Tossa oarii Teslaa , tarkemmin , molemmissa oli sakko renkaat edessä merkit näkyvissä
Ei oo rahaa renkaisiin vai eikö ne kestä kun auto lainaa liikaa ominaisuuksiensa verraten
Kaupan pihalla kattelin
7
67
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mitä se auto lainaa?
- Anonyymi00002
Apukoulun oppimäärä, tulos on tuossa aloituksessa valitettavasti.
- Anonyymi00003
Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
ÄänestäTämä teksti on tuotettu tekoälyn , Suomi 24 toimittajan tarkistama tiivistelmä - Anonyymi00004
Joo se on vähän noiden Tesla 3 Standardissa vika niiden etumoottoreissa on joissakin ajomoodeissa liikaa 255 hv teho ja ja se aiheuttaa lievää epätasapainoa.
- Anonyymi00005
suomen katsastukset ,,osalla etu lamput kuin navetan ikkunat ja toisilla sileät renkaat..
siinä olisi poliiseille valvottavaa eikä kyttäillä mopopoikia... - Anonyymi00006
Ei ihmiset nykyään tarkista oman autonsa kuntoa edes silmämääräisesti. Tuossa menisi muutama minuutti, kun katsoisi renkaiden kunnon.
- Anonyymi00007
Köyhä joutuu kaupan pihalla ihailemaan Tesloja. Sitte alkaa vituttamaan oma köyhyys, niin pitää kirjoittaa tänne keksittyjä tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411