Helluntailaisuus + politiikka = vakava onettomuus

Anonyymi-ap

14

53

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivotaan että silti YMMÄRTÄÄ vääryytensä uudestisyntyneenä helluntailaisena riistää köyhiä satanistihallituksen riveissä.

• Anonyymi00002

Otsikko olisi ennemmin voinut olla vaikkapa "Ministeri tunaroi itselleen sairaslomaa vuokraamalla osaamattomana kaivinkoneen". Lisäksi vei sairaalakäynnillään sekä aikaa että rahaa järjestelmästä jonka pitäisi auttaa vähempivaraisia. Kekkonen olisi tähänkin todennut "saat....an tunari".

• Anonyymi00003

Sitä, kun antaa pirulle pikkusormen niin saattaa varpaat lähteä.

• Anonyymi00004

Uskonnon ja politiikan yhdistäminen on Raamatun vastaista.

• Anonyymi00006

missäs niin sanoaan? juttusi on väärää profetiaa- uskon ja politiikan suhteen, että se olisi Sanan vastaista...
        ...

jo VT- kertoo
        Nämä ovat sen kirjeen sanat, jonka profeetta Jeremia lähetti Jerusalemista pakkosiirtolaisten vanhimmille, mikä heitä vielä oli jäljellä, papeille ja profeetoille sekä kaikelle kansalle, jotka Nebukadnessar oli siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin, sen jälkeen kuin kuningas Jekonja ja kuninkaan äiti, hoviherrat, Juudan ja Jerusalemin ruhtinaat sekä sepät ja lukkosepät olivat lähteneet Jerusalemista.

Hän lähetti kirjeen Elasan, Saafanin pojan, ja Gemarjan, Hilkian pojan, mukana, jotka Sidkia, Juudan kuningas, lähetti Nebukadnessarin, Baabelin kuninkaan, tykö Baabeliin; se kuului näin: "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, kaikille pakkosiirtolaisille, jotka minä olen siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin:
        (Jer 29:1-4)

Rakentakaa taloja ja asukaa niissä, istuttakaa puutarhoja ja syökää niiden hedelmiä. Ottakaa itsellenne vaimoja ja siittäkää poikia ja tyttäriä; ottakaa pojillenne vaimoja ja naittakaa tyttärenne, että he synnyttäisivät poikia ja tyttäriä. Lisääntykää siellä älkääkä vähentykö. Ja harrastakaa sen kaupungin menestystä, johon minä olen teidät siirtänyt, ja rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidän menestyksenne.
        (Jer 29:5-7)

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

missäs niin sanoaan? juttusi on väärää profetiaa- uskon ja politiikan suhteen, että se olisi Sanan vastaista...
        ...

jo VT- kertoo
        Nämä ovat sen kirjeen sanat, jonka profeetta Jeremia lähetti Jerusalemista pakkosiirtolaisten vanhimmille, mikä heitä vielä oli jäljellä, papeille ja profeetoille sekä kaikelle kansalle, jotka Nebukadnessar oli siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin, sen jälkeen kuin kuningas Jekonja ja kuninkaan äiti, hoviherrat, Juudan ja Jerusalemin ruhtinaat sekä sepät ja lukkosepät olivat lähteneet Jerusalemista.

Hän lähetti kirjeen Elasan, Saafanin pojan, ja Gemarjan, Hilkian pojan, mukana, jotka Sidkia, Juudan kuningas, lähetti Nebukadnessarin, Baabelin kuninkaan, tykö Baabeliin; se kuului näin: "Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, kaikille pakkosiirtolaisille, jotka minä olen siirtänyt Jerusalemista pois Baabeliin:

Rakentakaa taloja ja asukaa niissä, istuttakaa puutarhoja ja syökää niiden hedelmiä. Ottakaa itsellenne vaimoja ja siittäkää poikia ja tyttäriä; ottakaa pojillenne vaimoja ja naittakaa tyttärenne, että he synnyttäisivät poikia ja tyttäriä. Lisääntykää siellä älkääkä vähentykö. Ja harrastakaa sen kaupungin menestystä, johon minä olen teidät siirtänyt, ja rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidän menestyksenne.

Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja.

Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."
        (Hes 28:25-26)

muistetaan, että pakana, on epäjumalanpalvelija-
        ja Kristuksessa- sanan kautta heränneet- uskoneet, saaneet hyvän omantunnon ja liittoutuneet sitten kasteen kautta HERRAAN. ON liitetty jaloon puuhun oksastettuna, että ovat siinä HERRAN KANSAN - KANSSA yhtä..

He rakentavat - istuttavat- syövät ja lepäävät- harrastavat Sanan mukaan sen kaupungin parasta- jopa polittisesti- missä asuvat- päättävät siellä.
        Se on Jumalan käsky

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille. He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja.

Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."
        (Hes 28:25-26)

muistetaan, että pakana, on epäjumalanpalvelija-
        ja Kristuksessa- sanan kautta heränneet- uskoneet, saaneet hyvän omantunnon ja liittoutuneet sitten kasteen kautta HERRAAN. ON liitetty jaloon puuhun oksastettuna, että ovat siinä HERRAN KANSAN - KANSSA yhtä..

He rakentavat - istuttavat- syövät ja lepäävät- harrastavat Sanan mukaan sen kaupungin parasta- jopa polittisesti- missä asuvat- päättävät siellä.
        Se on Jumalan käsky

Ihmisten kyykytys, köyhyys ja ahdistus on lisääntynyt tämän hallituksen aikana missä on mukana kaksi helluntailaista ministeriä.
        Maatalouttakin on ajettu ahtaalle Suomessa.

Kyse on vastuuttomasta toiminnasta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

...

jo VT- kertoo

Oikeaa profetiaa helluntaikaivureille

[27] Joka kuopan kaivaa, se itse siihen lankeaa; ja joka kiveä vierittää, sen päälle se takaisin vyörähtää. [28] Valheellinen kieli vihaa omia ruhjomiansa, ja liukas suu saa turmiota aikaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oikeaa profetiaa helluntaikaivureille

[27] Joka kuopan kaivaa, se itse siihen lankeaa; ja joka kiveä vierittää, sen päälle se takaisin vyörähtää. [28] Valheellinen kieli vihaa omia ruhjomiansa, ja liukas suu saa turmiota aikaan.

Politiikassa tarvitaan liukas suu.
        Sopii hyvin helluntailaisille.

• Anonyymi00005

Ei sapattina kannata politikoida tai tehdä työtä kaivurilla.

• Anonyymi00008

sapatti on pe- illtasta la- iltaan ja juutalaisille.
        la- iltana- sapatinmentyä soi kirkoissa ehtookellot ja Golgatalla, sovitusuhrin kautta- hänen Jumalan Karitsan verinen nahka- on esikuvallisesti puettu päälle ja sanaa voi kuunnella minä päivänä vain ja kun se vaikkapa sunnuntaina- kuunnellaan, se on Jumalan Sanaa- ja aivan voimallinen pelastamaan.

Eikä siinä riko sapattimatkaa- vaikka kirkkomatka olisi 40 km- suuntaansa.
        Sitä on ilo ajaa- eikä sapattimatkaa näin ole sapattipyhyyttä rikottu. on kotona oltu..

ja sapattina voi auttaa vaikka naapuria- kaivurilla.

• Anonyymi00009

Menestyksen teologia-vaarallinen oppi

• Anonyymi00012

Kuulemma teki kaivurilla tämä tumpelo helluntaiministeri tontilleen hyppyriä pyörälle.
      Kovin on maalliset leikit mielessä.

• Anonyymi00015

Ministeri P. halusi leikkiä työmiestä.
      Olisi senkin ajan lukenut Raamattua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      528
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      36
      489
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77