Me naiset kertoo Evan tarinan. Tarinasta käy ilmi, että Eva on saanut vapaan kasvatuksen, hänen ainoa haaveensa on ollut oma suurperhe, jonka hän loi adoptioiden kautta. Eva adoptoi kolme lasta tuoreena kansanedustajana, kolme, kun ennestään oli jo yksi oma lapsi eli hän ei ollut lapseton maho adoptoidessaan. No kansan maksamalla palkalla on kiva ruokkia ja pelastaa.
Mutta miksi Eva on ollut kansalaisille pelkkä persereikä, kapinoinut aina kansaa vastaan? Vaikea ymmärtää kun hänen piti edustaa kansaa, niin rahoittikin vain omaa suurperhettään.
”Minulla on aina ollut sellainen ajatus, että haluan olla kuin italialainen matriarkka, emo, joka kokoaa lapset kavereineen viikonloppuna yhteisen pitkän pöydän ääreen. Syödään hyvin, jutellaan kaikesta maan ja taivaan välillä ja nauretaan paljon."
”Rakkaat vanhempani Kaija ja Bob antoivat minun kasvaa vapaasti, eikä minulla ollut mitään syytä kapinoida heitä vastaan.”
”Neljästä lapsestani kolme olen saanut adoption kautta. Adoptio-odotus on pitkä, ja sanotaankin, että se tuntuu yhtä pitkältä kuin elefantin kahden vuoden mittainen odotus. Lopussa vauhti kuitenkin yllätti meidät.
Olin kolmekymppinen ja tuore kansanedustaja, kun saimme entisen mieheni kanssa yllättäen Suomesta kaksostytöt ja kaksi vuotta myöhemmin poikamme Kolumbiasta. Hänellä on vain vuoden ikäero tyttöihimme."
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011936546.html
Nyt ymmärrän Eva Biudeeta paremmin
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Koko Biudeeen politiikka perustuu siihen, että HÄN on adoptoinut lapsen kolumbiasta ja siksi kaikki suomeen tulevat elintasopakolaiset on elätettävä ja niitä on rakastettava. Eva ei millään voi ymmärtää, että joku voi olla hänen kanssaan eri mieltä rakkaudesta.
Minä vihaan yleisesti kaikkia arabeja ja afrikkalaisia, syynä on heidän käytös, kulttuuri ja uskonnot joita en voi sietää. En voi sietää että sellasia tunkee tänne meidän tonteille.
Ne ulkomailta suomeen tulleet jotka on sopeutuneet täysin suomalaiseen kulttuuriin, niistä minä pidän, he kunnioittavat meitä suomalaisia. - Anonyymi00002
Kaikista kusipäistä paljastuu se totuus ajan kuluessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.191168Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57965Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54863
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 82662
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37660Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596