Jätti opetuslapset homostelemaan keskenään ja lähti itse naisiin?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Jätkälaumahan sillä oli ympärillä kokoajan jotenka oli peräpään miehiä eikä naisiin menevä,,,
- Anonyymi00002
Ei, mutta laulu kertoo neljästä opetuslapsesta.
https://www.youtube.com/watch?v=lNZXD4kR414 - Anonyymi00003
Oli vielä pari hemmoon mitkä rustasi evankeljuminsa, mutta raukkojen raapustus ei päässyt raamattuun.
- Anonyymi00004
Ei kai ne homostellut!
- Anonyymi00005
Mikä oli Juudaksen seksuaalinen suuntautuminen?
- Anonyymi00012
May bi
Ilmiantoi Jessen hyvksikäytöstä.
- Anonyymi00006
Ei tainnut kukaan kysyä?
- Anonyymi00007
Mie oon vittutieteen kandi.
- Anonyymi00008
Eiköhän se Jessekin ollut poikain kanssa junassa, vaikka silloin ei vielä oikeaa junaa tunnettukaan, mutta aihio tuli tutuksi.
- Anonyymi00010
Suositten avaajaa lukemaan sen Eunukin kirjan, jos valaisee asiaa.
- Anonyymi00011
Kyllä hän oli orgioissa itse päällimmäisenä, sovittamassa....
- Anonyymi00016
Sä oot joku tero-sunni? Shiiat kunnioittaa Jeesusta. Toisin kuin juutalaiset ja sunnit. Ja shiiat ei ole myöskään hyökännyt länsimaihin. Noi muut on. Ja sinä olet hyökännyt shiiojen maahan. Mutta mitäpä sinä kotimaasta ymmärtäisit...
- Anonyymi00018
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Olette arvon SuPonkin WEFterroristimaiset nettikytät kerrankin oikeassa, olin väärässä aiemman 11/11 viestin asiayhteydessä
Se on
Ketjussa onkin 12/11 idioottia yhteensä, koska avaajakin on idiootti.
<3
Nyt voittekin sitten jo madella ihastelemaan mahdollistamaanne suomalaisten myrkkypiikki-ylikuolleisuustilastoja ja kansanterveysstatiatiikkaakin, osviittana siitä kuinka kansanmurhasitte JO +80% omistanne.
Ja eikun arabiafrikasanoja väestönvähennettyjen suomalaiaten tilalle <3
Ihanaa leijonat, ihanaa!
...
Talmud stuoidolle intuitiostaan tosin pisteet; Hön kykeni aavistaa Suomen lopun lopun 2vko - 2kk päähän.
Emme ole onneksi kaikki viettämässä ikuisuuttamme samassa paikassa; minä olen syntisiä ja ansaitsen kuolemanjälkeisen Tuonelqn, kun taas te jumalasta seuraacat, ylöspäin, nettikytät pyhiä ja töten ansainnette varmasnkin sen seurauksena Taivaspaikkanne tos sit.
En tie mut noin ois loogista ikuisuuksien aswttautua, Somerojen ja tukholman profetioittensa asiayjteyksissä.
Tärkwintä elämässä oli viimeködwssä ainoastaan se, että ihminen tunsi itsensä. Ja Luojan.
Kaiken muun saatana tuhosi, tuhoaa ja tulee tuhoamaan. Paitsi Yhteytemme Vapahtajaamme Jeesukseen eli Jumalaan
Eipä ollut minullaka tämän enempää turhuuksia sönkätettävänä
Tämä riittäkööt- Anonyymi00020
Vaikeina aikoina ihmiset jostain syystä lähtee "spritituaaliselle polulle". Mulle riittäis kun jotku vielä tekis ja puolustais tuota: pelataan puhtaasti SUOMALAISTA isä-poika lätkää koko v kadun kesken. Mikä fiilis.
Kyllä minä jopa pentuna tiesin tavallaan, että ei eräässä perheessä ollut kaikki kunnossa. Uima-allas niillä oli... Mutta se oli MEIDÄN ongelma, ja tulee aina olemaan. Ja se hoidetaan, tavalla tai toisella. Antoivat kyttäkalluille...
Käsittämätöntä, että nyky nuoret ei tunnu oikeasti ymmärtävän tuosta mitään. Heille on opetettu jotain muuta. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vaikeina aikoina ihmiset jostain syystä lähtee "spritituaaliselle polulle". Mulle riittäis kun jotku vielä tekis ja puolustais tuota: pelataan puhtaasti SUOMALAISTA isä-poika lätkää koko v kadun kesken. Mikä fiilis.
Kyllä minä jopa pentuna tiesin tavallaan, että ei eräässä perheessä ollut kaikki kunnossa. Uima-allas niillä oli... Mutta se oli MEIDÄN ongelma, ja tulee aina olemaan. Ja se hoidetaan, tavalla tai toisella. Antoivat kyttäkalluille...
Käsittämätöntä, että nyky nuoret ei tunnu oikeasti ymmärtävän tuosta mitään. Heille on opetettu jotain muuta.Tuokin on hyvää. Toki.
Mutta Yhteys Luojaan on suoraan Elämän Tarkoitus.
Eka on väliaikaista ja maallista
Toka taas Taivaallista sekä Ikuista
Syntyjä niit kaikkein syvimpiä
Nyt loppui kirjoittamisvimma
Hyvää yötä - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuokin on hyvää. Toki.
Mutta Yhteys Luojaan on suoraan Elämän Tarkoitus.
Eka on väliaikaista ja maallista
Toka taas Taivaallista sekä Ikuista
Syntyjä niit kaikkein syvimpiä
Nyt loppui kirjoittamisvimma
Hyvää yötäKaruulla ja Talikolla paskaa.
- Anonyymi00023UUSI
Viina ainakin maistui. Valmisti sitä jopa itse.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501