Oletko liikenteessä riistaa, onko henkesi sinulle arvokas vai haluatko vammautua?
Oman lapseni mopoilut loppuivat tähän.
Uskallatko ajaa mopolla?
13
106
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Vimpelissä on vaarallista ajaa jo autollakin kun siellä on päivällä alumiin värisiä lippalakkeja vanhemmilla ja he noudattavat edelleen 60-luvun avaruuden ajo ohjeita, koska silloin ei viellä tunnettu liikenteessä planeettojen välillä mitään sääntöjä.
Vimpeliläiset yhä unelmoi Laika koiran urheellisia saavutuksia ja kuvittelevat olevansa yhtä hyviä. - Anonyymi00002
Ajelen huvikseen mopolla kun on kivat kelit. Ei sen kummepaa ongelmaa ole kuin isommankaan sarvissa. Ps. minulla on mopo ja laillinen kilvellä varustettu ajan sääntöjen mukaan joten pelkään vain sinunkaltaisia.
- Anonyymi00010UUSI
No nämä kuljettajat ovat kaikkein vaarallisimpia jotka luulevat olevansa parhaita.
Näiden kuvaamia videoita on iltapääivälehdet täynnä kuinka eteviä ollaan itse mutta monesti omalla asenteella/ajotavalla aiheutetaan eniten vaaraa muiden sujuvalle liikenteelle.
- Anonyymi00003
Mopohäiriköitä riittää täällä vimpelissäkin. Kasvatuksen tulos,siinä se syy.
- Anonyymi00013UUSI
Ei kaikki kaksipyöräisillä ajelevat ole ongelma. Älä leimaa, älä yleistä.
- Anonyymi00004
Vassarille usein vaikea sopeutua.
- Anonyymi00008UUSI
Pirvariöyhötystä huutelusi.
- Anonyymi00005
Hyvä että yks järkevä vanhempi kyllä noita v...n häiriköitä riittää vieläkin.
- Anonyymi00006
Runkku ranteita
- Anonyymi00007
Muistakaa kaasutella iltisin ja öisin kaasupohjassa pitkin kylää niin tulee tunnelmaa...
- Anonyymi00009UUSI
Korvatulpat tarpeen öisin.
- Anonyymi00011UUSI
Vassarin aloitus
- Anonyymi00012UUSI
Onko aloittaja äänestänyt vasemmistoliittoa yli vai alle 10 kertaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391168- 83889
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44717Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus214586- 48523
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176488jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58464