotta hän viimeinkin ymmärtää, etten voi sietää häntä!

• Anonyymi00010

Ehkä hän ymmärtää, eikä siksi voi sietää sinua väärin ymmärtäjää.

• Anonyymi00013
        UUSI

S on matkijalintu. Rasittava.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ei auta heillä ei suurimmalla osalla ole ymmärrystä minkäänlaista eivät erota oikeaa väärästä eivätkä elokuvaa todesta

• Anonyymi00002

Syliini kun tulet nii jännitys katoaa😘

• Anonyymi00003

Älä unta näe 🤣

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Älä unta näe 🤣

No mennään sitten peiton alle 😋

• Anonyymi00005

Olisi kyllä tosi jännittävää olla hänen sylissään.. sivusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No mennään sitten peiton alle 😋

Estot on!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olisi kyllä tosi jännittävää olla hänen sylissään.. sivusta

Tykkään!😘 -naiselle
        Mieheltä

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tykkään!😘 -naiselle
        Mieheltä

Toivottavasti oikea mies tykkäisi

• Anonyymi00007

Onko sinulla huono omatunto, ihan oikeasti, onko sinulla sellainen 😊

• Anonyymi00008

Huomasin olihan söpöä iso mies 😍

• Anonyymi00009

Kuka ketä

• Anonyymi00011

Oonko vanhentunut niin paljon?👵

• Anonyymi00012
        UUSI

Olen varmaan, mutta niin olet sinäkin ainakin kuvan perusteellä. Sinusta puuttuu hehku, joka sinussa oli ennen. Itse on vaikea arvioida, kuinka vanhan näköinen olen. Huomiota ainakun saan ja saisin seuraa vällyjen väliin helposti. Olen suututtanut lukuisia miehiä, kun en ole kiinnostunut niistä. Minua on haukuttu prinsessaksi, mikä kuvittelen olevani ja enkö, ymmärrä että hyviä miehiä on vähän. Etkö halua naimisiin ja periä miljoonia. Aika raakaa tekstä saa kuulla, kun antaa pakit. No pahimmat kommentit on naapureilta, herät ympäristössä liikaa huomiota. Minusta on jopa levitetty juorua, että olisin maksullinen. Suoraan sanottu: "Olet liian näkyvä, kasvatamme todella korkeat puskat eteesi".
        Ihankuin nainen ei saisi olla naisellinen, eikä siihen tarvita botoksia, geelikynsiä, irtoripsiä, irtohiuksia tai muuta ylimääräistä. Italialaisessa kultuurissa herätin ihastusta ja suomessa vihastusta 😅

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen varmaan, mutta niin olet sinäkin ainakin kuvan perusteellä. Sinusta puuttuu hehku, joka sinussa oli ennen. Itse on vaikea arvioida, kuinka vanhan näköinen olen. Huomiota ainakun saan ja saisin seuraa vällyjen väliin helposti. Olen suututtanut lukuisia miehiä, kun en ole kiinnostunut niistä. Minua on haukuttu prinsessaksi, mikä kuvittelen olevani ja enkö, ymmärrä että hyviä miehiä on vähän. Etkö halua naimisiin ja periä miljoonia. Aika raakaa tekstä saa kuulla, kun antaa pakit. No pahimmat kommentit on naapureilta, herät ympäristössä liikaa huomiota. Minusta on jopa levitetty juorua, että olisin maksullinen. Suoraan sanottu: "Olet liian näkyvä, kasvatamme todella korkeat puskat eteesi".
        Ihankuin nainen ei saisi olla naisellinen, eikä siihen tarvita botoksia, geelikynsiä, irtoripsiä, irtohiuksia tai muuta ylimääräistä. Italialaisessa kultuurissa herätin ihastusta ja suomessa vihastusta 😅

Siis, onko tuollaisia naapureita olemassa, olisin tunkenut raja-aidan kasvillisuutta tuollaisen suuhun, niin ei olisi enää koskaan tarvinnut tervehtiä 😁

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siis, onko tuollaisia naapureita olemassa, olisin tunkenut raja-aidan kasvillisuutta tuollaisen suuhun, niin ei olisi enää koskaan tarvinnut tervehtiä 😁

Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa ja aiheutan häiriötä olemassa olollani. En ole parvekkeella bikineissä vaan ihan tavallisissa kesämekoissa tai shortseissa, mutta olen liian näkyvä. Minulla on noin 120 cm haitimet kiinni parvekkeen alaosassa ja puolet myös parvekkeen ylälaseista kaihtimin kiinni, mutta se ei riitä joillekin naapureille. On täällä paljon mukavia ihmisiä, onneksi. Olen asunnut suurimmanosan elämästäni omakoti, tai paritsaoyhtiössä ja tämä nyt tuntuu, minulle sopimattomalta asumismuodolta 😊
        Kiitos, kun puolustit minua 🌞

• Anonyymi00016
      UUSI

Kuka ketä ei mua kukaan tietääkseni pelkää ovat varuillaan toki kun eivät ole varmoja kuinka herkästi suutun siihen vinkkinä mua ei ole kukaan toistaiseksi saanu kunnolla suuttumaan tähän ikään vähän olen ottanu lämpösiä poliisin nähden olisin lyöny jos olis uskaltanu tunnustaa olleensa yksi niistä joka kaverini pahoinpiteli mu eipä uskaltanu itse pääjehukaan tunnustaa vaikka ei varsinaiseen pahoinpitelyyn osallistunu muutoin kuin vierestä neuvoen

• Anonyymi00018
        UUSI

Johan on katutason meininkiä.

• Anonyymi00020
      UUSI

En mäkään pelkää, enkä säikähdä, mutta jotenkin me vähän varotaan, ettei osuta liian löhekköin. omalta puolelta se on vahinko, kun tilanteet tulee niin nopeasti ja kuitenkin on tietoinen missä toinen liikkuu, mutta en tarkoituksella väistele. Kai se jotain jännityksen ja kohteliaisuuden sekoitusta on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      917
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      47
      602
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      538
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      526
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      456
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33