nakit kiehumaan

..ei uuniin kun ei oo ees ranskanpottuja.. mitä mä nyt syön.. nakit on kuitenkin syötävä koska en halua nähdä niiden lähtevän kävelemään..

popsin poprillimakkarat ovat edelleenn paketissa jääkaapissani.. en oo uskaltanu koskee..

39

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      hakemaan multa ranskanpottuja! Ois kaks pussia pakkasessa, saat toisen:)

      • ..reissu ja kestäis liian kauan.. muuten kyllä.. tarpeeseen tulis..


    • nakit kahden leivän väliin... mikroon... minuutiks.... sit juustoa ja kurkkusalaattia... nam...:)))

      • ..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..


      • pervokki kirjoitti:

        ..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..

        käy vallan mainiosti... sämpylä... ruis olis vaan ruokasempi... mut ihan hyvää...:))


      • welhotar53
        pervokki kirjoitti:

        ..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..

        söin ruualla katkarapusandwichin,nam.


      • BBrunetti kirjoitti:

        käy vallan mainiosti... sämpylä... ruis olis vaan ruokasempi... mut ihan hyvää...:))

        ..yleensä ruikkareita.. sämpylä ja nakit sopii yhteen..


      • welhotar53 kirjoitti:

        söin ruualla katkarapusandwichin,nam.

        ..päivä teen katkaraputomaattichilikeittoo.. NAMM


      • pervokki kirjoitti:

        ..yleensä ruikkareita.. sämpylä ja nakit sopii yhteen..

        ainakin mun mielestä... muista sitä juustoa.... sekin sopii sinne väliin kans...:)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ainakin mun mielestä... muista sitä juustoa.... sekin sopii sinne väliin kans...:)))

        ..mennä tästä kokkailemaan.. juustoo joo.. muistetaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mennä tästä kokkailemaan.. juustoo joo.. muistetaan..

        ruokahalua....:))))


      • hirvittävän
        BBrunetti kirjoitti:

        ruokahalua....:))))

        Kaunis BBrunetti, sun kans söis vaikka kyytä! Kiva olis etanoita glillailla ja nauttia ne sinua suudellen.


      • hirvittävän kirjoitti:

        Kaunis BBrunetti, sun kans söis vaikka kyytä! Kiva olis etanoita glillailla ja nauttia ne sinua suudellen.

        kyllä olen otettu nyt...:)))))))


      • otettu
        BBrunetti kirjoitti:

        kyllä olen otettu nyt...:)))))))

        katsoessa kuvaasi, niin minä olin otettu! Olet miu mau mukkaa. Erittäin kaunis ja ei mikään luuviulu, vaan nainen, sellainen kuin olla pitää. Mutta onni sillä ken saa sua halata ja hyväilä, mitä vaan...


      • BBrunetti
        otettu kirjoitti:

        katsoessa kuvaasi, niin minä olin otettu! Olet miu mau mukkaa. Erittäin kaunis ja ei mikään luuviulu, vaan nainen, sellainen kuin olla pitää. Mutta onni sillä ken saa sua halata ja hyväilä, mitä vaan...

        kyykäärmeistä ja etanoista.....:)))


      • erimaku
        BBrunetti kirjoitti:

        kyykäärmeistä ja etanoista.....:)))

        meillä, kun mä olen otettu susta ja sä kyykäärmeistä ja etanoista! Ei se mitään, sehän se tekee elämän niin arvoitukselliseksi! ONkos mitään muuta, mistä sä olisit otettu? Kiinnostukseni on laaja ja suunnaton.


