Eritoten he ketkä osaavat omin käsin virittää moponsa kulkemaan yli sataa.
Jää pelkiltä kakanjauhajilta tekemättä.
Mopopojat on täyttä timanttia
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Vähän fiksumpi ostaisi moottoripyörän ja menisi radalle.
- Anonyymi00007
Vai tyhmä ostaa valmiin. Älykäs näpertelee itse heikkotehoisesta laitteesta tehokkaan. Se on opettavaista.
- Anonyymi00002
Onneksi luonnonvalinta karsii...
- Anonyymi00003
Aloittaja on täysin oikeassa. Sanon näin, vaikka olen ärsyyntynyt monta kertaa isoääniseen mopoon joka pöräyttää ohi niin että raikuu.
Mopoilijat ovat usein tulevia motoristeja, jopa ratamoottoripyöräilijöitä.- Anonyymi00004
Eihän nämä poikien pyörät mitään mopoja ole, monissa 70cc pannu eli moottoripyöriä? Silloinhan on laittomia rakennettuja moottoripyöriä ilman vakuutusta, eli pikkurikkeitä on pojalla myös tiedossa.
- Anonyymi00012
>>HE KETKÄ<<...aina tuo sama kielioppivirhe; se on "jotka" . Ei osata relatiivipronomineja!:(
- Anonyymi00005
Hei, minulla on todettu narsistinen persoonallisuushäiriö. Olen eläkeläinen, minulla ei ole lapsia eikä läheisiä ja alkoholiakin kuluu reilusti ja päivittäin. Katselen tuhmia videoita samalla taskubiljardia pelaten. Hanska heiluu. Töissä en ole ollut koskaan.
Mopo oli viritetty, joten sai mitä ansaitsi. Hyvä hyvä! Sen siitä saa, oma vika!- Anonyymi00013
Hermannin alitajuinen katkeruus.........
- Anonyymi00006
Ei kiinnosta enää tämä uutinen, vaihtakaa jo levyä.
- Anonyymi00009
Käsittämätöntä että jonkun vähäjärkisen teinin kolhuista ja mopoista jauhetaan päivätolkulla niin kuin se olisi suurin ongelma tässä maassa!
Suomen kansa on harvinaisen typerää sakkia. - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käsittämätöntä että jonkun vähäjärkisen teinin kolhuista ja mopoista jauhetaan päivätolkulla niin kuin se olisi suurin ongelma tässä maassa!
Suomen kansa on harvinaisen typerää sakkia.Suomalainen on rysssän ja ihmisen risteytys.
- Martti Innanen
- Anonyymi00008
Timantit ovat housuissasi ja kaikille paskamopoille pitäisi laittaa bänni.
- Anonyymi00010
Tilataan netistä isompi kone ja kyllä keulii
- Anonyymi00011
Taitaa keulia toisen öljyperseen housuihin lol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487