Tiedän, että sinulla on tunteita kohtaani, mutta et silti halua tehdä sitä kanssani.
M>N
Sanot aina, ettet harrasta s*ksiä, jos ei ole tunteita, mutta
35
268
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
En ole niin sanonut. Milloin tehdään
- Anonyymi00004
Heti tänään? Laita puhelimeeni mikä vaan viesti (tikusta asiaa) niin tiedän, että haluat sitä. Lähestyn sinua sitten suorasukaisella viestillä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heti tänään? Laita puhelimeeni mikä vaan viesti (tikusta asiaa) niin tiedän, että haluat sitä. Lähestyn sinua sitten suorasukaisella viestillä.
Hv
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyl se on kuulkaas niin että kun ihmine on asunu 10-15 vuotta palstalla niin se irl niinku unohtuu? 🤣 viestejä lukiessa tulee selväks ett pää tulee täällä pipiksi ennemmin tai sit myöhemmin.
- Anonyymi00002
ei voi enää mun alakerralla se on viallinen kolo xD
- Anonyymi00003
Et tiedäkään, miten paljon haluaisin…
- Anonyymi00006
Haluaisin tietää. 😘🤤
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluaisin tietää. 😘🤤
Tilanteeseen sopimattomat liialliset tunteet hankaloittaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole ihan varma mitä tilannetta tarkoitat, mutta.. Minua ei kiinosta onko tilanne epäsopiva, jos molemmat sitä haluaisi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole ihan varma mitä tilannetta tarkoitat, mutta.. Minua ei kiinosta onko tilanne epäsopiva, jos molemmat sitä haluaisi.
Se onkin sitä järki vastaan tunteet taistelua ;)
- Anonyymi00017
Niin minäkin kultaseni... Haluan Sinua niin paljon. Tehdään se ikimuistoinen kokemus pian
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin minäkin kultaseni... Haluan Sinua niin paljon. Tehdään se ikimuistoinen kokemus pian
Sitä se olisi, ikimuistoinen kokemus. Toivon, että tilanne eskaloituu pian. ;))
- Anonyymi00032
Anonyymi00010 kirjoitti:
Haluan sua ja sut.
sivusta
- Anonyymi00005
Ootko ikinä miettinyt että siihen vaaditaan molemmanpuoliset tunteet se että tuntee tunteita ja välittämistä aitoa rakkautta sinun suunnastakin.
- Anonyymi00007
Ohi! Tarviiko oksentaa jokaiseen aloitukseen tuota, jos sinun kaivattusi on tuollainen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ohi! Tarviiko oksentaa jokaiseen aloitukseen tuota, jos sinun kaivattusi on tuollainen?
Tää on keskustelupalsta. Oksennan tänne ihan mitä huvittaa. On millainen ettei tunteet välity. Niin etköhän sinäkin oo kun täällä kyselet.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voit kyllä poistua palstalta jos lukemasi oksettaa!
- Anonyymi00008
Olen sanonut noin juu, täällä. Tunteet kehittyy läsnäolosta. Ei etänä. Ei mua puhelimella tai viesteillä, kuvilla tai videoilla pysty iskemään. Tarvittaisiin säännöllistä kasvokkain tapahtuvaa kohtaamista, että päätyisimme seksiin. Sitä ei taida olla näköpiirissä. Harmi.
- Anonyymi00012
Ei noin negatiivisella asenteella. Harmi.
- Anonyymi00011
Eihän se sitä tarkoita, että jos tuntee joitakin tunteita jotakuta kohtaan, että pitäisi haluta samaan punkkaan.
- Anonyymi00015
No minä haluan ja paljon.
- Anonyymi00013
Yksi viesti M-naiselta niin homma lähtisi käyntiin.
-sivusta- Anonyymi00031
Tässä sulle viesti ❤️
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tässä sulle viesti ❤️
Tarkoitin muuta kautta.
