Mikä koulutus tausta teillä on..?
Olen liberaali uskova eläkkeellä.
Kauppaopisto ja arvosana yliopistosta.
Nyt vielä eläkkeelläkin opiskelen
itsekseni lisää. Tietoa on hyvä olla.
Musiikki on ollut pääaine. Siihen
liittyy muutkin taiteenlajit.
Uskon Jeesukseen mutta ei hihhulina.
Olen työskennellyt isossa levy yhtiössä tosi pitkään. Artistit ovat
samaa. Ei hihhulismia. Se sekoittaa
oman artisti uran. Pekka Ruuska oli
tuotantopäällikkö ja julki uskova.
Kysymys! Ateistit!
41
120
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Informaatiotekniikan DI Oulun Yliopistosta.
- Anonyymi00002
Olen myös liberaali uskova.
Eläkeikä lähestyy.
Koulutus on yliopiston loppututkinto.
Isohko maahantuonti yritys
kaikkiin keskusliikkeisiin.
Kaikki hoitui vain tietokoneelta
Ehkä 10 reissua päälle Kiina/ messut
Euroopassa.
Jätin yrityksen työntekijöille.
Myyjille. Ilmaiseksi.
Avovaimoni kauppaopisto ja oma
Pieni mainostoimisto.
Usko ei yhtä vahvaa. Mutta kyllä
Jumalaan uskotaan. - Anonyymi00003
Ateistit ovat käytännön läheisissä
ammateissa Mutta ei koskaan
Laulavina kuin death metal ja muu
rääkyminen. On erikoista että teidän firmassa Suvi Teräsniska laulaa kirkoissa
Eikä ole uskovainen. Raha sen tekee- Anonyymi00020
missä muruseni on 😢 silloin olen viimeiseksi itkenyt kun tajusin laulun sanoista minkä olin menettänyt , onneksi en enää kun sen kuule itke koska tapauksesta on niin pitkä aika 🤣
- Anonyymi00004
Olen yo merkonomi. Poika on metsuri.
Täysiverinen ateisti myös. Työskentelen
pankissa asiakaspalvelussa. Olen
Indokroinut lapsen ateistiksi. - Anonyymi00005
Olen meribiologi eli huhtikuusta lokakuulle sukeltelen Itämerellä kampeloita tutkien.
- Anonyymi00010
Miten ehdit kirjoittaa tänne 24/7 jos sukeltelet ja tutkit kampeloita?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten ehdit kirjoittaa tänne 24/7 jos sukeltelet ja tutkit kampeloita?
Ihan samalla tavalla minulla on vapaa-aikaa kuin informaatiotekniikan diplomi-insinöörillä Oulun Yliopistosta. Miksi et perskärpästele häntä samalla tavalla? Mistä edes tiedät, mitkä anonyymit kommentit ovat minun, kuinka paljon ja mihin aikaan kirjoitan?
- Anonyymi00016
Oletko mahdollisesti nimimerkki "Kampelatutkija", joka oli aktiivinen pari vuotta sitten Kreationismi palstalla?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko mahdollisesti nimimerkki "Kampelatutkija", joka oli aktiivinen pari vuotta sitten Kreationismi palstalla?
Osasiko Kampelatutkija biologiaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
kampelan tutkija muinoin seikkaili täällä
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
kampelan tutkija muinoin seikkaili täällä
Mutta ei hän mikään biologi ollut kuten minä olen. Kun Suomi24 hakuun laittaa 'Kampelatutkija' niin tulee pääsääntöisesti vain osumia, joissa nimimerkki RaamattuOnTotta on kouluttanut tätä Kampelatutkija-trollia biologiassa. Kampelatutkija ei ilmeisesti osannut lainkaan biologiaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihan samalla tavalla minulla on vapaa-aikaa kuin informaatiotekniikan diplomi-insinöörillä Oulun Yliopistosta. Miksi et perskärpästele häntä samalla tavalla? Mistä edes tiedät, mitkä anonyymit kommentit ovat minun, kuinka paljon ja mihin aikaan kirjoitan?
'Sivistynyt' tyylisi paljastaa...
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
'Sivistynyt' tyylisi paljastaa...
Mitä tarkoitat sivistyneellä lainausmerkeissä?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En tiedä oliko koulutukseltaan, mutta osasi biologiaa paremmin kuin tavallinen tallaaja.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta ei hän mikään biologi ollut kuten minä olen. Kun Suomi24 hakuun laittaa 'Kampelatutkija' niin tulee pääsääntöisesti vain osumia, joissa nimimerkki RaamattuOnTotta on kouluttanut tätä Kampelatutkija-trollia biologiassa. Kampelatutkija ei ilmeisesti osannut lainkaan biologiaa.
