Jehovan todistajien seurakunnissa syrjitään ihmisiä. Jos joku ei jaksa eikä pysty olemaan aktiivinen, häntä kehoitetaan syejimään ja karttamaan. Sillä laillako Jehova suhtautuu heikkoihin ihmisiin?
Vastaukset 5
Jehovan Todistajat ja Valtio ,mikä onkaan YK ovat yhtä syyllisiä, kehitä tai luo tuntematon valtakunta ,discaa muut, väitä että vanha oli huono, pyydä uutta tilalle, rankaise pahoja, maskeeraa sairaita, väitä lisää teennäisyyttä tilalle. kokoa seksuaalien atomit yhteen, ratkaise ongelma ,lähde etsii ystäviä ulkomailta ennen kuin on liian myöhäistä...
- Anonyymi00001
Jehova ei suhtaudu ihmisiin mitenkään, koska on mielikuvitusolento. Todistajissa kyllä karsastetaan niitä, jotka eivät ole tarpeeksi aktiivisia ja järjestöuskollisia.
- Anonyymi00002
Se on rahaa keräävä järjestö, monet ovat itse uhreja, jotka ovat siinä mukana...
- Anonyymi00003
Mielenterveytensä tuolla menettää ... Ei ole mitään johdonmukaisuutta. Esimerkiksi vt kehottaa jäseniä olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä maailman ihmisten kanssa, miten tämä on mahdollista menettämättä ystävällisiä naapurisuhteita? Esimerkiksi tulet juttuun ihmisten kanssa, sitten he pyytävät vaikka kahville niin siinä onkin sanottava jo, en tule! En saa! Kiellettyä!
- Anonyymi00004
Ei ole .ikään ihme, että JT on paljon mielenterveysongelmaisia. Sitä se kova vaatimusraso ja syrjintä teettävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210994Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493