- Anonyymi00019
Juu nainen ei sitä yleensä miehen kanssa tee ilman tunteita ennen kuin on tarpeeksi monta hyväksikäyttäjää osunnu kohdalle moni sekoittaa si taas ihastumisen aitoon tunteeseen sillä mä jätän aina harkinta ajan painostaja painostaa yleensä siksi että tietää itse ettei muutoin saa tahtoaan läpi mä en itse taas odota ketään siksi että mä olen kykenevä nopeisiin päätöksiin pääsyy sille miksi kukaan ei ole yrittäny tai ottanu riskiä eivät tiedä osoitetta mikä on passannu mulle ihan hyvin ei kuulu suunnitelmaani parisuhde lyhyellä eikä pitkällä aikavälillä jaksa sitä syyttelyä että vika on aina mussa vaikka toinen ei itse osaa kiinnittää huomiotaan siihen miten itse kohtelee mua siitä kiva että vaikka toinen kuinka väittäisi rakastavansa ei tämä silti välttämättä välitä vähääkään välittäminen kun ei ole millään tavalla liitännäinen tunteisiin kaikki ei si taas aina ole ansainneet sitäkään
- Anonyymi00020
Ensin laitetaan syyllistävä ellei hieman provosoiva aloitus ajatuksineen ja sitten kun joku vastaa että haluaa tottakai, niin aloituksen laittaja vastaa näin että, ota yhteyttä niin siitä se alkaa.
Saamatonta. Ei siinä, sen kun vaan kerjäämään yhteydenottoa jatkossakin. Ei tarvii sitten itse ottaa ja ryhtyä siihen, jos vaikka joku ottaisikin.- Anonyymi00022
Minä olen sentään nolannut itseni ja avoimen rehellisesti kertonut mitä olen vailla ja kaipaan ja tehnyt mahdollisimman helpoksi tarttua siihen, mutta vonkaamaan en ala.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä olen sentään nolannut itseni ja avoimen rehellisesti kertonut mitä olen vailla ja kaipaan ja tehnyt mahdollisimman helpoksi tarttua siihen, mutta vonkaamaan en ala.
Missä olet ollut avoin ja rehellinen, kertonut mitä haluat, nolannut itsesi?
Sivusta n - Anonyymi00026
No onko täällä muita kun trolleja jotka maalailee ties mitä feikkijuttua. Jotkut saattaa jopa seota kun riittävän kauan palstalla mielikuvitus juttuja tarinoi.
Joku psykologi on ehkä tehnytkin jonkun gradun aiheesta. Mielenkiintoinen aihe sinänsä miten tällanen anonyymi palsta vaikuttaa ihmisiin psyykkisesti missä kehitellään ties mitä ja ihmisiäkin ns. moneen junaan selkeästä mielenterveys ongelmista kärsivistä selkeisiin psykonarsisteihin.
Narsistithan tätä palstaa varmasti suorastaan rakastaa pääsee pelaamaan kaikenlaista pelejä vieläpä anonyyminä. 🤔 - Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se, että sanoo, että tekee mieli s*ksiä aina, ei tarkoita, että haluaa juuri tiettyä ihmistä.
- Anonyymi00027
Luulet liikoja itestäs. Olin säälistä sulle ystävällinen ja kiltti.
- Anonyymi00028
jeffreyj on tosi suosittu ihmisten keskuudessa et mitä säää selität
- Anonyymi00029
Taitaa olla win win tilanne. Minäkin olen pitänyt sinua hätävarap*lluna ns. viimeisenä oljenkortena.
Sivusta
- Anonyymi00030
En halua, ellei ole näkemystä syvemmästä sitoumuksesta. Ja sitä ei ole enää tullut. Ollaan liian erilaisia.
- Anonyymi00034
Mä haluaisin vain harrastaa yhden miehen kanssa seksiä. Hän haluaisi harrastaa minun kanssani seksiä, mutta ei sitoutua. Itse harrastan siis seksiä enää ilman tunteita muiden miesten kanssa, mutta vain hyötyäkseni heistä jotenkin. Sitä en tiedä onko hänellä tunteita sen kanssa johon on sitoutunut tai mitä hänen päässään ylipäätään liikkuu. Mut mun kanssa se on joko tai ei ja olen hyväksynyt jo, että se on ei. Enää ei tunnu niin pahalta, mutta toki kaipaan yhteyttämme hautaan saakka, ehkä sen jälkeenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396