On kuin naaapurinsa rappusille paskantaja.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Hyvin sanottu
- Anonyymi00005UUSI
.
- Anonyymi00018UUSI
Vassu taas on muiden kerran ulos oksentama mutta loisena yhä elättinä.
- Anonyymi00002UUSI
Voi miten viisas olet. Olet varmaan korkeastikoulutettukin?
- Anonyymi00003UUSI
Karkeasti, mutta varsin osuvasti sanottu.
- Anonyymi00004UUSI
Persu toivoo, että naapuri liukastuu ja lyö kallonsa rappuun.
- Anonyymi00006UUSI
Persuilla on oikeasti tapana paskantaa rappuihin. Minulla on siitä poliisin virallinen tutkintapöytäkirja.
Päivi L- Anonyymi00009UUSI
.
- Anonyymi00007UUSI
Aloitus on juuri SDP politiikkaa, eli paskanpuhumista.
- Anonyymi00008UUSI
Tyhmyyden huippu tuon lajin kirjoitus!! En ole minkään puolueen jäsen, enkä äänestä perussuomalaisia enkä kyllä demareitakaan!
Joka tapauksessa tuollaisten typerien aloitusten teko pitäisi täällä kieltää! Asiallinen keskustelu puolueistakin olisi paikallaan, mutta tuollainen typeryys ärsyttää, mitä tänkin jutun aloitus on! Typerää, kirjoittajan sivistystaso ei voi olla kummoinen! - Anonyymi00013UUSI
Huutelee palstaporvari kaljoissaan.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyhmyyden huippu tuon lajin kirjoitus!! En ole minkään puolueen jäsen, enkä äänestä perussuomalaisia enkä kyllä demareitakaan!
Joka tapauksessa tuollaisten typerien aloitusten teko pitäisi täällä kieltää! Asiallinen keskustelu puolueistakin olisi paikallaan, mutta tuollainen typeryys ärsyttää, mitä tänkin jutun aloitus on! Typerää, kirjoittajan sivistystaso ei voi olla kummoinen!Äärioikeistolainen selittelemässä.
- Anonyymi00010UUSI
Sebu ainakin paskansi omiin housuihinsa telkkariohjelmassa.
- Anonyymi00019UUSI
Vassut ei ymmärrä kun eivät armeijaa käy.
- Anonyymi00012UUSI
Marokkolaisella roskaväellä pelataan Putinin pussiin ja maassa yhtäsuuri työttömyys kuin Marokossa. Tarvitaan vastuullista työministeriä, kuten Haatainen oli.
- Anonyymi00016UUSI
Aloittaja on oikeassa, itsekästä paskasakkia, muka työmiehiä, roskaherrasväen lipeksijöitä ja yksin pakkoyrittäjiä, ennen punakaartissa oli paljon käsityöläisiä ja työttömiä, samaa porukkaa.
- Anonyymi00017UUSI
Vasarat, hernepyssyt ja silmän vääntelyt tortun päälle.
- Anonyymi00020UUSI
Perussuomalaisten tukisäätiössä kuuluu olevan vapaamuurari, eli tieto persujen rahaliikenteestä kulkee sujuvasti niihin piireihin.
- Anonyymi00021UUSI
Mallia magasta ja spectrestä?
- Anonyymi00022UUSI
Persut on tosiaan paskiaisia, kun niiden puheita joutuu lehdistä lukemaan.
- Anonyymi00023UUSI
Tämä aloitus sai persutrollien aamukaljat väärään kurkkuun!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446