ja sisäsiittoinen ja "ylivertainen arjalais kallojenmittailija klaanilainen ja herrarotu" huuhaa swedupelle "presidentti" ja "kuiskaileva"
ztubido maksoi miljoona euroa kokkareiden&co vaalivilpeillä rahoitetusta pelle "suomen pressa" shows:taan, niin kuinka paljon hän maksoi esim. brittiläisestä luuskasta "zuzanne inez ztubido" emännästään ja niistä ihme "nimityksistään" siellä huispaus britti harry potter "yliopistossaan"??
Eikö se pelle ole muka jokin "tohtori" ja "professorikin" "herrarotu asiantuntija"?
Rååtsin hävittyjen sotien "asiantuntija"? 😂😂
Kas, kun emäntänsä ei ole saksalainen itse itsensä nimittämä huuhaa "meedio", niinkuin sotarikollisella, linnakundi ripe rytinällä(cöc) oli.
😂 😂 😂
Poikansa pellevieteri? Mikähän "virka" tai "nimitys" sille juniori "herrarotu" zwedupelle germaani 150% turhakkeelle on suunniteltu riesaksemme?
Lähetämmekö koko jengin emåmaahansa rååtsiin "kuninkaallisiksi"?
Myös isäntämaansa pellegermania, eli zakza toimisi.
Menkööt emåmaihinsa loisimaan.
Voimme lähettää koko jengin myös itänaapuriimme.
Sinnehän he ovat olleet menossakin satojen vuosien ajan.
Nytkin ja taas haluavat sinne.
Paskakökkäreet&co mukaan, hekin ovat niitä "halukkaita" 😂😂😂😂. Ja tietenkin kepulit ja ikl, siinähän olisikin operaatio barbarossa jengi taas kasassa.
Ostaakohan swedupelle taas jonkin uuden "tittelin" tai nimityksen sieltä huispaus "koulustaan"?
"Keisari"?
"Reichkansler"
"Führer?
" Ein reich, ein stubido, ein führer"
"Marsalkka" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
swedupelle irvistelee sisäsiittoisuudestaan johtuvista pakkoliikkeistään, luullen itse sitä "hymyksi" 😂😂😂😂😂😂
Ihan samat tyhmänmaireat pakkoilmeet oli myös esim. "marsalkka" hermann göringillä natsi-saksassa.
Jännä nähdä tuleeko tästä maasta koskaan itsenäistä.
Jos hevoshampainen
16
<50
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
muuten hyvä mutta otsikkoon enempi ku 2 sanaa, vaikka hevoshampaat tunnistaa kyllä kenestä on kyse
- Anonyymi00003
pedofiili-CIA tuki Saulia ja Stuppia 2 miljoonan vaalirahoituksilla... varmistivat että fasistit tulee valtaan...
- Anonyymi00004
Stup suku venäläisiä, mutta niihän on suurin osa RKP "Herrarotusista"
- Anonyymi00009
" Herrarotuset " , siinä oliskin hyvä tv-sarja, vaikka salkkareiden spin-off eli jatko-sarjaksi, näistä Suomen eliitti-kansanosasta...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
" Herrarotuset " , siinä oliskin hyvä tv-sarja, vaikka salkkareiden spin-off eli jatko-sarjaksi, näistä Suomen eliitti-kansanosasta...
tekijä tapettais heti, tai kiilattais aitaan...
- Anonyymi00006
Meiilä onkin zwedupelleille "hiukan" vanhoja kalavelkoja, sekä sieltä vuosilta 1917-1918 ja myös vuosilta 1939-1944.
- Anonyymi00013
Punikit ovat edelleen katkeria kun ei päästy neuvostonatsien yhteyteen,,,,,,
- Anonyymi00007
Ztubidot eivät oöe mitään venäläisiä, venäjälle satojen vuosien ajan pyrkineiden zwedupellelauman "arjalaisia" jälkeläisiä ne isohampaat ovat..m
- Anonyymi00008
Stupidon isoisä Venäjältä näkeehän sen hevosnaamastakin
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Stupidon isoisä Venäjältä näkeehän sen hevosnaamastakin
Ja aasin aivoista👍
- Anonyymi00011
kaikki nuo myös homopedofiili-natseja...?
- Anonyymi00012
Nepopappa nepobaybeineen.Nepoilu tapahtuu nyt vain salassa.
- Anonyymi00014
Ilmoitukset jätettu myös tästä..
- Anonyymi00015
Ja aasin aivot 🤫
- Anonyymi00017
Aloittajalla sekoosit päällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459