Juu kiertäkää tosiaan liikkeet todella kaukaa niin ei tuu vahingossa teiltä niitä piilovika pommeja vaihdossa. Yksityiset kusettaaa ja ovat kieroja kusettajia. Ehjiäkin autoja saa muualta kuin teiltä. Hävetkää , ensin tuotte pommin vaihdossa ja sitten vikisette kun ostamaanne tulee pienikin lapsellinen vika, voi parkki polttimo paloi kyllä te tiesitte sen myydessä vaikka 11kk on jo kulunut ostosta. Vittu näiden pösilöiden tarinoita näitä sitten on yhden romaanin kirjoittas.ootte 0
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä aikapommia yritetään tyrkyttää vaihdossa. Olkaa kauppiaat valppaina on meinaan semmosia virityksiä yksityisten jäljiltä. Ei niillä ressukoilla ole varaa kun nippusiteisiin ym vastaaviin. Huh huh mitä sakkia. Jos et huomaa niin sinua syyttää seuraava yksityinen ja oot maksu henkilönä näin kauniisti sanottuna.
- Anonyymi00002UUSI
Taisi jobbari astua taas paskaan ja otti vaihdossa risaisen ritsan, ehkä ammattitaitosi ei riitäkään autokauppiaaksi, ainakaan omalla rahalla.
- Anonyymi00003UUSI
Kertokaas mikä koulu pitää käydä autokauppiaaksi että pystyy näkemään auton läpi kaikki viat ja piiloviat. Olisin valmis menemään semmoiseen. Ei automyyjä nää kaikkia vikoja vaikka kuinka tutkisi tai tutkittaisi auton. Edellinen tietää mutta miksi,miksi ei kerro ollaan niin vitun viisaita olevinaan vaikka ollaan aivan paskahousuja surkimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580