Tässäpä ekan sivun ihana anti. On niin kaipausta ilmassa.
Eikö sitä läsäpossua saada pois?
Ajatuksia aamuun.
En kestä teiän kapeakatseisuutta ja ahdasmielisyyttä, mun pupu ei ikinä olis noin ilkeäarmoton. anti.
Kai nyt kuvan laitat.
Nyt meillä on sitten.
Niin kauan tätä.
Ihan hyvä että.
Miksei me voida olla ystäviä, jos et pidä minua tarpeeksi viehättävänä parisuhteeseen nainen.
Mökötätkö tai osoitat mieltä.
Etkö halua hallittua kaaosta elämääsi, myrskyä jonka jälkeen oon tyyntä.
on siin seki et.
Nyt se on ohimikä tätä maailmaa risooo.
Voin vihata kaivattuni lähisukua.
Eniten sattui että luulit minun stalkkeri tekstejä täällä omaksi kaivatuksi....
Miten voit olla noin sokea ,etkö näe miten toinen sinä kärsii,epävakaa ADHD nainen.
Mun on niin helppo ymmärtää ja sääliä sun rajoittunutta maailmaa.
Olet hieman tyhmä, ja koen suurta tuskaa ja surua, että ei päästä samalle tasolle.
Miten mikään näidtä otsikoista liittyy ikävään tässä vaan etusivu.
19
132
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Taso on noussut. 🤭
- Anonyymi00003
Etu- vai takakenossa? Lypsypallon puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etu- vai takakenossa? Lypsypallon puolesta vaa kyselen.
Joko poikuutes on huutokaupattuvsinimustien kauppakammarissa? Sivusta omissa nimissä kyselen
- Anonyymi00002
puolustan mökötys kysymystä, koska ollaan ihmisiä ja suuriin tunteisiin liittyy myös helpommin loukkaantumista yms. on hyvä huomata joskus reagoineensa johonkin ehkä liian rajusti ja voi joskus keventää tunnelmaa, kun asiasta ei tee liian vakavaa. Joskus oma käytös voi olla aika päätöntä ja itselleen on hyvä osata myös nauraa. Sallittakoon siis pieni möksötyskin välillä. Ei kukaan mäksöhdä, jos ei ole tunteita 😘
- Anonyymi00004
Lisäksi, jokainen voi tänne tehdä omia ja omiin mieltymyksiin sopivia aloituksia, jos tarjonta ei miellytä.
Eräänä päivänä täällä oli todella ahdistavia aloituksia paljon mm. itsemurha ja muuta viisasta. Nostelin töiden lomassa positiivisia ketjuja, että sairaat ketjut menettisivät huomioita. - Anonyymi00005
Jos joku möksähtää ja sitä pitää täällä kysellä. Niin mököttäköön loppuelämänsä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos joku möksähtää ja sitä pitää täällä kysellä. Niin mököttäköön loppuelämänsä.
Juu, kävi jo selväksi sinun ajatusmaailma.
Siitä vaan tekemään sitä sisältöä palstalle, mitä kaipaat. Vai oletko muutenkin niitä ihmisiä, jotka ei mielellään laita tikkua ristiin, mutta kaikesta pitää valittaa? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siitä vaan tekemään sitä sisältöä palstalle, mitä kaipaat. Vai oletko muutenkin niitä ihmisiä, jotka ei mielellään laita tikkua ristiin, mutta kaikesta pitää valittaa?Sehän ei kuulu tuntemattattomalle mitenkään. Minun ajatusmaailma on että aikuiset osaa kommunnikoida ja puhua selvittää välit. Minä olen kuule ilmoittanut ylläpitoon aika monta viestiä tänäänkin. Ei ole minun tehtävä tätä pitää siistinä. Minä en tänne positiivista laita muiden pilattavaksi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sehän ei kuulu tuntemattattomalle mitenkään. Minun ajatusmaailma on että aikuiset osaa kommunnikoida ja puhua selvittää välit. Minä olen kuule ilmoittanut ylläpitoon aika monta viestiä tänäänkin. Ei ole minun tehtävä tätä pitää siistinä. Minä en tänne positiivista laita muiden pilattavaksi.
🤣 hyvä, pidä toi ristiriitaisuus.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
🤣 hyvä, pidä toi ristiriitaisuus.
Juu mua kiusattu jokaisen kivan viestin jälkeen. Niinkuin sinäkin. En minä aioi tunteitani tänne vuodataa enää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siitä vaan tekemään sitä sisältöä palstalle, mitä kaipaat. Vai oletko muutenkin niitä ihmisiä, jotka ei mielellään laita tikkua ristiin, mutta kaikesta pitää valittaa?Vaikutat guben kanssa jutskaava ihanalta ihmiseltä. Oletko mies singel?
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siitä vaan tekemään sitä sisältöä palstalle, mitä kaipaat. Vai oletko muutenkin niitä ihmisiä, jotka ei mielellään laita tikkua ristiin, mutta kaikesta pitää valittaa?Lisäksi olen ollut suhteessa jossa " mököttämistä" käytetty henkisenä vakivaltana. Mulle ei oo puhuttu vaikka mulla ollut hätä. Mut jätetty yksin selviämään ja itkemään. Hävitty yhtäkkiä illalla aika vastattu puhelimeen. Mitään tietoa minne. Oon joutunut soittamaan itku kurkussa läheisille et pitää mennä etsimään. Kotiin palatessa ei mitään pahoittelua. Sellaista söpöä möksähtelyä.
- Anonyymi00014
Niin kauan kun on ihmisten kyttäys viestintää niin kauan matkin aloituksissa muita.
- Anonyymi00019
Et oo hoitoon ajatellu mennä?
- Anonyymi00015
Ylipainoa paljon on tosi et se on läsä.
- Anonyymi00016
Eikä se ole kodinpiiriin kuuluvaa vaan kaikki näkee julkisessa paikassa et se on läski.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eikä se ole kodinpiiriin kuuluvaa vaan kaikki näkee julkisessa paikassa et se on läski.
Vieläpä ilkeilevä läsä.
- Anonyymi00018
Ei liity aloitukseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4431731Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37637- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52546
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518