Nimimerkki RaamattuOnTotuus on ala-asteen opettaja, siis ylikoulutettu kreationismi piireissä. Hänen piti julkaista kreationismia käsittelevä kirja, mutta tyyppi katosi jonnekin.
Liekö tullut vankilaa oppilaiden hiplailusta, en olisi yllättynyt. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tunnustat siis nyt, että et ole osannut biologiaa. Tämä on hyvä alku totuuden tielle.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tunnustat siis nyt, että et ole osannut biologiaa. Tämä on hyvä alku totuuden tielle.
Minähän sanoin olevani meribiologi ja tämä kampelatutkija oli trolli, joka esitti olevansa meribiologi. Kertoohan jo se, ettei kampelatutkija osannut mitään kun nimimerkki RaamattuOnTotuus koulutti ja veti hänet kölin ali päivittäin. En minä ole sama henkilö kuin tuo trolli.
- Anonyymi00006
5/7 saman kirjoittajan kirjoituksia. Ja vielä ihmettelet, miksi uskovia pidetään tyhminä.
- Anonyymi00007
Olen tähti eli permanto kosmentologi.
eli mikä ??
Siivooja ollut jo 6 vuotta. Asun nyt
Suomessa kotoisin olen thaimaasta.
Mieheni toi input output ja vaikka
olemme eri uskonnosta. Uskomme
Jumalaan. Olen 29 vuotias ja Touko
on 38 vuotta vanha. Suomi on hyvä.
Siivoan Vr junia. Ja taloyhtiön rappuja.
Olen käynyt kursseja ja voisi perustaa
pieni yritys. Tulin Marokosta mutta en
ole musmil vaan thai. Työskentelin
Seura yritys miehiä. Se on liian raskas.
Nyt on hyvä mies ja kiitos Suomi. - Anonyymi00009
Koulupudokas. Vain osatutkinto.
- Anonyymi00011
Tonttulogian tohtori, emeritusprofessori.
- Anonyymi00014
Sinulla on pätevyys keskustella ja tutkia Tontun ontologiaa. Sivistymättömät pilkkaajat ja Tontunkieltäjät pysyköön poissa Tontun ontologisista keskusteluista. Se on pelkkää rienaamista, jonka me tonttulogian akateemikot jätämme omaan arvoonsa eikä ole edes vastaamisen arvoista.
- Anonyymi00012
Ortotopologian emeritusprofessori.
- Anonyymi00027
Hih, saako sellaisen tittelin edes antroposofien Snellman korkeakoulusta...
- Anonyymi00015
Ammattikoulu, mutta opiskelen tällä hetkellä AMK:ssa IT-alaa. Taidan kyllä valmistua työttömäksi, sen verran heikkoa työllistyminen IT-alalle tällä hetkellä.
- Anonyymi00017
Olen siis amis merkonomi.
- Anonyymi00018
Olen konduktööri -- hindulainen
Lähijunassa. Synnyin Sri Lankassa
ja minut adoptoitiin Suomeen.
Siskoni on eri perheestä ja adoptio
myös. Sri lanka. Samaan perheeseen
Suomeen kanssani.
Hän on rekrykointipäällikkö.
Tulimme Suomeen vauvoina 1 ja 2
Kuukautta. Nyt olemme 36 vuotta..
Vanhemmat olivat niin köyhiä etteivät
voineet kasvattaa Sri Lankassa.
Uudet vanhemmat asuivat hotellissa
ja odottelivat adoptio päätöstä.
Semmoista. Ja totta. - Anonyymi00022
eli paljonko eput tienasi 3 "viimeisestä" keikasta 🤣🤣🤣
- Anonyymi00023
epes meni konkkaan ja jouduit työttömäksi ?
- Anonyymi00025
Korkeasti koulutettu. Oikeustiede. Pitkä työura. Hyvä palkka. Eläkkeellä jo jonkun aikaa. Pidän itseäni rationaalisesti ajattelevana enkä pyri täyttämään sitä, mitä en tiedä enkä tunne uskomuksilla. Yhdenkään uskonnon tarustossa kerrottuun jumalaan en usko, koska jumaluus ei mene järkeeni eikä sellaisesta löydy mtään evidenssiä. Olen valmis muuttamaan kästystäni, jos toisin todistetaan.