      • erimaku kirjoitti:

        meillä, kun mä olen otettu susta ja sä kyykäärmeistä ja etanoista! Ei se mitään, sehän se tekee elämän niin arvoitukselliseksi! ONkos mitään muuta, mistä sä olisit otettu? Kiinnostukseni on laaja ja suunnaton.

        otettu vaikka mistä.... mut kuvittelin siis sen etanan suuhun ja ajattelin että pitäiskö pussata jotain kellä etana suussa... hmm...:)))


      • varmaan
        BBrunetti kirjoitti:

        otettu vaikka mistä.... mut kuvittelin siis sen etanan suuhun ja ajattelin että pitäiskö pussata jotain kellä etana suussa... hmm...:)))

        ja himokasta, olis tosi kiva kokeilla! nimittäin pussata, ku molemmilla etana suussa!! haluis koklata, mikähän vaikutus mahtanis olla vaikka mihin...


      • varmaan kirjoitti:

        ja himokasta, olis tosi kiva kokeilla! nimittäin pussata, ku molemmilla etana suussa!! haluis koklata, mikähän vaikutus mahtanis olla vaikka mihin...

        täytyy kokeilla.... niin vaikutukset saattais olla hyvinkin erilaisia.... :))


      • valmista
        BBrunetti kirjoitti:

        täytyy kokeilla.... niin vaikutukset saattais olla hyvinkin erilaisia.... :))

        Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?
        Niin, no huomenta ja heipparallaa, näin se alkaa!!
        päivä tää niin ihana, toivottavasti.


      • valmista kirjoitti:

        Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?
        Niin, no huomenta ja heipparallaa, näin se alkaa!!
        päivä tää niin ihana, toivottavasti.

        ei etanoita kiitos... oisko nakkikin parempi....jep... tää ihan hyvä päivä ollut.... ilman suurempia kommelluksia...:))


      • ole etanoita
        BBrunetti kirjoitti:

        ei etanoita kiitos... oisko nakkikin parempi....jep... tää ihan hyvä päivä ollut.... ilman suurempia kommelluksia...:))

        testannut! En kyllä sillee nakkiakaan tai millee? oletko sä sillee? no sillee,,, silleee?
        Oliskona valmiuksia testa? tai mitä olisit halukas tai valmis testaamaan? millee, no sillee! Sinä kaunis ruskea harjainen, neitonen.


      • valmista kirjoitti:

        Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?
        Niin, no huomenta ja heipparallaa, näin se alkaa!!
        päivä tää niin ihana, toivottavasti.

        silleen milleen.... mitäs sä haluaisit testailla.....suutelua vai etanoiden syöntiä..... sori tuli jumitus päälle..... sellain lukko mikä ei hevillä aukea...:))


      • kiitos, mutta mikä sen tietää
        BBrunetti kirjoitti:

        silleen milleen.... mitäs sä haluaisit testailla.....suutelua vai etanoiden syöntiä..... sori tuli jumitus päälle..... sellain lukko mikä ei hevillä aukea...:))

        Mutta sen tietää, että suutelua haluis testata sun kanssa! Mitä hän siitä mieltä?


    • onjarina

      keittää riittävän kauan, ettei jää löysiksi. Löysät nakit ei oo kivoja.

      • ..ne aika nopeesti kovene?..


      • nakit?

        Enpä oo vielä löytäny löysiä nakkeja!Mitähän ne on?En kylläkään osta muita kuin Snelmannin nakkeja,eikä koskaan ollu löysiä.Höyrytys kylläkin vähän niitä turvottaa,samoin mikrouuni.Joskus jopa paukahtavat rikki,yök,ällöttävän näkösiä halenneina.Mutta kun paistaa voissa pannulla,niin vot,johan on makoisia.Hyviä nakkihetkiä kaikille,toivottaa "ilman sinappia".


    • Dark-angels

      olenkoha mie jo syönyt itteni yli nakeista,vai vielköhän tota jaksas kans nakkii popsii=)

    • suutelu mukavaa jos vaan on mukava kumppani kenen kanssa saapi pussailla....:))

      • itseeni

        Kehumaan.
        Enkä kertomaan, että kehuneet ovat suudelmiani!
        Mutta vastapeluri sen ratkaisee ja suudelmasta "hyvä" tulee. Jotain täytyy siinä kolahtaa, jos tuntitolkulla sitä "harrastaa" ja jaksaa imuttaa, y.m.


