Oli pakko erota liitosta, kun en äänestä SDP:tä!
Onneksi on YYK! 🇫🇮
SDP saa rahaa SAKlta
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Just ja Tuppurainen oikein ylpeili tuolla, että liitot rahoittavat SDP:tä!
Itse erosin tuon takia PRO-liitosta!- Anonyymi00002
Ja kokoomus ja persut saa rahaa ek:lta! Siksi laitoimme yrityksemme konkurssiin!
- Anonyymi00003
Hyvä . Mun naapuri on ytk . Hehe , irtisanottiin väärin perustein eipä heppu yksin uskalla haastaa työnantajaa oikeuteen .
- Anonyymi00005
Keksi jotain parempaa - kukaan ei usko tarinaasi naapuristasi! 😂
- Anonyymi00007
Noita on monta tarinaa ja mitä tekee ytk ? no niin ei mitään,
koska on työnantajan. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Keksi jotain parempaa - kukaan ei usko tarinaasi naapuristasi! 😂
Liitot eivät tee mitään ihmisten eteen kun on yt:t, omia napojaan ja etujaan ajavat! Tämä on nähty, kun olen ollut samassa firmassa, missä yt:t aina parin vuoden välein! Itse lähdin pois omaehtoisesti ja hyvin menee! 😊
- Anonyymi00011
Ammattiliittoa kiinnostaa vain maksavat jäsenet, eivät irtisanotut. Ammattiliitoissa on sellaisia, joille irtisanotut ovat kauppatavaraa eli pelaavat työnantajan puolella omaa jäsentään vastaan. Ammattiliiton käyttämissä lakimiehissä on puhtaita likaisia pelureita, jopa papin koulutuksen saaneita demareita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liitot eivät tee mitään ihmisten eteen kun on yt:t, omia napojaan ja etujaan ajavat! Tämä on nähty, kun olen ollut samassa firmassa, missä yt:t aina parin vuoden välein! Itse lähdin pois omaehtoisesti ja hyvin menee! 😊
Onneksi hallituksemme tekee siitäkin edestä, duunarin osa on heikennyt huomattavasti!😁
- Anonyymi00004
Ay liitot on suosta . Työntekijälle ei kuulu palkkaa kuin 10 ecua tunti . Irtisanomisaika vain yks päivä . Kuuspäivänen kuuluu olla työviikko ja yö ja sunnuntai lisät pois .
- Anonyymi00010
Joten kuka tekisi sitten enään mitään töitä,
eikä olisi enään mitään kauppaakaan,,kun ei mitään osteta, kaatuu ihan porvareidenkin bisnes kun se nyt ontuu jo, ei tarvita muuta kuin vaivais taloja. - Anonyymi00014
Entäs jo lopetettaisiin palkanmaksu kokonaan, samalla työntekokin?
- Anonyymi00006
Hahahahah.
Jos oikeasti olet työelämässä toisella palkkatöissä et todellakaan ajattele edes eroavasi liitosta sillä sinut asiaa se ajaa ei todellakaan populisti puolue tai kokoomus ja vähiten ytk - Anonyymi00009
Kokoomusta rahoittaa EK- Eteläranta 10. Tai oikeammin Kokoomus on EK:n juoksupoika!
- Anonyymi00012
Tyhmät siis ovat sitä mieltä, että työnantaja Suomessa maksavat ja antavat etuja palkansaajilla jos ei olisi ammattiliittoja?
Kuinka tyhmiä Persut oikein ovatkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471023
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112960Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13411
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375