Demarit ne taas kehuu lintdmannin kakaraa, onhan se hyvä kun demarit itse tekevät nämä gallupit. Se joka nämä äänestää hallitukseen niin sillä ei ole yläkerrassa yhtikäs mitään!!!!!!!! Seuraa velkakierros on SUOMEN LOPPU!!!!!!!! Koska näillä ei ole kuin rahan kiilto silmässä!!!!!!!!!!! MUISTAA TALIAIVOT NÄMÄ VEDÄTTÄVÄT MYÖSKIN ÄÄNESTÄJIÄÄN , NIITÄ EI KIINNOSTA KÖYHÄ EIKÄ KIPEÄ EIKÄ MUUKAAN APUA TARVITSEVA!!!!!!!!! JOTEN ÄLÄ KOSKAA LUOTA DEMARIIN. JOS NÄMÄ PÄÄSEE HALLITUKSEEN NIIN ON KOHTA SUOMI AFRIKKA. KOSTAAVAT 1918 TAPAHTUMIA, MUTTA EIVÄT YMMÄRRÄ SITÄ ETTÄ KUSEVAT OMILLE NILKOILLEEN!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kerrassaan lapsellista kirjoittelua.
Sopivasti sekoitettu nykypäivä ja historia.
Onko persut todella noin sekaisin kun oppositio häämöttää.
Turhaan pelottelet kun tämä hallitus on sotkenut meidät velka helvettiin eikä työpaikkoja ole.
Kuka tämän sotkun selvittää.- Anonyymi00002
Voi aloittaja olla putinintrollikin .
- Anonyymi00004
Seuraava on kerrassaan todella lapsellista kirjoittelua, vailla mitään faktaa:
"Onko persut todella noin sekaisin kun oppositio häämöttää.
Turhaan pelottelet kun tämä hallitus on sotkenut meidät velka helvettiin eikä työpaikkoja ole."
- Anonyymi00003
"Demarit ne taas kehuu lintdmannin kakaraa..."
Kukas sen koiran hännän nostaa, ellei koira itse!!!???
Ei ole ihan hukkaan mennyt SSDP:n suuri trolliarmeija, tuhansine valheellisine viesteineen tälläkin palstalla, ja jonka armeija saa huomattavaa tukea myös itänaapurista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474