      • itseeni kirjoitti:

        Kehumaan.
        Enkä kertomaan, että kehuneet ovat suudelmiani!
        Mutta vastapeluri sen ratkaisee ja suudelmasta "hyvä" tulee. Jotain täytyy siinä kolahtaa, jos tuntitolkulla sitä "harrastaa" ja jaksaa imuttaa, y.m.

        voikkaan itseään kehua... Mulle aivan sama millainen mies on kuhan sen sydän on kultaa ja se saa mut hyytelöks.... se kyllä sit heti näkyy kun mä tykästyn.... :))niin ja kyllä niiden suudelmien pitää myös natsata...:))))(kullalla tarkoitan miehen luonnetta)


      • on ja
        BBrunetti kirjoitti:

        voikkaan itseään kehua... Mulle aivan sama millainen mies on kuhan sen sydän on kultaa ja se saa mut hyytelöks.... se kyllä sit heti näkyy kun mä tykästyn.... :))niin ja kyllä niiden suudelmien pitää myös natsata...:))))(kullalla tarkoitan miehen luonnetta)

        Päinvastoin


      • tunnut olevan
        BBrunetti kirjoitti:

        voikkaan itseään kehua... Mulle aivan sama millainen mies on kuhan sen sydän on kultaa ja se saa mut hyytelöks.... se kyllä sit heti näkyy kun mä tykästyn.... :))niin ja kyllä niiden suudelmien pitää myös natsata...:))))(kullalla tarkoitan miehen luonnetta)

        Sekä päältä ja sisältä "kultaa"! Onnellinen ken saa sua rakastaa ja vielä onnellisempi, jos saa vasta sellaista.


      • on ja kirjoitti:

        Päinvastoin

        samaa mieltä tästä asiasta....:))


      • tunnut olevan kirjoitti:

        Sekä päältä ja sisältä "kultaa"! Onnellinen ken saa sua rakastaa ja vielä onnellisempi, jos saa vasta sellaista.

        tiedä löydänkö aitoa rakkautta mutta toivossa hyvä elää:))))


      • vielä
        BBrunetti kirjoitti:

        tiedä löydänkö aitoa rakkautta mutta toivossa hyvä elää:))))

        Kolahtaa!
        Mä ainaskin tekisin kaikkeni, tehdäkseni sut onnelliseksi.
        hyvää yötä ja nää kauniita unia, kullan kuvia


      • vielä kirjoitti:

        Kolahtaa!
        Mä ainaskin tekisin kaikkeni, tehdäkseni sut onnelliseksi.
        hyvää yötä ja nää kauniita unia, kullan kuvia

        Haussua että ihminen joka vaan siinä kirjoittelee..... nimeäkään en tiedä..... saa mut hmm mietteliääks...:)


      • nimettömänkin kanssa
        BBrunetti kirjoitti:

        Haussua että ihminen joka vaan siinä kirjoittelee..... nimeäkään en tiedä..... saa mut hmm mietteliääks...:)

        Huomenta Minna !
        Joskus vain tuntuu sillee hyvältä ja joku toista miellyttävämmältä ja kiinnostavammalta.
        Täällä ollaan kaikkien luettava ja kohta jatkuen ihmeteltävä, haittaakos tuo, mutta olis kiva kirjoitella sun kanssa jossain privassa.


      • nimettömänkin kanssa kirjoitti:

        Huomenta Minna !
        Joskus vain tuntuu sillee hyvältä ja joku toista miellyttävämmältä ja kiinnostavammalta.
        Täällä ollaan kaikkien luettava ja kohta jatkuen ihmeteltävä, haittaakos tuo, mutta olis kiva kirjoitella sun kanssa jossain privassa.

        kyllä tää nyt on muiden luettavana.... no sä voit mulle sähköpostia tuikata... jos siltä tuntuu....:))chatin puolella siel voipi privana... jutella...:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe