nakit kiehumaan

..ei uuniin kun ei oo ees ranskanpottuja.. mitä mä nyt syön.. nakit on kuitenkin syötävä koska en halua nähdä niiden lähtevän kävelemään..

popsin poprillimakkarat ovat edelleenn paketissa jääkaapissani.. en oo uskaltanu koskee..

39

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

hakemaan multa ranskanpottuja! Ois kaks pussia pakkasessa, saat toisen:)

• ..reissu ja kestäis liian kauan.. muuten kyllä.. tarpeeseen tulis..

• nakit kahden leivän väliin... mikroon... minuutiks.... sit juustoa ja kurkkusalaattia... nam...:)))

• ..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..

• pervokki kirjoitti:

..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..

käy vallan mainiosti... sämpylä... ruis olis vaan ruokasempi... mut ihan hyvää...:))

• welhotar53
        pervokki kirjoitti:

..leivän väliin? varmaan vaaleeta leipää..sämpylää tai jotain.. kurkkusalaattii ei löydy.. juustonkannikka löytyy..

söin ruualla katkarapusandwichin,nam.

• BBrunetti kirjoitti:

käy vallan mainiosti... sämpylä... ruis olis vaan ruokasempi... mut ihan hyvää...:))

..yleensä ruikkareita.. sämpylä ja nakit sopii yhteen..

• welhotar53 kirjoitti:

söin ruualla katkarapusandwichin,nam.

..päivä teen katkaraputomaattichilikeittoo.. NAMM

• pervokki kirjoitti:

..yleensä ruikkareita.. sämpylä ja nakit sopii yhteen..

ainakin mun mielestä... muista sitä juustoa.... sekin sopii sinne väliin kans...:)))

• BBrunetti kirjoitti:

ainakin mun mielestä... muista sitä juustoa.... sekin sopii sinne väliin kans...:)))

..mennä tästä kokkailemaan.. juustoo joo.. muistetaan..

• pervokki kirjoitti:

..mennä tästä kokkailemaan.. juustoo joo.. muistetaan..

ruokahalua....:))))

• hirvittävän
        BBrunetti kirjoitti:

ruokahalua....:))))

Kaunis BBrunetti, sun kans söis vaikka kyytä! Kiva olis etanoita glillailla ja nauttia ne sinua suudellen.

• hirvittävän kirjoitti:

Kaunis BBrunetti, sun kans söis vaikka kyytä! Kiva olis etanoita glillailla ja nauttia ne sinua suudellen.

kyllä olen otettu nyt...:)))))))

• otettu
        BBrunetti kirjoitti:

kyllä olen otettu nyt...:)))))))

katsoessa kuvaasi, niin minä olin otettu! Olet miu mau mukkaa. Erittäin kaunis ja ei mikään luuviulu, vaan nainen, sellainen kuin olla pitää. Mutta onni sillä ken saa sua halata ja hyväilä, mitä vaan...

• otettu kirjoitti:

katsoessa kuvaasi, niin minä olin otettu! Olet miu mau mukkaa. Erittäin kaunis ja ei mikään luuviulu, vaan nainen, sellainen kuin olla pitää. Mutta onni sillä ken saa sua halata ja hyväilä, mitä vaan...

kyykäärmeistä ja etanoista.....:)))

• erimaku
        BBrunetti kirjoitti:

kyykäärmeistä ja etanoista.....:)))

meillä, kun mä olen otettu susta ja sä kyykäärmeistä ja etanoista! Ei se mitään, sehän se tekee elämän niin arvoitukselliseksi! ONkos mitään muuta, mistä sä olisit otettu? Kiinnostukseni on laaja ja suunnaton.

• erimaku kirjoitti:

meillä, kun mä olen otettu susta ja sä kyykäärmeistä ja etanoista! Ei se mitään, sehän se tekee elämän niin arvoitukselliseksi! ONkos mitään muuta, mistä sä olisit otettu? Kiinnostukseni on laaja ja suunnaton.

otettu vaikka mistä.... mut kuvittelin siis sen etanan suuhun ja ajattelin että pitäiskö pussata jotain kellä etana suussa... hmm...:)))

• varmaan
        BBrunetti kirjoitti:

otettu vaikka mistä.... mut kuvittelin siis sen etanan suuhun ja ajattelin että pitäiskö pussata jotain kellä etana suussa... hmm...:)))

ja himokasta, olis tosi kiva kokeilla! nimittäin pussata, ku molemmilla etana suussa!! haluis koklata, mikähän vaikutus mahtanis olla vaikka mihin...

• varmaan kirjoitti:

ja himokasta, olis tosi kiva kokeilla! nimittäin pussata, ku molemmilla etana suussa!! haluis koklata, mikähän vaikutus mahtanis olla vaikka mihin...

täytyy kokeilla.... niin vaikutukset saattais olla hyvinkin erilaisia.... :))

• valmista
        BBrunetti kirjoitti:

täytyy kokeilla.... niin vaikutukset saattais olla hyvinkin erilaisia.... :))

Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?
        Niin, no huomenta ja heipparallaa, näin se alkaa!!
        päivä tää niin ihana, toivottavasti.

• valmista kirjoitti:

Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?

ei etanoita kiitos... oisko nakkikin parempi....jep... tää ihan hyvä päivä ollut.... ilman suurempia kommelluksia...:))

• ole etanoita
        BBrunetti kirjoitti:

ei etanoita kiitos... oisko nakkikin parempi....jep... tää ihan hyvä päivä ollut.... ilman suurempia kommelluksia...:))

testannut! En kyllä sillee nakkiakaan tai millee? oletko sä sillee? no sillee,,, silleee?
        Oliskona valmiuksia testa? tai mitä olisit halukas tai valmis testaamaan? millee, no sillee! Sinä kaunis ruskea harjainen, neitonen.

• valmista kirjoitti:

Testiin ?
        Mistä etanat?
        Missä testi tehdään?

silleen milleen.... mitäs sä haluaisit testailla.....suutelua vai etanoiden syöntiä..... sori tuli jumitus päälle..... sellain lukko mikä ei hevillä aukea...:))

• kiitos, mutta mikä sen tietää
        BBrunetti kirjoitti:

silleen milleen.... mitäs sä haluaisit testailla.....suutelua vai etanoiden syöntiä..... sori tuli jumitus päälle..... sellain lukko mikä ei hevillä aukea...:))

Mutta sen tietää, että suutelua haluis testata sun kanssa! Mitä hän siitä mieltä?

• onjarina

keittää riittävän kauan, ettei jää löysiksi. Löysät nakit ei oo kivoja.

• ..ne aika nopeesti kovene?..

• nakit?

Enpä oo vielä löytäny löysiä nakkeja!Mitähän ne on?En kylläkään osta muita kuin Snelmannin nakkeja,eikä koskaan ollu löysiä.Höyrytys kylläkin vähän niitä turvottaa,samoin mikrouuni.Joskus jopa paukahtavat rikki,yök,ällöttävän näkösiä halenneina.Mutta kun paistaa voissa pannulla,niin vot,johan on makoisia.Hyviä nakkihetkiä kaikille,toivottaa "ilman sinappia".

• Dark-angels

olenkoha mie jo syönyt itteni yli nakeista,vai vielköhän tota jaksas kans nakkii popsii=)

• suutelu mukavaa jos vaan on mukava kumppani kenen kanssa saapi pussailla....:))

• itseeni

Kehumaan.
        Enkä kertomaan, että kehuneet ovat suudelmiani!
        Mutta vastapeluri sen ratkaisee ja suudelmasta "hyvä" tulee. Jotain täytyy siinä kolahtaa, jos tuntitolkulla sitä "harrastaa" ja jaksaa imuttaa, y.m.

• itseeni kirjoitti:

Kehumaan.
        Enkä kertomaan, että kehuneet ovat suudelmiani!
        Mutta vastapeluri sen ratkaisee ja suudelmasta "hyvä" tulee. Jotain täytyy siinä kolahtaa, jos tuntitolkulla sitä "harrastaa" ja jaksaa imuttaa, y.m.

voikkaan itseään kehua... Mulle aivan sama millainen mies on kuhan sen sydän on kultaa ja se saa mut hyytelöks.... se kyllä sit heti näkyy kun mä tykästyn.... :))niin ja kyllä niiden suudelmien pitää myös natsata...:))))(kullalla tarkoitan miehen luonnetta)

• on ja
        BBrunetti kirjoitti:

voikkaan itseään kehua... Mulle aivan sama millainen mies on kuhan sen sydän on kultaa ja se saa mut hyytelöks.... se kyllä sit heti näkyy kun mä tykästyn.... :))niin ja kyllä niiden suudelmien pitää myös natsata...:))))(kullalla tarkoitan miehen luonnetta)

Päinvastoin

• tunnut olevan
        BBrunetti kirjoitti:

Sekä päältä ja sisältä "kultaa"! Onnellinen ken saa sua rakastaa ja vielä onnellisempi, jos saa vasta sellaista.

• on ja kirjoitti:

Päinvastoin

samaa mieltä tästä asiasta....:))

• tunnut olevan kirjoitti:

Sekä päältä ja sisältä "kultaa"! Onnellinen ken saa sua rakastaa ja vielä onnellisempi, jos saa vasta sellaista.

tiedä löydänkö aitoa rakkautta mutta toivossa hyvä elää:))))

• vielä
        BBrunetti kirjoitti:

tiedä löydänkö aitoa rakkautta mutta toivossa hyvä elää:))))

Kolahtaa!
        Mä ainaskin tekisin kaikkeni, tehdäkseni sut onnelliseksi.
        hyvää yötä ja nää kauniita unia, kullan kuvia

• vielä kirjoitti:

Kolahtaa!
        Mä ainaskin tekisin kaikkeni, tehdäkseni sut onnelliseksi.
        hyvää yötä ja nää kauniita unia, kullan kuvia

Haussua että ihminen joka vaan siinä kirjoittelee..... nimeäkään en tiedä..... saa mut hmm mietteliääks...:)

• nimettömänkin kanssa
        BBrunetti kirjoitti:

Haussua että ihminen joka vaan siinä kirjoittelee..... nimeäkään en tiedä..... saa mut hmm mietteliääks...:)

Huomenta Minna !
        Joskus vain tuntuu sillee hyvältä ja joku toista miellyttävämmältä ja kiinnostavammalta.
        Täällä ollaan kaikkien luettava ja kohta jatkuen ihmeteltävä, haittaakos tuo, mutta olis kiva kirjoitella sun kanssa jossain privassa.

• nimettömänkin kanssa kirjoitti:

Huomenta Minna !
        Joskus vain tuntuu sillee hyvältä ja joku toista miellyttävämmältä ja kiinnostavammalta.
        Täällä ollaan kaikkien luettava ja kohta jatkuen ihmeteltävä, haittaakos tuo, mutta olis kiva kirjoitella sun kanssa jossain privassa.

kyllä tää nyt on muiden luettavana.... no sä voit mulle sähköpostia tuikata... jos siltä tuntuu....:))chatin puolella siel voipi privana... jutella...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      370
      39462
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      108
      7937
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5790
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4288
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3704
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3407
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      73
      2905
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2642
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2341
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2174
    Aihe