"asiantuntijat: Venäjä kurjistuu, mutta ei murru"
https://yle.fi/a/74-20239646?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Se siitä Venäjän häviöstä @
Ukraina rökittää Venäjän taloutta monella tavalla
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
"Raakaöljyn vienti on kuitenkin kuluvan kesän aikana hieman kasvanut, mikä on pitänyt Venäjän vientitulot kutakuinkin ennallaan."
- Anonyymi00003
Vienti vähenee=öljyn hinta kasvaa. Maksajana aina lopullinen ostaja eli länsieurooppalainen kuluttaja, joka rahoittaa samalla Ukrainaa. EUssa rikasta väkeä. :D
- Anonyymi00002
"Solanko ei kuitenkaan usko, että kasaantuvat vaikeudet johtaisivat mihinkään äkilliseen romahdukseen.
Minun on silti vaikea nähdä, että mikään näistä yksittäin tai edes kokonaisuus yhdessä olisi sellainen, että se jotenkin saisi maan talouden totaalisesti sekaisin" - Anonyymi00004
"Venäjä on jo vuosia tuhonnut Ukrainan energialaitoksia. Nyt se on alkanut iskeä Ukrainan satamiin, rahtilaivoihin ja teollisuuslaitoksiin, eli heikentää maan vientiä samalla tavalla kuin Ukraina tekee sille.
Käihkö arvelee, että Ukraina toivoo saavansa Venäjän polvilleen. Käihkön mukaan Venäjällä on kuitenkin yhä etulyöntiasema jo siksi, että Venäjä on suurempi maa.
Lisäksi Venäjä voi nyt hyödyntää ballistisia ohjuksia, joita Ukraina ei pysty torjumaan."- Anonyymi00005
Sota on vasta alkamassa🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sota on vasta alkamassa🤔
Eiköhän se 4,5 vuoden jälkeen ohittanut puolivälin.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sota on vasta alkamassa🤔
Venäjä hyökkäsi jo vuonna 2014 Ukrainaan aloittamaan tämän rikollisen sotansa.
- Anonyymi00006
"Solangon mukaan ainakaan Venäjän talous ei kaadu."
Niinpä niin. Venäjä ei romahda. Pakkohan se on uskoa, kun valtamedia niin sanoo. - Anonyymi00008
Ukrainan varjolaivasto ei saa vietyä viljaa mihinkään.
- Anonyymi00009
Kyllä sitä nyt aina yksi suurvalta kaatuu suomalaisten rahoilla. 2 suurvaltaa, jotka tässä tapauksessa Suomen täytyy taloudellisesti kaataa voi jo pikkasen kirpaista, mutta kun Stubbi pläjäyttää arvonsa ja rahansa vielä kovemmin pöytään, niin kyllä sekin hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459