Mun mielestä on hieman epäreilua, että, jotku ihmiset saavat ajaa inssiä landella tai sellaisessa kaupungissa missä on helppoa tai suoraviivaista ajaa.... Esim. Porvoo! Joka puolella yks suuntaisia ja tasa-arvoisia risteyksiä erittäin kapeet kadut jne... Kaveria kiusattiin auton kuljetus puolella kun sillä meni inssi kolmanteen kertaan. Se ajo kolmannen inssin järvenpäässä vaadittuaan sitä. Läpi ilman yhtään virhettä. Nyt itsellä on sama juttu tänään meni kolmanteen ja tiedän, että porvoossa ei ole seuraavallakaan kerralla helppoa päästä läpi. Mitä tehdä.? (en puolustele tällä kirjoituksellani virheitäni).
Vääryys joillekkin
11
4836
Vastaukset
- Niinpä....
Ite ku sain kortin niin en osannut ees Vaasassa ajaa, maalla kortin saa tosi helpolla.
- "vittuuntunut"
Nii... Ootko itse missä ajanu inssin..? Nää vanhat kaupungit, kuten Porvoo, turku, rauma, oulu, just vaasa jne.. On paljo vaikeimpia ajaa ku Helsinkikään, ku helsingissä vaikka sielläki on tosi kapeet kadut ni siellä ei tarvii niit tasa-arvosia risteyksiä paljo katella ku joka puolella on valot (riippuen vä missäpäin hesaa ajaa).
- JonR
"vittuuntunut" kirjoitti:
Nii... Ootko itse missä ajanu inssin..? Nää vanhat kaupungit, kuten Porvoo, turku, rauma, oulu, just vaasa jne.. On paljo vaikeimpia ajaa ku Helsinkikään, ku helsingissä vaikka sielläki on tosi kapeet kadut ni siellä ei tarvii niit tasa-arvosia risteyksiä paljo katella ku joka puolella on valot (riippuen vä missäpäin hesaa ajaa).
landella ajelin kortin, pitihän se "kaupungin" ainut yksisuuntainenkin käydä inssissä ajamassa :D ja tiet melkein tyhjiä.
Sitten hermostutti kun piti toinenvaihe ajaa helsingissä, mutta turhaan kun oli jo kokemusta tullut.
Kyllä se on epätasaarvoista ei voi mitään, en tiedä olisko ekalla tullut kortti jos olisin helsingissä joutunut ajamaan. - inssin
JonR kirjoitti:
landella ajelin kortin, pitihän se "kaupungin" ainut yksisuuntainenkin käydä inssissä ajamassa :D ja tiet melkein tyhjiä.
Sitten hermostutti kun piti toinenvaihe ajaa helsingissä, mutta turhaan kun oli jo kokemusta tullut.
Kyllä se on epätasaarvoista ei voi mitään, en tiedä olisko ekalla tullut kortti jos olisin helsingissä joutunut ajamaan.Helsingissäkin saa läpi, kun vaan katsoo vähän ympärilleen. Ajoin sekä autokoulun että inssin stadissa, ja ihan kerralla meni läpi. Kaveri ajoi keskisuomessa, eikä uskalla vieläkään vuosien jälkeen lähteä stadin keskustaan ajamaan.
- vittuuntunut
inssin kirjoitti:
Helsingissäkin saa läpi, kun vaan katsoo vähän ympärilleen. Ajoin sekä autokoulun että inssin stadissa, ja ihan kerralla meni läpi. Kaveri ajoi keskisuomessa, eikä uskalla vieläkään vuosien jälkeen lähteä stadin keskustaan ajamaan.
Nii kyl siel saa, mut sielläki on valoja aika paljo ni siel on aika johdonmukaista kulkea, mutta en tod. epäile, että hesassa olisi helppoa ajaa..
- muita....
Mitä eroo landella ja porvoolla???? voi helvet.
Tosiasia on: ET OSAA ET OSAA !! opettele, akatkin ajaa hyvin porvoossa!!! ET OSAA!! - HyttiEsko
Ajoin autokoulun ja inssin JÄMSÄSSÄ. Arvaa vaan oliko kiva lähteä yksin ensimmäistä kertaa yksin Tampereelle kun liikennevalotkin olin nähnyt vain takapenkiltä.
Mitä vaikeampi kaupunki sen parempi.- Kyllä
oikeassa siinä mielessä. Voi olla vaa että vituttaa täl hetkel niin paljo ettei aattele siitä mitään positiivista.
- huomioon,
Kyllä kirjoitti:
oikeassa siinä mielessä. Voi olla vaa että vituttaa täl hetkel niin paljo ettei aattele siitä mitään positiivista.
että landella asuvat tosiaan osaavat ajaa sitä autoa. Yleensä opetelleet pikkupojista asti. Isoista kaupungeista ei juuri rallikuskeja tule...
- Turiset
huomioon, kirjoitti:
että landella asuvat tosiaan osaavat ajaa sitä autoa. Yleensä opetelleet pikkupojista asti. Isoista kaupungeista ei juuri rallikuskeja tule...
Mutta voitko itse väittää että jos ajat landella että se ei olisi helpompaa kuin että ajaisit vittumaisissa kaupungeissa.
- ole vaikeita
Turiset kirjoitti:
Mutta voitko itse väittää että jos ajat landella että se ei olisi helpompaa kuin että ajaisit vittumaisissa kaupungeissa.
kaupunkeja ajaa autolla. Mutta kieltämättä tylsää ja turhauttavaa on seistä liikennevaloissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883