Oliko Jeesus kova panomies?

Anonyymi-ap

Jätti opetuslapset homostelemaan keskenään ja lähti itse naisiin?

17

83

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jätkälaumahan sillä oli ympärillä kokoajan jotenka oli peräpään miehiä eikä naisiin menevä,,,

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Oli vielä pari hemmoon mitkä rustasi evankeljuminsa, mutta raukkojen raapustus ei päässyt raamattuun.

• Anonyymi00004

Ei kai ne homostellut!

• Anonyymi00005

Mikä oli Juudaksen seksuaalinen suuntautuminen?

• Anonyymi00012

May bi

Ilmiantoi Jessen hyvksikäytöstä.

• Anonyymi00006

Ei tainnut kukaan kysyä?

• Anonyymi00007

Mie oon vittutieteen kandi.

• Anonyymi00008

Eiköhän se Jessekin ollut poikain kanssa junassa, vaikka silloin ei vielä oikeaa junaa tunnettukaan, mutta aihio tuli tutuksi.

• Anonyymi00010

Suositten avaajaa lukemaan sen Eunukin kirjan, jos valaisee asiaa.

• Anonyymi00011

Kyllä hän oli orgioissa itse päällimmäisenä, sovittamassa....

• Anonyymi00016

Sä oot joku tero-sunni? Shiiat kunnioittaa Jeesusta. Toisin kuin juutalaiset ja sunnit. Ja shiiat ei ole myöskään hyökännyt länsimaihin. Noi muut on. Ja sinä olet hyökännyt shiiojen maahan. Mutta mitäpä sinä kotimaasta ymmärtäisit...

• Anonyymi00018

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Olette arvon SuPonkin WEFterroristimaiset nettikytät kerrankin oikeassa, olin väärässä aiemman 11/11 viestin asiayhteydessä

Se on

Ketjussa onkin 12/11 idioottia yhteensä, koska avaajakin on idiootti.

<3

Nyt voittekin sitten jo madella ihastelemaan mahdollistamaanne suomalaisten myrkkypiikki-ylikuolleisuustilastoja ja kansanterveysstatiatiikkaakin, osviittana siitä kuinka kansanmurhasitte JO +80% omistanne.

Ja eikun arabiafrikasanoja väestönvähennettyjen suomalaiaten tilalle <3

Ihanaa leijonat, ihanaa!

...

Talmud stuoidolle intuitiostaan tosin pisteet; Hön kykeni aavistaa Suomen lopun lopun 2vko - 2kk päähän.

Emme ole onneksi kaikki viettämässä ikuisuuttamme samassa paikassa; minä olen syntisiä ja ansaitsen kuolemanjälkeisen Tuonelqn, kun taas te jumalasta seuraacat, ylöspäin, nettikytät pyhiä ja töten ansainnette varmasnkin sen seurauksena Taivaspaikkanne tos sit.

En tie mut noin ois loogista ikuisuuksien aswttautua, Somerojen ja tukholman profetioittensa asiayjteyksissä.

Tärkwintä elämässä oli viimeködwssä ainoastaan se, että ihminen tunsi itsensä. Ja Luojan.

Kaiken muun saatana tuhosi, tuhoaa ja tulee tuhoamaan. Paitsi Yhteytemme Vapahtajaamme Jeesukseen eli Jumalaan

Eipä ollut minullaka tämän enempää turhuuksia sönkätettävänä

Tämä riittäkööt

• Anonyymi00020

Vaikeina aikoina ihmiset jostain syystä lähtee "spritituaaliselle polulle". Mulle riittäis kun jotku vielä tekis ja puolustais tuota: pelataan puhtaasti SUOMALAISTA isä-poika lätkää koko v kadun kesken. Mikä fiilis.

Kyllä minä jopa pentuna tiesin tavallaan, että ei eräässä perheessä ollut kaikki kunnossa. Uima-allas niillä oli... Mutta se oli MEIDÄN ongelma, ja tulee aina olemaan. Ja se hoidetaan, tavalla tai toisella. Antoivat kyttäkalluille...

Käsittämätöntä, että nyky nuoret ei tunnu oikeasti ymmärtävän tuosta mitään. Heille on opetettu jotain muuta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vaikeina aikoina ihmiset jostain syystä lähtee "spritituaaliselle polulle". Mulle riittäis kun jotku vielä tekis ja puolustais tuota: pelataan puhtaasti SUOMALAISTA isä-poika lätkää koko v kadun kesken. Mikä fiilis.

Kyllä minä jopa pentuna tiesin tavallaan, että ei eräässä perheessä ollut kaikki kunnossa. Uima-allas niillä oli... Mutta se oli MEIDÄN ongelma, ja tulee aina olemaan. Ja se hoidetaan, tavalla tai toisella. Antoivat kyttäkalluille...

Käsittämätöntä, että nyky nuoret ei tunnu oikeasti ymmärtävän tuosta mitään. Heille on opetettu jotain muuta.

Tuokin on hyvää. Toki.

Mutta Yhteys Luojaan on suoraan Elämän Tarkoitus.

Eka on väliaikaista ja maallista
        Toka taas Taivaallista sekä Ikuista

Syntyjä niit kaikkein syvimpiä

Nyt loppui kirjoittamisvimma

Hyvää yötä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuokin on hyvää. Toki.

Mutta Yhteys Luojaan on suoraan Elämän Tarkoitus.

Eka on väliaikaista ja maallista
        Toka taas Taivaallista sekä Ikuista

Syntyjä niit kaikkein syvimpiä

Nyt loppui kirjoittamisvimma

Hyvää yötä

Karuulla ja Talikolla paskaa.

• Anonyymi00023
      UUSI

Viina ainakin maistui. Valmisti sitä jopa itse.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe