Autoon tuli lommoa ja se oli viritetty laissa moottoripyöräksi se mopo.
Maaseudulla ei olla tarkkoja, kaupunkiloissa voi jäädä kiinni.
Mopopoitsu saa maksaa kaiken.
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Roisto olisi voinut ajaa pienen lapsen päälle, mikäli poliisi ei olisi kiilannut hormoniensa kiihyttämää teinipoikasta ojaan.
- Anonyymi00002UUSI
Noi mopomiittiläiset pitäs pieksää oikeen kunnolla , muka lähtee pakoon höh
- Anonyymi00003UUSI
Mopopojat ovat tulleet aina vaan kurittomammaksi. Kuria pitäisi antaa heille.
- Anonyymi00004UUSI
En ota tähän tapaukseen kantaa, mutta kyllähän nämä pojat sataa kulkevilla mopoillaan ovat sellaisia maailmanomistajia tuolla teillä että pois alta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ota tähän tapaukseen kantaa, mutta kyllähän nämä pojat sataa kulkevilla mopoillaan ovat sellaisia maailmanomistajia tuolla teillä että pois alta.
Tässäkin nähdään sen vapaan kasvatuksen hedelmät. Vassut ovat sen luoneet
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jatkan. Kyllä varmasti on paljon sellaisia kunnollisiin mopopoika jotka ajavat lakien puitteissa ja joiden pelit ovat laillisia.
- Anonyymi00005UUSI
- Anonyymi00010UUSI
100km/h kulkeva mopo ei todellakaan ole mikään lasten leikkikalu. Sellaista lapsellista päristelyähän se noilla on öisinkin, ettei kukaan saa nukuttua. Poliisien pitäisi puuttua näihin paljon enemmän, mutta kun keinoja eikä resursseja ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451