En ole tutustunut tarkemmin muuhun kuin kristinuskoon ja sitä pidän omituisena huuhaana. En ymmärrä sen tarinan fokusta, tarkoitusta laisinkaan. Näen siinä tarinassa jumalan, joka pelleilee "luomansa" otuksen kanssa samaan tapaan kuin lapsi joissain leikkimökkileikissään mielikuvituksen varassa. Olen katsellut tv:tä Ior Bockin tarinaa. Se kertoo paljon jumalten ja uskontojen synnystä. Kun tarina on tarpeeksi eriskummallinen ja jotenkin omintakeisella loogisella tavalla kerrottu, se alkaa näyttää muiden silmissä todelta.
Jumalten joukossa pidän vain yhtä jumalaa sellaisena, johon olisin voinut sen rationaalisuuden vuoksi uskoa ennen kuin tämänkin jumalan olemus selvisi. Nimittäin aurinko, jonka voi nähdä kaiken elämän olemassaolon elinehtona ja siten jumalana, joka loi ja ylläpitää elämää maapallolla.- Anonyymi00029
Bueno!
- Anonyymi00030
Minulla on yliopistotutkinto humanistiselta alalta. Nyt jo eläkkeellä, mutta jatkan samojen asioiden tutkimista edelleen harrastuksena. Mutta toisaalta harrastan myös luonnontieteitä.
- Anonyymi00031
Ohjelmistoinsinoori AMK.
Tämän takia palstalla hihhulit huomaavat nopeasti kuinka nautin väittelystä ja heittävät hanskat tiskiin.
Harrastan mikrobiologiaa, ja se on vain lisä biologian kiinnostukseeni. Luen tieteiskirjoja paljon ja olen tutustunut väittelyihin salaliittoteorioita koskien.
Täällä olevat hihhulit ovat olleet vain välipala. Sen verran huonoja argumentteja näkee.
Mikä tarkoitus tällä aloituksella oli? Täällä on teistejä jotka leikkivät ateisteja ja tekevät vammaisia väitteitä ja niitä ei kannata ottaa tosissaan.
Kukaan ei oikeasti väitä ettei teisteissä voi olla fiksuja henkilöitä, mutta keskiverto teisti ei kylläkään ole hääppöinen yleissivistykseltään. Vai oletko eri mieltä?
Yleensä täällä näkee laarin pohjaa kristityistä ja sinun kuuluisi tuomita niitä selvästi kristinuskoisena. Tämä on yksi ongelmista kuinka fiksummat kristinuskouset vain katsoo "omien" paskaa sormien läpi.
Ateistina meinaan toiset ateistit kyllä ojentavat alinta rimaa hyvinkin herkästi. Toki kaikkeen emme kerkeä kuten palstan rajapinta railin juttuja, joka on tehnyt yli 10 vuotta satoja viestejä viikossa. Hän tosin on teisti joka leikkii ateistia.>> Vai oletko eri mieltä?
Suomi24 ei taida olla ihan edustava otanta. Trollit sekoittavat soppaa ja fiksummat teistit ymmärtävät pysyä poissa.
- Anonyymi00032UUSI
Tämän palstan hihhuli atet ovat
klux koulupudokkaita ja noloja
Vajakki eli sisä vajakki, valehtelijoita
onnettomia itseään, täynnä.
Tämä teksti on laadittu
suoraan ateistin päästä kopiona
ja kuvastaa sivistyksen tasoa
Kukaan sivistynyt ja koulua käynyt
ei kirjoita tai esiinny näin alentavasti
.malli on otettu Viialan ateisti paronilta
jaylenox75 tiktok- live lähetyksestä
Itsensä ylentäminen on järkyttävää
Ja itse asiaan vastaus
Olen ylioppilas ja lukenut
kesäyliopistossa aluksi jatko-opintoja
myöhemmin sisään. Ei loppututkintoa.
Vielä. - Anonyymi00033UUSI
Aloittajalla jokaisessa kommentissa suuri määrä kirjoitusvirheitä, varsinkin yhdyssanavirheitä. Pitäisi opiskella...
- Anonyymi00034UUSI
Jumala ei ole auttanut minua ikinä.
Eikä missään.
Jopa opiskella minun piti ihan itse .
Jumala ei osaa edes kirjoittaa.
Olisi edes sen verran opetellut.
Siksi hän ei vastaile täällä.
Jumala on tosi tyhmä.- Anonyymi00042UUSI
Jumala ei osaa edes puhua.
Tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi00038UUSI
Nälkäviulun soittoa opettelin nuorena, mutta onneksi se oli "väliaikasta kaikki on vaan" ja nyt olen työeläkkeellä.
- Anonyymi00039UUSI
Jumalan tapaan en tee yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451