Ja Kusti polkee
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4af1bb10-6ee3-4c7d-a44c-a88c69420cb8
Työn iloa:)
Posti kulkee
16
84
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Työntekijöiden taso on nykyään mitä on.
- Anonyymi00017
Posti hautoo pakettiani.. Luovutettu postille 13.8 -26
22,8-26 viikoloppu tuskin tulee ennen 25 pv.. Postia saamme kahdesti viikossa..
JOKU laki pitää saada ettei DHL kalliit paketit joudu POSTIN JAKELUUN..
- Anonyymi00002
Heikostihan tuo näyttää kulkevan, miten sattuu ja milloin sattuu.
- Anonyymi00006
Posti-Pekka :" keu keu"
Nyt ei ole enää häntäkään. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Posti-Pekka :" keu keu"
Nyt ei ole enää häntäkään.Levätköön Rauhassa.
Trolli Niuvassa.
- Anonyymi00003
Itse laitoin Postin boikottiin jo vuosia sitten juuri näiden vähämielisten apinoiden vuoksi.
- Anonyymi00004
Ennen ryömin rystyset verillä myymälään kuin käytän Postin apinamurjaanisekoiluja.
- Anonyymi00005
Tumma poikahan se
- Anonyymi00011
Työtä tuokin.
- Anonyymi00007
Wallah
- Anonyymi00010
oliko ne hakemattomia lähetyksiä?
- Anonyymi00012
Kuka ihme nykyaikana saa vielä kotia paperipostia ja lehtiä?
Digipostit käyttöön ja digilehdet.
Silloin on riippumaton postin kannosta ja missä on. Ja jää valmiiksi itselle digiarkistoon.
En voisi kuvitella toimivani ilman esimerkiksi omaveroa. Hoidan sillä myös toisella paikkakunnalla asuvien vanhempien verotuksen.- Anonyymi00013
Viimeisen kymmenen vuoden aikana paperisen postin määrä on vähentynyt jopa 75 prosenttia.
Iltalehden juttu tänään.
Taitaa loppua kohta kokonaan. - Anonyymi00015
Minä kyllä. Mutta niin, nykyinen adhd -ikäpolvi ei kestä lukea lehtiä tai kirjoja, ei jänne riitä. Diginä somesta otsikot ja lööpit. Ja sitten ollaankin Ian pihalla, mitä oikeasti tapahtuu ja on joskus tapahtunut. Mutta ketäpä se edes kiinnostaa, kunhan on seuraajia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä kyllä. Mutta niin, nykyinen adhd -ikäpolvi ei kestä lukea lehtiä tai kirjoja, ei jänne riitä. Diginä somesta otsikot ja lööpit. Ja sitten ollaankin Ian pihalla, mitä oikeasti tapahtuu ja on joskus tapahtunut. Mutta ketäpä se edes kiinnostaa, kunhan on seuraajia.
Olen yli 60 v harmaapää.
Luen kirjat lukulaitteella. Kätevä homma. Turha hankkia kirjoja. Myös kuuntelen. Kirjaston digilainaamo on riittänyt minulle.
Paperipostia ei tuu, kaikki diginä, samoin sanomalehdet.
Tuskin muistan aikaa kun maalle siirrettiin aina heinäkuuksi posti. Oli se hankalaa. Ja uutiset paperilla aina vanhoja.
- Anonyymi00018
Itse laitoin Postin boikottiin, kun siellä ei ole enää töissä kun näitä vähämielisiä apinoita. Lisäksi vielä luku- ja kirjoitustaidottomiakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551