Ei se oo edes mitenkään komea! 🤭
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Taisit nyt erehtyä luulemaan että nainen kaipaa sitä möhömahaa
- Anonyymi00002
Minusta mies on kuin veistos, pidän hänen ulkonäöstä ja muutenkin <3 Tunteeni siitä, että pidän hänestä hulluna, on vakaa, mutta se mitä haluan hänen suhteen vaihtelee… Sivusta eräs nainen
- Anonyymi00005
Jokin muu syy kuin ulkonäkö. Hyvä!
- Anonyymi00006
Mielenterveyshäiriö
- Anonyymi00009
Oon kyl tosi komea.
- Anonyymi00010
Kaipaan täydellisen komeaa miestä.
- Anonyymi00011
Oisko kyse aikuisesta suhteessa jossa rakkaus ei perustu ulkonäköön.
- Anonyymi00013
😅😅 se on biologiaa että ulkonäkö merkitsee, toisille enemmän ja toisille vähemmän. Asialle ei voi kauheasti mitään itse tehdä jos sattuu syttymään vain kauniista/komeista ja ne jotka ei miellytä silmää tuntuu luotaantyöntäviltä. Toisilla on visuaalisempi seksuaalisuus. Se ei sulje pois sitä etteikö tällainen ihminen voisi kiintyä ja rakastaa myös toisen luonnetta. Se menee näin:
1. Näkee todella komean/kauniin ihmisen. Ihastus voi syttyä.
2. Tutustuu häneen. Voi rakastua jos luonne on sopiva.
Jos taas:
1. Näkee mielestään ei hyvännäköisen ihmisen. Ihastusta ei syty.
2. Tutustuu häneen ja toteaa aivan mahtavaksi tyypiksi. Syntyy kaverillisia tunteita.
Tämä ei ole sen huonompi tapa rakastua. eikä tällaisten ihmisten parisuhteet ole sen vähempää rakkaudellisia.
Olen itse tällainen ihminen ja olen oikeasti valmis todella suuriin uhrauksiin rakkauden vuoksi ja kumppani on minulle ykkösihminen elämässäni. - Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
😅😅 se on biologiaa että ulkonäkö merkitsee, toisille enemmän ja toisille vähemmän. Asialle ei voi kauheasti mitään itse tehdä jos sattuu syttymään vain kauniista/komeista ja ne jotka ei miellytä silmää tuntuu luotaantyöntäviltä. Toisilla on visuaalisempi seksuaalisuus. Se ei sulje pois sitä etteikö tällainen ihminen voisi kiintyä ja rakastaa myös toisen luonnetta. Se menee näin:
1. Näkee todella komean/kauniin ihmisen. Ihastus voi syttyä.
2. Tutustuu häneen. Voi rakastua jos luonne on sopiva.
Jos taas:
1. Näkee mielestään ei hyvännäköisen ihmisen. Ihastusta ei syty.
2. Tutustuu häneen ja toteaa aivan mahtavaksi tyypiksi. Syntyy kaverillisia tunteita.
Tämä ei ole sen huonompi tapa rakastua. eikä tällaisten ihmisten parisuhteet ole sen vähempää rakkaudellisia.
Olen itse tällainen ihminen ja olen oikeasti valmis todella suuriin uhrauksiin rakkauden vuoksi ja kumppani on minulle ykkösihminen elämässäni.Sehän hienoa. Mä ehkä enemmän tota ekaa ihastuja tyyppiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sehän hienoa. Mä ehkä enemmän tota ekaa ihastuja tyyppiä.
Kirjoitin sekavasti kun olen väsynyt. Nuo ovat sama ihastujatyyppi. Jos toinen ei ole hyvännäköinen, syntyy siis vain kaverillisia tunteita. Rakkaus jää syttymättä eikä parisuhdetta synny.
Niillä ei-visuaalisilla voi mennä näin:
1. Näkee ei-hyvännäköisen tyypin. Ei vielä tunteita.
2. Tutustuu. Ihastuu luonteeseen ulkonäöstä huolimatta. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kirjoitin sekavasti kun olen väsynyt. Nuo ovat sama ihastujatyyppi. Jos toinen ei ole hyvännäköinen, syntyy siis vain kaverillisia tunteita. Rakkaus jää syttymättä eikä parisuhdetta synny.
2. Tutustuu. Ihastuu luonteeseen ulkonäöstä huolimatta.No se. Mä aina kiinnitänyt eka ulkonäköön huomion. En oo yhteenkään kaveriin ikinä ihastunu. Mut kaikki omalla tavallaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
2. Tutustuu. Ihastuu luonteeseen ulkonäöstä huolimatta.Jos ulkonäkö ja seksuaalisuus on vahvasti kytköksissä toisiinsa, on tosiaan mahdotonta ihastua jos toisen ulkonäkö ei miellytä. Rakastumiseen vaaditaankin sitten enemmän, se tapahtuu ihastumisen jälkeen jos luonne miellyttää tarpeeksi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos ulkonäkö ja seksuaalisuus on vahvasti kytköksissä toisiinsa, on tosiaan mahdotonta ihastua jos toisen ulkonäkö ei miellytä. Rakastumiseen vaaditaankin sitten enemmän, se tapahtuu ihastumisen jälkeen jos luonne miellyttää tarpeeksi.
Luulen et oon tähän ikään mennessä kyllä kokenut nämä asiat. Oon itse vähön semmoinen jos ehdin rakastuu se ihminen on mun silmissä komea aina.
- Anonyymi00012
Kaksi rumaa ne yhteen sopii
- Anonyymi00014
ei kiinnosta miehen ulkonäkö pskan vertaa ja saa olla pahamainen ehkä jopa rikollinen tärkeintä on että hän HYVÄKSYY MUT VAIKKA EN OIS MITÄÄN IKINÄ vaikka olisin puoliksi kuollut kala kuivalla maalla
- Anonyymi00015
minä en arvota ihmisiä eikä tarvi käydä töissä kunhan hän pystyy syömään ja on oma asunto
- Anonyymi00016
en halua heti ainakaan yhtee
- Anonyymi00017
että kelpaa semmonen pulipappakin kunhan pitää minusta oikeasti huolen
- Anonyymi00022
Ei multa. Tiedän miksi. Ja vaikka en olisikaan alussa pitänyt erityisen komeana, kun kolahtaa, kaikki tuntuu täydelliseltä. Myös ulkonäkö. Sivusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398